Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6882 jäsentä  •  416777 viestiä  •  19914 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi d1hemuli, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Surujen ketju  (Luettu 75730 kertaa)

BlueDeath

• Vieras
Surujen ketju
« : Maaliskuu 08, 2013, 15:01:42 ip »

Päätinpä nyt "repäistä", ja aloittaa tämän ketjun, kun mitäkuuluussa tästä puhuttiin. Jos koette tämän turhaksi, niin voin poistaa. Aloitin nyt kuitenkin.

Eli tänne saa kertoa omia surujaan, kun läheskään kaikki surut eivät ole v*tutusta.
Kirjattu

BlueDeath

• Vieras
Vs: Surujen ketju
« Vastaus #1 : Maaliskuu 08, 2013, 15:03:27 ip »

Äh, siis v@@tuilun ketjussa oli puhetta eikä mitäkuuluussa.
Kirjattu

Susihukka65

• Veteraani
« Vastaus #2 : Maaliskuu 08, 2013, 16:51:35 ip »

Älä ihmeessä poista, juuri tästä syystä:

Eli tänne saa kertoa omia surujaan, kun läheskään kaikki surut eivät ole v*tutusta.
Kirjattu
D1 vuodesta 1971
Medtronic MiniMed 640G ja Humalog

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Maaliskuu 08, 2013, 21:30:20 ip »

Kohta tulee vuosi täyteen rakkaan äitini kuolemasta.
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

BlueDeath

• Vieras
« Vastaus #4 : Maaliskuu 08, 2013, 21:44:03 ip »

Kohta tulee vuosi täyteen rakkaan äitini kuolemasta.
Täällä tulee taas kohta kaksi kuukautta erään todella tärkeän henkilön kuolemasta, jonka kanssa olin tekemisissä lähes päivittäin :(

Ihmettelette varmaan, että täällä olen kirjoitellut vain iloisia asioita. Mutta siten olen jaksanut paremmin.

Olen ihmetellyt, miten olen jaksanut näin hyvin, vaikka kyseessä oli todella tärkeä ihminen.
Kirjattu

Stumppi

• Intoilija
« Vastaus #5 : Maaliskuu 08, 2013, 21:59:54 ip »

Minulla myös hyvä ystäväni hävisi lähes kolme vuotta kestäneen taistelunsa leukemiaa vastaan lokakuussa 2012, n. kuukausi ennen kuin minulla diagnosoitiin tämä D. Kyllä vieläkin ajoittain tulee se ikävän tunne, kuten siinä laulussakin laulettiin "aakkosista tyttösiin yhtä aikaa vartuttiin..".  :-\

Loppupeleissähän näiden asioiden kanssa jaksamiseen vaaditaan se, että onnistuu löytämään arkipäiväisistä, pienistäkin asioista jotain iloitsemisen aihetta. Omalla painollaan elämä jatkaa omaa kulkuaan ja sen mukana on mentävä kohti uusia haasteita.  :)
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 08, 2013, 22:03:48 ip kirjoittanut Stumppi »
Kirjattu
Turkkulaine ykköstyyppi, muuten terve!
Levemir&NovoRapid&Positiivinen elämänasenne

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #6 : Maaliskuu 09, 2013, 23:33:12 ip »

Tulin tänään lapsuuskotiin, mahtavien maisemien läpi joissa äiti ainaan kanssa paljon liikuttiin. Äitiä kova ikävä juuri nyt, vaikka jo neljä vuotta siitä on.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Maaliskuu 10, 2013, 13:33:41 ip »

Ja mulla isää ikävä.  :'( Jouluna tuli kaksi vuotta siitä kun isä kuoli syöpään.

Näin keväällä kaipaan isää eniten koska me molemmat ollaan, tai isä oli, kevätihmisiä. Soitin aina iskälle ensimmäisistä muuttolinnuista ja leskenlehdistä ja yhdessä iloittiin päivien pitenemisestä...

Onneksi on vielä äiti.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Maaliskuu 10, 2013, 15:39:15 ip »

Minulla on joka päivä ikävä tytärtäni. Eilen tuli taas itku, kun taiteilija on saanut valmiiksi pronssisen perhosveistoksen hautakiveen ja laittoi siitä luonnokset spostilla.
Kirjattu

Tomaatti

• Vieras
« Vastaus #9 : Maaliskuu 11, 2013, 17:46:23 ip »

Mummo on ollut jo pari kk sairaalassa. Suunnitelmissa oli eilen mennä katsomaan mutta yksi toinen hässäkkä siirsi vierailua. Yöllä olivat soittaneet tädilleni joka meni mutsin kanssa heti paikanpäälle, mummo oli mennyt tajuttomaksi.

Tätä en kyllä osannut ihan odottaa. Hypin seinille ja hakkaan päätä seinään että annoin sen toisen hässäkän siirtää vierailua, sen olisi ehtinyt myöhemminkin. Jos joku iso-J siellä yläkerrassa on niin tahtoisin vielä puhua mummon kanssa.

Ei ole välttämättä mahdollista. Ja vielä kerran hyvä minä, hyvä Tomaatti, kannatti tosiaan laittaa yhden vekkulin sekoilut etusijalle  :'(

Mummo on ihminen jonka ansiosta osin olen tässä nyt itse, mummo hoiti pikku-D1-Tomaattia kun vanhemmat oli ulkomailla tms.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 11, 2013, 17:47:57 ip kirjoittanut Tomaatti »
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Maaliskuu 11, 2013, 18:55:20 ip »

Tomaatti, mene ihmeessä katsomaan mummoasi kun vielä ehdit. Vaikka mummo oliskin tajuton, niin kyllä hän varmasti vaistoaa kosketuksesi ja puheesikin jotenkin.  :)
Kirjattu

Tomaatti

• Vieras
« Vastaus #11 : Maaliskuu 11, 2013, 23:41:26 ip »

Valitettavasti en nyt sitten ehtinyt... Parin kuukauden taistelu päättyi sairauden voittoon puoli kympin pintaan illalla.
Kirjattu

emonen

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Maaliskuu 12, 2013, 08:04:47 ap »

Valitettavasti en nyt sitten ehtinyt... Parin kuukauden taistelu päättyi sairauden voittoon puoli kympin pintaan illalla.

Voi Tomaatti  :'(
Osanottoni!
Koeta jaksaa ajatella kaikkea sitä hienoa mitä mummon kanssa koit. Ja nyt on kärsimys ainakin päättynyt.

Kirjattu
Diabeetikkotytön äiti

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Maaliskuu 12, 2013, 09:04:41 ap »

Otan osaa.  :(
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Maaliskuu 12, 2013, 11:54:04 ap »

Osanotto Tomaatti.  :'(
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille kurssi- ja koulutussihteeriksi