Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Sensotrend etsii tuotekehitysapulaisia  (Luettu 1080 kertaa)

Mika Haulo

• Intoilija
    • Sokeriseuranta
Sensotrend etsii tuotekehitysapulaisia
« : Lokakuu 09, 2014, 22:25:50 ip »

Tamperelainen startup-yritys Sensotrend tekee diabeteksen omahoitoa helpottavia ohjelmistoja ja verkkopalveluita. Parhaillaan työn alla on automaattinen verensokeripäiväkirja, joka pyrkii keräämään mahdollisimman paljon diabeetikon omahoitoon liittyviä tietoja automaattisesti - siis tavalla tai toisella siten, että numeroita tarvi näpytellä käsin minnekään.

Löytyisikö täältä innokkaita kanssakehittäjiä, jotka tahtoisivat osallistua tuotekehitykseen kertomalla mitä ominaisuuksia arvostavat jo olemassaolevissa sovelluksissa ja mitä voisi tehdä vielä paremmin?

Voit kirjoitella ideoita tänne, liittyä Facebookissa ryhmään "Sensotrendin kanssakehittäjät" (https://www.facebook.com/groups/547689758666580/), tai ottaa yhteyttä sähköpostitse mika@sensotrend.com ja mikael@sensotrend.com.

Olen myös itse Sensotrendin leivissä, mutta kehittelen harrastusprojektina myös Sokeriseuranta-verkkopalvelua, josta olen aikaisemmin täällä kertonutkin.

Sensotrendin diabetespäiväkirja ja Sokeriseuranta ovat siis kaksi eri palvelua. Niillä on hieman eri lähtökohdat, vaikka saman aiheen ympärillä toimivatkin.
Kirjattu
Uusin blogipostaus:
Pidennä sensorin pysyvyyttä iholiimalla - 27.12.2018

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
Vs: Sensotrend etsii tuotekehitysapulaisia
« Vastaus #1 : Lokakuu 23, 2014, 20:16:59 ip »

Hienoa! Just lehdessä kun kerrottiin jostain mobiilipalvelusta, niin älytöntä oli että olisi pitänyt tulokset erikseen syöttää. Tämän enempään kehittämispanokseen ei nyt irtoa voimia, mutta onnea matkaan!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59