Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6862 jäsentä  •  416379 viestiä  •  19889 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Liisa1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Koululiikunnassa uintia  (Luettu 20380 kertaa)

dn85

• Vieras
Vs: Koululiikunnassa uintia
« Vastaus #15 : Huhtikuu 29, 2013, 09:25:20 ap »

Toivotan kyl tsemppiä kovasti kaikille koululaisille! Mua kyllä oma sokrutauti ahisti kouluaikana :/. En uskaltan koulussa mittailla ja muutenkii oli jotenkii poikkeava olo :/. Kilpaurheilijana liikkatunnit ei olleet pakkopullaa, vaikka aika monesta lajista en tykännykkään. Uintien jälkeen sokrut oli kyl matalalla, onneks oli evästä mukana. Kaverit ja ope ties miun piikittäjyydestä, mutta välipalojen hakemiset koulun keittolasta koin jotenkin nolona. Sokeritaudin takia en muista että olis kiusattu, muiden juttujen takia kyllä.

Miun ei onneks tarvinnu koululaisena koulus piikittää, oli muistaakseni silloin eri inskat käytössä kuin nykyisin. Koulumaailma tuntuu aika raa-alta, siellä kun kaikki vähäkin mikä poikkeaa massasta, saattaa aiheuttaa kiusatuks joutumisen :/.

Kirjattu

D1oknnen

• Vieras
« Vastaus #16 : Huhtikuu 30, 2013, 21:12:00 ip »

Minunkin mielestäni liikuntatunneilta pois oleminen on ok, koska ei siellä mitään menetä jos ei mene. Kaikki lukuaineet ovat paljon tärkeämpiä, koska niitä tarvitsee kaikki. Liikuntaa, kotitaloutta, tietotekniikka, kuvataidetta, musiikkia ja käsitöitä ei erityisemmin tarvitse ellei aio jollekkin tietylle alalle, jossa sitä tarvitsisi. Mielestäni liikunnan voisi laittaa kokonaan valinnaiseksi, sillä minä harrastan koulun ulkopuolella paljon liikuntaa. Silloin myös välttyisi mielipahalta.

Enkä kyllä halua puhua opettajalle kommenteista, koska silloin pitäisi sanoa nimet ketkä sanoo ja sitten selvittettäisiin enkä pidä selvittelyistä. Tosin kiusaamisesta tulee kertoa jos se on vakavaa. Tämä ei kuitenkaan varmaan vielä ole niin vakavaa.
Kirjattu

emonen

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Toukokuu 01, 2013, 22:11:39 ip »

Minunkin mielestäni liikuntatunneilta pois oleminen on ok, koska ei siellä mitään menetä jos ei mene. Kaikki lukuaineet ovat paljon tärkeämpiä, koska niitä tarvitsee kaikki. Liikuntaa, kotitaloutta, tietotekniikka, kuvataidetta, musiikkia ja käsitöitä ei erityisemmin tarvitse ellei aio jollekkin tietylle alalle, jossa sitä tarvitsisi. Mielestäni liikunnan voisi laittaa kokonaan valinnaiseksi, sillä minä harrastan koulun ulkopuolella paljon liikuntaa. Silloin myös välttyisi mielipahalta.

Enkä kyllä halua puhua opettajalle kommenteista, koska silloin pitäisi sanoa nimet ketkä sanoo ja sitten selvittettäisiin enkä pidä selvittelyistä. Tosin kiusaamisesta tulee kertoa jos se on vakavaa. Tämä ei kuitenkaan varmaan vielä ole niin vakavaa.

Minun korvaan on vakavaa.
No tärkeintä on, että itse pidät puolesi.
Kirjattu
Diabeetikkotytön äiti

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Toukokuu 01, 2013, 22:59:51 ip »

Minkään sortin kiusaamista ei pitäisi sallia!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

D1oknnen

• Vieras
« Vastaus #19 : Toukokuu 02, 2013, 09:13:14 ap »

En minäkään salli kiusaamista, mutta en jaksa aina ilmoittaa kaikista tapauksista.
Kirjattu

Lupita

• Vanha tekijä
« Vastaus #20 : Elokuu 10, 2013, 20:29:25 ip »

Tuli vähän yllärinä uinti toisena koulupäivänä. Keväällä oli kuulema asiasta mainittu.. No onneksi asutaan koulun vieressä. Poika kipaisi uikkarit ja vaihtokanyylit kotoa ja äkkiä takaisin, että ehtii porukan mukana pysäkille.

Kirjattu

jeppertuuna

• Matkailija
« Vastaus #21 : Tammikuu 18, 2014, 06:42:49 ap »

Meillä poika rakastaa uintia ja pitää pumpusta huolta aina kun on yksin uimassa. (12 v.), mutta kun on koulussa likuntatunnilla, niin ei halua uimaan, koska hän on kuulemma plottiperse ym.... Ja opettajat EI ymmärrä. Eihän meidän koulussa kiusata on selitys!

Eli keskustelun aloittaja, tee juuri niin kuin tuntuu omasta mielestäsi parhaalta! Tsemppiä!
Kirjattu

Linkkejä