Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416933 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Uusi kävijäennätys  (Luettu 11347 kertaa)

E O J

• Lentävä kynä
Vs: Windows rekisteri
« Vastaus #15 : Syyskuu 15, 2013, 08:40:15 ap »

Tuossa registeri taitaapi olla Microsoft Windows -käyttöjärjestelmän juttu, ei tietokoneen. Linuxissa ei ole tuollaisia ongelmia. :)

Olipa käyttöjärjestelmä mikä tahansa, niin johonkin se "oikea salasana" on (useimmiten koodattuna) talletettava. Jos siis tietokone (ja käyttöjärjestelmä) toimii, niin salasanojen kaappauksessa ongelmana ei ole se, että salasanoja ei olisi talletettu mihinkään, vaan se, kuinka hyvin käyttöjärjestelmä on suojattu ulkoisia hyökkäyksiä vastaan. Tässä suhteessa Windows on erittäin heikko, eikä asiaa juurikaan paranna minkään virus- tms. ohjelman käyttö.
Liikemmailmassa on muuten tyypillistä, että nettiavaruudesta tulevia hyökkäyksiä vastaan suojaudutaan ohjaamalla kaikki nettiliikenne ns. palomuurin (s.o, nimenomaan erillisen, palomuurin tehtäviä suorittavan tietokoneen) kautta. Ja kas kummaa, varsin usein tuo palomuurin tehtäviä hoitava kone pyörii BSD- tai Linux-käyttöjärjestelmällä  ;)
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Vs: Uusi kävijäennätys
« Vastaus #16 : Syyskuu 16, 2013, 11:24:49 ap »

Mulla siis ipad ja siinä safari. Ylläpito, onko tietoa resource limit-ongelman syistä?
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #17 : Syyskuu 16, 2013, 17:48:30 ip »

Onkohan palveluntarjoajan serveriongelma eikä liity meidän käyttämiin laitteisiin, käyttiksiin ja selaimiin? (Minulla Android ja Chrome.)
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Vanha tekijä
« Vastaus #18 : Syyskuu 17, 2013, 16:31:09 ip »

Tietoa resource limit -ilmoitusten syistä ei juuri nyt ole, selvitetään.

DLT
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #19 : Lokakuu 03, 2013, 11:13:44 ap »

Resource Limit Is Reached
The website is temporarily unable to service your request as it exceeded resource limit. Please try again later.

Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Vanha tekijä
« Vastaus #20 : Lokakuu 03, 2013, 12:48:21 ip »

Syy ei ole selvinnyt, olen tällaisen viestin itsekin Kohtauspaikalle pyrkiessä joskus kohdannut. Serverillä pitäisi kuulemma olla ihan tarpeeksi kapasiteettia.

terv. DLT
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #21 : Tammikuu 15, 2014, 20:18:41 ip »

Päivittäin useitakin kertoja toistuvana sekä pc:llä että kännykällä.

Kirjattu

Linkkejä