Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6862 jäsentä  •  416386 viestiä  •  19890 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Liisa1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Diabetesleiri  (Luettu 5992 kertaa)

Jimmy

• Vieras
Diabetesleiri
« : Huhtikuu 19, 2013, 18:55:25 ip »

Eli onko kokemuksia millaista on leirillä ollut? Olisi kiva tietää. :)
Kirjattu

Pipsa

• Aloittelija
Vs: Diabetesleiri
« Vastaus #1 : Huhtikuu 24, 2013, 15:23:38 ip »

Muakin kiinnostaisi tietää! :)
Kirjattu
Don't let your mind bully your body.

MiniMi

• Lentävä kynä
Vs: Diabetesleiri
« Vastaus #2 : Huhtikuu 24, 2013, 15:44:27 ip »

No siitä on kyllä piiiiiiitkä aika kun oon itse käynyt nuorille tarkotetulla diaetesleirillä :-[ ;D ;), mutta vastaan silti.....Leirillä on todella monipuolisia luentoja sekä lääkäreiden, ravitsemusterapeuttien että muiden ammattilaisten pitäminä, mutta nämä luennot eivä todellakaan ole pääpointtina nuortenleireillä. Yksilöä kohdellaan yksilönä, ja pyritään kaikkia kurssilaisia kohtelemaan kunkin tarpeen mukaan. Voi käydä itsekseen puhumassa lääkärin,  hoitajan, ravitsemusterapeutin, jalkojenhoitajan tai psykologin kanssa. Paljon on ryhmäkeskusteluja ja kokemusvertailua sekä todella paljon vapaata toimintaa ja vertaistukea tukevia tapahtumia......liikutaan sekä ulkona että sisällä reilusti, mutta ketään ei pakoteta mihinkään, mihin itse ei ole valmis. Vapaa-aikaakin voi viettä monin eri tavoin: on sauna ja takkatila, jossa voi jutella ja vaikka grillailla makkaraa, pieniä tv-"loosseja" joissa telkkarintöllötyksen ohella voi vaiks pelailla korttia tai muuten vaan hengailla. Ruoka on todella hyvää ja sitä on "aina saatavilla" tarpeen vaatiessa. Suosittelen lämpimästi!
ps. majoittuminen tapahtuu todella tilavissa kahden hengen huoneissa ja kavereita saa varmasti  ;)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Linkkejä