Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6896 jäsentä  •  416894 viestiä  •  19920 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Amatööridiabentti, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Vesijuoksuseuraa  (Luettu 25008 kertaa)

MiniMi

• Lentävä kynä
Vs: Vesijuoksuseuraa
« Vastaus #15 : Lokakuu 25, 2013, 23:10:39 ip »

No harmin paikka Pläski ettei tavattu  :( minä olin vesijuoksussa klo 19:sta 45 minuuttia ja sen jälkeen sielä "terapia-altaan" puolella puolisen tuntia. Kävin tämän jälkeen vielä katsomassa josko oisin sut nähnyt, mutta en, niin lähdin sitten saunan kautta kotiin. Mä olin sielä "hyppyaltaan" puoleisella vesijuoksuradalla..... Kiva kuitenkin että olit myös sielä käymässä :)
Ultsi: mä tilasin nyt sellaset 700 g nilkkapainot, jotta saisin hieman vielä enemmän haastetta treeneiheni. Ja kyllä toimii!!!!!! Reidet tutisten nousin altaasta ja yks valvojista tuli "kopista" mulle sanomaan että: "tuo näyttää jo tosi tehokkaalta treeniltä"  ;D ;D ;D
Upi: kiva jos suakin innostaa vesijuoksu  :) Siihen ei tarvita omia välineitä, vaan useimmissa uimahalleissa on "lainavöitä" joita saa käyttää vapaasti. Itse olen vetänyt sellasta vesijuoksuryhmää joka kokoontuu torstaisin ko 17 lähtien ja ens torstaina vuorossa on taas Mäkelänrinne (tästä ryhmäjutusta mä olen muodostanu oman ketjun). Joten joko tätä tai tuota toista vesijuoksuketjua lukemalla varmaan löytyy sopiva aika ja seura alottaa. Minäkin suosittelen tätä liikuntamuotoa täydellä sydämellä kaikille. Aloituskunnolla ei ole väliä - vesijuoksu on todella lempeä mutta erittäin teholas kuntoilulaji, ja tuloksia huomaa jo parin kerran jälkeen.
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #16 : Lokakuu 26, 2013, 00:08:44 ap »

No harmin paikka Pläski ettei tavattu  :( minä olin vesijuoksussa klo 19:sta 45 minuuttia ja sen jälkeen sielä "terapia-altaan" puolella puolisen tuntia. Kävin tämän jälkeen vielä katsomassa josko oisin sut nähnyt, mutta en, niin lähdin sitten saunan kautta kotiin.

En lähtenyt kotoa ihan heti heti. Olin vesiosastolla ehkä noin klo 20:20. Menin "terapia-altaaseen" katsomaan kun arvelin sinun ehtineen jo sinne. Olin siellä jonkin aikaa ja sitten noin 20:30 menin katsomaan hyppyaltaan ja sen toisen altaan, jossa ollaan oltu. Hyppyaltaassa en nähnyt tutun näköistä. Ei ollut siinä toisessakaan. Sitten liikuin sen puoli tuntia. Ajattelin, että voit sieltä ylhäältä Uppopullasta katsella ja nähdä minut. :)  Meinasin soittaa vielä ulostullessani, mutta oli yksi toinenkin puhelu soitettavana ja sitten unohtui. Kyllä me tavataan joskus. Ensi torstaina en tod. näk. pääse.

Pitäisi se keilailun kausikorttikin avata käyttöön. :)
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #17 : Lokakuu 29, 2013, 18:16:38 ip »

Ketään kiinnostunutta vesijuoksuun tänään ti 29.10.2013 klo 20.00 aikoihin tai jopa jo klo 19.00. Ota yhteyttä, jos haluat tulla mukaan. Jos kukaan ei ilmoittaudu, niin menen tod. näk. klo 20 Mäkelänrinteen uimahalliin.
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Lokakuu 29, 2013, 18:54:22 ip »

Dodiiiiiiin :( taas män mönkään.....Just palasin kotiin Pasilasta, jossa olin kuoroharkoissa. Oli kaikki uinti/-juoksuvermeet mukana koska aamuksi suunnittelemani vesijuoksutempaus ystävän kanssa meni "sivu suun".Vielä Pasilasta startatessani mietin, että voisin hyvin kävästä Mäkelänrinteen kautta pikku spurtilla..... Nyt en enää jaksa hypätä auton rattiin ja hurauttaa takasin sinne, mistä just tulin(melkeen). Eipä meitä Pläski nyt oikeen onnista tää rehvailun suhteen :-[ :o
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Lokakuu 29, 2013, 19:01:33 ip »

Dodiiiiiiin :( taas män mönkään.....Just palasin kotiin Pasilasta, jossa olin kuoroharkoissa. Oli kaikki uinti/-juoksuvermeet mukana koska aamuksi suunnittelemani vesijuoksutempaus ystävän kanssa meni "sivu suun".Vielä Pasilasta startatessani mietin, että voisin hyvin kävästä Mäkelänrinteen kautta pikku spurtilla..... Nyt en enää jaksa hypätä auton rattiin ja hurauttaa takasin sinne, mistä just tulin(melkeen). Eipä meitä Pläski nyt oikeen onnista tää rehvailun suhteen :-[ :o
Pasilan kohdalla,olis aina hyvät aina mainita,että kummasta oli kyse:Lännestä vai Idästä??
t.nimimerkki Tosi Närkästynyt.
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #20 : Lokakuu 29, 2013, 19:27:45 ip »

Noh, minä lähden ihan kohta joka tapauksessa Mäkelänrinteeseen. Uhkaa näet kuntoilun laantuminen tässä... :)
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Lokakuu 29, 2013, 20:30:19 ip »

(OT) Tomsku: mä tulin sieltä Hartwall-areenan puolelta. Onkse itää vai länttä ::)? HYVÄ Pläski!!!!
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #22 : Marraskuu 25, 2013, 19:56:35 ip »

Päski juoksee vedessä puolen tunnin kuluttua Mäkelänrinteessä eli ma 25.11. noin klo 20 ->. Tervetuloa mukaan, jos kiinnostaa ja on mahdollisuus tulla.
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #23 : Joulukuu 10, 2013, 18:48:22 ip »

Ja tänään tiistaina 10.12.2013 noin klo 20 eli reilun tunnin kuluttua.
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #24 : Joulukuu 12, 2013, 23:36:36 ip »

Perjantaina 13.12. noin klo 19 tai vähän aiemmin olen uimassa ja vesijuoksemassa Mäkelänrinteessä. Mukaan tulee sitten yksi kaveri ja saatetaan kokeilla vapaasukellusta 2m altaassa.
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #25 : Joulukuu 22, 2013, 11:32:17 ap »

Taas olen menossa Märskyyn vesijuoksemaan. Sopisiko klo 14 kenellekään?
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #26 : Tammikuu 17, 2014, 16:41:41 ip »

Tänään 16.1.2014 klo 19 aikoihin olisi tarjolla vesijuoksuseuraa Mäkelänrinteessä. Ilmoita tässä, jos aiot tulla.
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Tammikuu 17, 2014, 19:26:56 ip »

No eikä kun mähän olin eilen  ;) :(
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Tammikuu 17, 2014, 19:28:30 ip »

ai niin, ja eilenhän oli 16.1.  ;D
Kirjattu

Pläski

• Veteraani
  • ♂ D2
« Vastaus #29 : Tammikuu 20, 2014, 22:07:26 ip »

Päivä taisi mennä väärin. Tarkotin 17.1. perjantaita. Nyt on taas uusi viikko sitten.
Kirjattu

Linkkejä