Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418361 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: VEO sanoi sopimuksen irti !!  (Luettu 13934 kertaa)

äskoo

• Lentävä kynä
Vs: VEO sanoi sopimuksen irti !!
« Vastaus #75 : Lokakuu 18, 2013, 19:24:39 ip »

No, minä en ole mikään esimerkillinen pumpunkäyttäjä. Vauhtia ja vaarallisia tilanteita riittää ja ongelmallisinta taitaa : pumpun kannalta - taitaa olla se, että enimmäkseen pidän sitä alusvaatteissa ihoa vasten ilman mitään pussukoita. Kai se on imennyt itseensä hikeä ja muita ihon eritteitä, jotka saattavat vaikuttaa toimivuuteenkin.  :-[  Olen saattanut joskus kopsauttaa sen huonekaluihin tai lattiaankin... Älkää te tehkö niin, mutta minä en oikein osaa varoa. Tekosyyksi sanon, että kun elämä on aika kiireistä, ei oikein ehdi kökkimään paikallani ja tuijottamaan omaa napaa/pumppua.  ;)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Deippa

• Intoilija
« Vastaus #76 : Lokakuu 19, 2013, 18:13:01 ip »

Kuvitelkaapa onko tuollaisella 3-4v pojan pätkällä pumppu koskaan kolahtanu mihinkään  ;D
Eli kyllä ne aika paljon pikkukolhuja kestää.
Kirjattu
D1 -92, AccuCheck Combo 2/12-> Nyt A-C Insight 1/17->
Poika D1 -10, AccuCheck Combo 4/11-> Medtronic VEO 6/11-> Nyt 640G -> 9/15

Jalari

• Vanha tekijä
« Vastaus #77 : Lokakuu 20, 2013, 16:16:54 ip »

Olen miettinyt että voisko ongelma olla siinä letkun ja kanyylin pikaliitoskohdassa. Musta se tuntuu että se napsahtaa nykyään jotenkin huonommin kuin ennen.
Oon huomannu saman! Se on se liitoskohta jotenkin "klenu". Ei tosiaan tunnu siltä, että se napsahtaisi oikealle kohdalleen, vaan aina jää vähän "keikkuun" siihen säiliön suulle. Ei ole kyllä noita "ei annostele"-hälytyksiä tullut kuitenkaan nyt taas hetkeen, mutta tuo huono laatu noissa säiliöliitännöissä kyllä oikeasti vähän kismittää..

En nyt lukenut aikaisempia viestejä, mutta tämä taisi selvitä! Kyse oli ILMEISESTI tosiaan viellisesta säiliöerästä. http://www.accessdata.fda.gov/scripts/cdrh/cfdocs/cfRes/res.cfm?ID=119804 Mulla on ollut tohon aikaan säiliöitä jotka osui noihin viallisiin (Lot: H8494645)
Kirjattu

Nainen57

• Aktiivinen
« Vastaus #78 : Lokakuu 21, 2013, 06:21:53 ap »

Kokemuksesta viisastuneena vaihdan setin vaihdon yhteydessä (noin joka 72 tunti) koko höskän, eli kanyylin ja säiliön. Medtronicin mukaan sekä säiliö että kanyyli ovat kertakäyttötavaraa. Kanyylin toimivuus taataan 72 tunniksi.

Minulle sattui kerran ei annostele (no delivery) hälytys, ja syynä oli se säiliön kansi. Olenkin huomannut usein että kun irroitan vanhan säiliön pumpusta niin siitä irtoaa pieni muovinkappale. Siis ei ole kovin kestävää tavaraa....
Kirjattu
D1 vuodesta 1991, 670g 21.11.2019 (sitä ennen 640g ja Veo)

milja2010

• Vanha tekijä
« Vastaus #79 : Lokakuu 21, 2013, 07:58:20 ap »

Ei niillä mitään etälukumahdollisuutta siellä ole, mutta käytiin puhelimessa läpi kaikki vaihtoehdot.

Aika jännä, että minkä vuoksi sitten silloin pyysivät minua soittamaan heti jos moottorivirhe-häly tulee uudelleen??

Mites nopeasti Äskoo sun pumppu nyt tuli? Mulla tuli seuraavana aamuna postin mukana, mutta ei siinä lähetyksen päällä ollut mun puhelinnumeroa, että postinkantaja olisi voinut minulle soittaa. Joten jos en olisi sattunut olemaan kotona, niin olisi mennyt kauemmin, kun sitten se ois pitänyt itse hakea postista sen jälkeen kun ilmoitus on saapunut kotiin.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #80 : Lokakuu 21, 2013, 19:38:51 ip »

Jos Moottoirvirhe-häly tulee 2 eri kerralla, eikä säiliönvaihdon yhteydessä, pumppu menee kuulemma aina heti vaihtoon.

Pumppu tuli yhden työpäivän sisällä ja kannettiin kotiovelle. Mies sattui onneksi olemaan kotona. Pakettiosoitekortissa oli myös minun puhelinnumeroni ja teksti: "Soitettava, jos ei kotona". Käskyttäminen auttoi?  ;D

Onhan se uusi pumppu hieno, kun se on musta!!  ;)  Nyt tarvii kopioida kaikki asetukset vanhasta pumpusta uuteen ja samalla miettiä myös sitä, ovatko asetukset ihan kohdillaan. Ja sitä varten pitää purkaa ensin sensori ja ja...

Vielä pitää ilmoittaa hoitopaikkaan uuden pumpun sarjanumero ja vanha pumppu pitää palauttaa palautuspussilla maahantuojalle. Saatekirjeessä oli myös maininta, että takuuaika jatkuu vanhan pumpun takuuajan loppuun. Kokonaistakuu on 4 vuotta, joten tässä uudessa ei ole takuuta enää kuin 1,5 vuotta.  :-\
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Linkkejä