Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
3 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Sensorointikysymyksiä välitettäväksi edustajalle  (Luettu 7969 kertaa)

dadda

• Vieras
Vs: Sensorointikysymyksiä välitettäväksi edustajalle
« Vastaus #45 : Marraskuu 22, 2013, 22:12:39 ip »

Varsinkin jos lääkäri määrää ne jonkun keskiarvon perusteella eikä potilaan omien herkkyyksien yms. perusteella. Ei sillä etteikö toimisi sinulla mutta itse haluan että asetukset on edes sinnepäin todellisia. Onnea uudelle pumpulle!
Kirjattu

Vilkas

• Vieras
« Vastaus #46 : Marraskuu 23, 2013, 01:40:56 ap »

Poika tuli äsken kotiin kyliltä ja oli hukannut/pudottanut sensorin lähettimen. Osaako joku sanoa, mitä mahtaa maksaa? Just saatiin uusi  >:( Pumppu on Medtronikin VEO. Välinejakelu tuskin antaa heti uutta.
Kirjattu

l.vonhellens

• Vieras
« Vastaus #47 : Marraskuu 23, 2013, 07:42:12 ap »

Voi harmi. Minä kokeilisin ottamalla yhteyttä Medtroniciin suoraan.  He voivat olla hyvinkin sympaattisia. Täällä heillä on ns aloittelijan pakkauksia, jossa 5 sensoril hinnalla saa kaupan päälisiksi myös lähettimen. Eikä tarvitse olla edes aloittelija, minäkin sain uuden /vara sensorin sillä tavalla. (Miinus tietenkin että joudut ostamaan sensorit :( jos muuten saatte niitä välinejakelusta sen verran kun haluatte)
Kirjattu

kuissi-3

• Vieras
« Vastaus #48 : Marraskuu 23, 2013, 09:43:51 ap »

Pelkän lähettimen hinnasta minulla ei ole tietoa, mutta koko paketti lähettimineen, asettimi een ym maksaa muistaakseni noin 600e alveineen. Kannattaa soittaa maahantuojalle ja pyrkiä tinkimään se pelkkä lähetin edulliseen hintaan. Minä voisin ehkä saada sen edullusemmin, koska ostan maahantuojalta 25 sensoria/vuosi.
Kirjattu

dadda

• Vieras
« Vastaus #49 : Marraskuu 23, 2013, 12:16:49 ip »

Kotivakuutus?
Kirjattu

Vilkas

• Vieras
« Vastaus #50 : Marraskuu 26, 2013, 17:10:29 ip »

Kiitos ideoista!
Menimme "hattu kourassa" välinejakeluun, ja olivat niin ystävällisiä, että antoivat uuden  :)
Kirjattu

kuissi-3

• Vieras
« Vastaus #51 : Marraskuu 26, 2013, 17:48:15 ip »

Menimme "hattu kourassa" välinejakeluun, ja olivat niin ystävällisiä, että antoivat uuden  :)

:) :) :)
Kirjattu

dadda

• Vieras
« Vastaus #52 : Marraskuu 26, 2013, 17:56:19 ip »

Hienoa! Ette varmaan olleet ekat ettekä vikat, joilla lapsi hukkaa sensorivehkeen...itsekin tiputtelin sitä ympäriinsä, kun ei ole letkulla kiinni :D
Kirjattu

Toukokuu1965

• Vieras
« Vastaus #53 : Marraskuu 26, 2013, 19:05:03 ip »

Kiitos ideoista!

Kiva! Kerrankin kiitoksen paikka välinejakelulle!  ;) :)
Kirjattu

Deippa

• Vieras
« Vastaus #54 : Joulukuu 02, 2013, 08:23:02 ap »

Hienoa! Ette varmaan olleet ekat ettekä vikat, joilla lapsi hukkaa sensorivehkeen...i

tätä päivää odotellessa aika kuluu meilläkin, kunhan sensorin kantaja kasvaa ja alkaa itekseen kulkea jossain...  :-\
Kirjattu

Keiju

• Vieras
« Vastaus #55 : Joulukuu 02, 2013, 09:28:15 ap »

Oliko siinä lähetin/sensoripaketissa suojakalvo päällä, kun hävisi? Ainakin omalla kohdallani olen huomannut, ettei ota kiinni joka paikkaan ja irtoa niin helposti, kun laittaa sen kalvon tiukasti päälle. Ihana välinejakelu, kun antoivat uuden. Eiköhän heilläkin joku vakuutus ole näiden katoamisten varalle.  :)
Kirjattu

Linkkejä