Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: KIIREELLINEN TURVALLISUUSTIEDOTE koskien Paradigm-insuliinipumppua  (Luettu 5277 kertaa)

Snanna

• Vieras
Vs: KIIREELLINEN TURVALLISUUSTIEDOTE koskien Paradigm-insuliinipumppua
« Vastaus #15 : Heinäkuu 11, 2013, 09:11:32 ap »

Heillä ei ole laillista oikeutta rekisteröidä käyttäjiään...

Jaahas, taas on joku virkamies pistänyt sormensa tähänkin soppaan eli muotoseikat ennen turvallisuutta!  >:( >:( >:(

Jep, tää on aika ristiriitaista sen kanssa, että tukeen soittaessani saavat he näkyviinsä kaikki mun koneelle purkamani tiedot hetkessä. :D Eli kärjistetysti heillä on oikeus tietää, että miten hoidamme itseämme sensorointiarvojen tarkkuudella, mutta mailia ei saa laittaa?
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Heinäkuu 11, 2013, 09:55:50 ap »

Niinpä, kaveri just tuossa sanoi, että eikö tuosta olisi voinut tehdä tiedotetta tiedotusvälineille, ja kun olemme rekisteröityneet kuitenkin nettiin, sinne Carelink-ohjelmaan, niin eikö olisi voinut tehdä postituslistan halukkaille. Nykyään tuo kirjeposti on aika hidas ja luulen suurimman osan pumppuilijoista olevan netinkäyttäjiä :P
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Heinäkuu 11, 2013, 10:00:00 ap »

Heillä ei ole laillista oikeutta rekisteröidä käyttäjiään, näin luki viestissä joka oli lähetetty hoitotaholle, joka oli lähettänyt viestin eteenpäin.

Mutta tiedot heiltä löytyy kuitenkin?  ::) Mun osoite- ym. tiedot tarkastettiin tietokoneelta kun soittelin muissa asioissa Medtronicille. Oli vielä kirjattu sukunimi väärin.  :(

Muoks: Snanna jo ehtikin...  ;)
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 11, 2013, 10:03:47 ap kirjoittanut Toukokuu1965 »
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Snanna

• Vieras
« Vastaus #18 : Heinäkuu 11, 2013, 10:36:18 ap »

Huoh, kannatti soittaa Medtronicille, uudet säiliöt lähtevät tänään tulemaan, ehkä jo huomenna tai mahdollisesti maanantaina perillä.

Kysyin tuosta, että miksi ei saa suoraan mailia näistä, niin kuulemma kyse on potilastietoihin vertautuvista tiedoista. Tuonkin varmaan voisi kiertää pyytämällä ihmisiä liittymään omasta tahdostaan jollekin hätäpostituslistalle. Näin heillä olisi reksiteri vain mailiosoitteista.

Päätin olla siirtymättä kyniin kun Toukkis ystävällisesti lähettää mulle säiliöitä suurimpaan hätään. :)
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Heinäkuu 11, 2013, 17:30:58 ip »

Tulin käväsee kotona ja 2 pakettia löyty muitakin, onneksi oli 1 paketti jotakin muuta erää  :) Oletko Äskoo perehtynyt tuohon kirjeeseen, oliko ongelmaa myös Quick-seteissä?
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Heinäkuu 11, 2013, 18:25:23 ip »

Snanna, laitoin kirjeen postiin pikana. Lupasivat ja vannoivat (kautta kiven ja kannon  ;)) että on huomenna perillä! Jos ei ole, niin koukkaa lauantaina tätä kautta. Ei sun lomaa pilata tän takia!

Ihmeellistä että mulle ei ole edelleenkään tullut asiasta mitään tietoa.  >:(
Kirjattu

Snanna

• Vieras
« Vastaus #21 : Heinäkuu 11, 2013, 18:49:43 ip »

Kiitos vielä tuhannesti Toukkis!

Eipä mullekkaan mitään tietoa ole tullut. Jos on tiedot kerran menneet kaikkiin välinejakeluihin, niin hieman kyllä nyt moitin kotikuntani toimintaa. ::)

Onneksi on ihana KP ja sen ihmiset, jotka auttavat hädässä. <3
Kirjattu

Kide

• Veteraani
« Vastaus #22 : Heinäkuu 11, 2013, 20:06:33 ip »

Täällä ainakin on koko hoitotarvikejakelu heinäkuun kesälomalla. Että jos tieto sitä kautta on tulossa...  ::)

Mutta täällä mökillä olevat säiliöt ovat onneksi ok.
Kirjattu
♀, labiili D1 vuodesta 77,
09/2012 alkaen Paradigm Veo, jossa ensin Humalog, 29.6.2013 alkaen NovoRapid
5.6.2019 alkaen 640G, Guardian™ Link 3 -lähetin ja Guardian Sensor(3)
Matala-annoksinen naltreksoni (LDN) 04/2014, jolla S-Insu-Ab  pudonnut 56 % -> 12 %

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Heinäkuu 11, 2013, 22:27:25 ip »

Mulle oli myös tullut kirje, tiistain ja torstain välisenä aikana, kirje tuli siis hoitotaholta, eli EPSHP:n Diabetespolilta. Tilaus Medtronicille tehty, mä en kyllä ole kotonani, siellä päässä alkaa olla postipojalla kiirus.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Heinäkuu 12, 2013, 08:58:03 ap »

Olen tosi pettynyt tähän tiedottamiseen.  :(

Nyt löysin kaapin perukoilta kyseisiä viallisia säiliöitä. En kyllä lähde niitä vaihtamaan. Hirveä homma muutaman säiliön takia kun suurin osa niistä on käytetty ajat sitten.  ::)
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Heinäkuu 12, 2013, 09:21:23 ap »

Niinpä ja kuinka moni pumppuilija ei tiedä tästä. Mä olen jo ne vialliset (tai mitä viallisiksi epäillään) säiliöt hakenut keväällä, osa niistähän on jo silloin käytetty, osa jäänyt alimmaisiksi. Aika myöhässä kulkee laadunvarmistus, mutta kun katselee näitä pumppuvermeitä, niin pitää kyllä ihmetellä, miten hyvin nää toimii, aika ohutta muoviahan nämä ovat.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019

Ninski

• Vanha tekijä
« Vastaus #26 : Heinäkuu 12, 2013, 11:21:38 ap »

Mua kyllä kismittää kans ihan jäätävän paljon tämä tiedottamisen puute. Eikö tällaisessa tilanteessa todella muka saa ottaa ihmisiin yhteyttä henkilökohtaisesti? Tuskin kukaan tiedon saatuaan sanoisi, että "ei mun henkilötietoja olisi saanut luovuttaa,,," (tai no tiedän täältä palstalta muutaman, jolta moista käytöstä voisin odottaa joo)

Olihan S-ryhmäkin ottanut henkilökohtaisesti yhteyttä ihmisiin, joiden oli rekisteröity ostavan sitä vihannessekoitusta, missä niitä myrkyllisiä siemeniä oli ollut... Jos ostokset tallentuvat nimellä johonkin järjestelmään ja niiden takia voidaan olla yhteyksissä niin eikö tällaisen sitten? Saisikohan medtronicille jotenkin ilmoittaa että jatkossa saa käyttää tällaisiin tilanteisiin yhteystietoja suoraan???
Kirjattu
D1 vuodesta 1996 - ♀
Hypotyreoosi
Thyroxin ja Medtronic Paradigm Veo Humalogilla 6/2012 ->

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Heinäkuu 12, 2013, 14:25:47 ip »

Niinpä ja lisäksi minä en edes alun alkaenkaan tiennyt että tietoni syntymäaikoineen on luovutettu Medtronicille! Ei ole lupaa kyselty ei.  ::)

Samalla periaatteella olisi voinut lähettää sen tiedotteenkin.  :(

MUOKS: Toki ymmärrän osoitetietojen tallentamisen koska tilaan kamat M:lta, mutta silti.  :P
Kirjattu

Snanna

• Vieras
« Vastaus #28 : Heinäkuu 12, 2013, 15:43:17 ip »

Kiinnostaisi tietää, että miten he tietoja säilyttävät ylipäätänsä, jos niistä ei kerran saa kerätä rekisteriä. :D

Sain tänään toimivat säiliöt sekä Toukkikselta että Medtronicilta. En tiedä, että onko nyt "tieto" luulon varassa, mutta nuo varmasti toimivat säiliöt on jotenkin napakampi täyttää. Alipaine imaisee paremmin inskan säiliöön kuin noissa viallisissa, missä on saanut aika pitkälti avustaa käsin inskan perille.
Kirjattu

Hula1

• Veteraani
« Vastaus #29 : Heinäkuu 12, 2013, 17:46:51 ip »

Laittakaa suraan Medtronicille palautetta! Ja kysykää, mitä tietoja siellä on ja mistä kautta saatuja.

Hain just tänään tarvikkeita välinejakelusta ja sieltä annettiin tuo tiedote ja käskettiin tarkastamaan aikaisemmin haetut säiliöt. Mutta eivätpä sieltäkään ottaneet yhteyttä, vaan vasta välineitä hakiessä varoittivat viallisista säiliöistä.
Kirjattu
Paradigm 515 ja Humalog

Linkkejä