Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416942 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: D1 & Alkoholi Kesä  (Luettu 753 kertaa)

annu22

• Vieras
D1 & Alkoholi Kesä
« : Elokuu 13, 2013, 22:30:25 ip »

Mites teillä kesäsin tai muulloin kun tulee nautittua alkoholia enemmän, heitteleekö sokeritasapaino vai saattekko pidettyä kunnolla aisoissa? esim. jos ottanut joitakin iltoja ns. putkeen? Kertokaa kokemuksia jne. Kiitos
Kirjattu

Tomaatti

• Vieras
Vs: D1 & Alkoholi Kesä
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2013, 09:50:12 ap »

D-liitolla on ollut tapana sensuroida vastaavanlaiset rehelliset kokemukset mutta yritetään nyt vielä... Juhannus+viikko päälle tuli otettua joka päivä jonkin verran sosiaalisessa paineessa ja sehän oli melkein kuin diabeteksesta paraneminen. Täydelliset sokerit kokoaika  ;D Miksei aina voi olla juhannus...
Kirjattu

Bebe

• Veteraani
Vs: D1 & Alkoholi Kesä
« Vastaus #2 : Elokuu 14, 2013, 17:12:52 ip »

Hei annu, tervetuloa mukaan!

Mulla vs pysyy myös näteissä lukemissa, siis vaikka ottaisin jotain useampanakin iltana. Punaviini (josta yritän luopua ennen kuin miellyn siihen liikaa) on paras esimerkki tällaisesta hyvästä vaikutuksesta. Myös olut toimii kohdallani niin. Väkevistä en enää nykyisin  pidä missään muodossa, joten niiden vaikutuksista en tiedä.   Joskus kauan sitten join illan mittaan monta konjakkipaukkua syömättä riittävästi, ja olin tooodella isoissa vaikeuksissa hypo/shokkitilan kanssa ja saariolosuhteissa. No, siitä selvittiin, mutta olipahan opetus.

Minä otan melko lungisti nämä viihdeasiat, eli jos on tilaisuus niin pistäydyn kyllä terassilla. Aurinko, kesä, hetki vapaata ja kylmä juoma, ihan varmasti passaa minulle!

Kirjattu
Ei ikinä periksi
Bebe, D1 vuodesta 1970
Tresiba kokeilussa + Humalog 1-5 kY / vrk 
ja liikuntaa niin paljon kuin ehtii. Ja  ruokatarkkuus

Linkkejä