Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416942 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: VHH - mitä se on?  (Luettu 11799 kertaa)

E O J

• Lentävä kynä
Vs: VHH - mitä se on?
« Vastaus #75 : Maaliskuu 06, 2014, 11:50:01 ap »

E O J,

Oletko katsonut, mistä nuo luettelemasi lähteet ovat saaneet rahansa?  ;D

Kysymys ei suuremmin kiinnosta minua, mutta se, jota nämä rahoitusasiat todella kiinnostavat, voi aloittaa tutkimuksen vaikkapa tuosta listasta. Sitähän varten minä laitoin sen esille  ;D

Ravintoasioista on jatkossakin kiistelyä. Sen verran epäeksaktista tieteenalasta on kysymys.

Juu, nämä VHH-asiathat ovat todellinen runsaudensarvi  ;D
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 06, 2014, 11:51:34 ap kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

Konrad

• Vieras
« Vastaus #76 : Maaliskuu 06, 2014, 12:28:48 ip »

E O J,

Oletko katsonut, mistä nuo luettelemasi lähteet ovat saaneet rahansa?  ;D

Kysymys ei suuremmin kiinnosta minua, mutta se, jota nämä rahoitusasiat todella kiinnostavat, voi aloittaa tutkimuksen vaikkapa tuosta listasta. Sitähän varten minä laitoin sen esille  ;D

Ravintoasioista on jatkossakin kiistelyä. Sen verran epäeksaktista tieteenalasta on kysymys.

Juu, nämä VHH-asiathat ovat todellinen runsaudensarvi  ;D

Yllättävän usein yliopistot saavat tukea elinkeinoelämältä. Onko se pyyteetöntä? En kuitenkaan tunne erityistä intohimoa tässä tapauksessa selvittää asiaa. Omat preferenssit, jotka ovat muotoutuneet jo 10 vuoden aikana, menevät ohitse yksittäisistä tutkimuksista. Tukena ovat henkilökohtaiset labrakokeet.

Yksimielisyys vallitsee oman käsitykseni mukaan diabeetikoilla verensokereiden ja verenpaineiden suhteen. Verestä mitattujen rasva-arvojen suhteen ollaan heikoimmilla, usein lääkefirmojen edustajien antamien tietojen varassa. Omasta mielestäni rasva-arvoihin tuijottaminen ei välttämättä edusta mitään.

Itselleni on tärkeintä pitää verensokerit kondiksessa. Tarkoittaa mahdollisimman hyvin terveen arvoissa. Verenpaine on kondiksessa. Rasva-arvot ovat olleet jopa erittäin hyvät virallisterveellisestikin. Helsinki on köyhä kaupunki. Rasvaprofiilia ei saa esiin nyttemmin osaamattoman lääkärin/ylhäältä laitetun säästökuurin takia.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #77 : Maaliskuu 06, 2014, 16:05:46 ip »

Tuossa oli nyt otsikoitu että runsas lihansyönti eilä karppaus, kuten toisessa ketjussa - karppaus kun ei ole sama asia kuin runsas lihansyönti...
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Konrad

• Vieras
« Vastaus #78 : Maaliskuu 06, 2014, 20:21:47 ip »

Koska ilmeisesti naispuolinen jyrä on vahingossa käynyt, niin kannattaa lukea myös

http://keskustelu.diabetes.fi/index.php/topic,1876764.msg2004161.html#new

Peten viesti linkkeineen on hyvä.
Kirjattu

Linkkejä