Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416673 viestiä  •  19910 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: D-liiton jäsenkortti?  (Luettu 11170 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
D-liiton jäsenkortti?
« : Tammikuu 17, 2013, 11:48:27 ap »

Taas tuli postista jäsenmaksulappu ja uusi jäsenkortti vuodelle 2013. Näinä vuosina en ole vielä ymmärtänyt ko. kortin tarkoitusta. Mihin sitä käytetään ja miksi se teetetään laskun mukaan?  ::) :-\
Kirjattu

Saaga

• Intoilija
Vs: D-liiton jäsenkortti?
« Vastaus #1 : Tammikuu 17, 2013, 12:00:06 ip »

Taas tuli postista jäsenmaksulappu ja uusi jäsenkortti vuodelle 2013. Näinä vuosina en ole vielä ymmärtänyt ko. kortin tarkoitusta. Mihin sitä käytetään ja miksi se teetetään laskun mukaan?  ::) :-\

Muistelen, että oman paikallisyhdistyksen vuosikokouksissa täytyy tullessa todistaa olevansa yhdistyksen jäsen. Se on kai sitten tarkoitus tehdä korttia näyttämällä.
Kirjattu
DI, AC Spirit Combo Humalogilla loppuvuodesta 2011

SaidAnnikki

• Veteraani
  • Paradigm 715 / 7.6.2013 NovoRapid
« Vastaus #2 : Tammikuu 17, 2013, 12:02:05 ip »

Jäsenretkille aina käsketään ottamaan kortti mukaan, mut eipä sitä silti ole tarvinnu missään näyttää. Voi olla, et pitäisi sitä näyttää silloin, kun saa yksityiseltä jalkahoitajalta alennusta paikallisen yhdistyksen jäsenenä. Mä käyn kunnan jalkahoitajalla niin en käytäntöä tiedä. ::)
Kirjattu
*Tuuri se on huonokin tuuri* :)

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Tammikuu 17, 2013, 12:09:30 ip »

Eikös D-liiton jäsen saa paikkakunnittain alennuksia esim. uimahalleissa ym. ja muistaakseni joku laivayhtiokin myönsi alennusta jäsenille. Ainakin munu-liitolla on tällanen etu, niin miksei D-liitollakin.
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Tammikuu 17, 2013, 12:25:27 ip »

Pääkaupunkiseudun Diabetesyhdistyksen kaupasta saa joitakin tuotteita halvemmalla kun on liiton jäsen. Korttia onn kysytty, mutta ei ole tarvinnut näyttää.
Kirjattu
D2

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Tammikuu 17, 2013, 13:03:11 ip »

http://www.diabetes.fi/diabetesliitto/liity_jaseneksi/jasenedut

Tuolla vasemmassa palkissa näkyy jäsenedut.  ;)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Jape

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Tammikuu 17, 2013, 13:35:19 ip »

Mm.Diabetesyhdistyksen ja sitä kautta Diabetesliiton jäsenenä majoitut erikoishintaan S-ryhmän hotelleissa.

Noista tulee vaan aina mieleen ne "special price, only for you". Muille kenties vähän halvemmallakin.... ;D
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 18, 2013, 07:08:43 ap »

Samainen lasku tuli myös mulle, ekan kerran mietin, että tilaanko lehteä, tuntuu vain niin kalliita. Eihän se kuitenkaan kallis ole, kun ajattelee, että vuoden lehti maksaisi 14 euroa. Aika vähän tulee lehteä luettua ja varmaan kirjastosta löytyy, jos jonkin artikkelin tahtoo lukea. Katsellaan  :)
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Tammikuu 18, 2013, 11:50:47 ap »

Samainen lasku tuli myös mulle, ekan kerran mietin, että tilaanko lehteä, tuntuu vain niin kalliita. Eihän se kuitenkaan kallis ole, kun ajattelee, että vuoden lehti maksaisi 14 euroa. Aika vähän tulee lehteä luettua ja varmaan kirjastosta löytyy, jos jonkin artikkelin tahtoo lukea. Katsellaan  :)

Voihan sen pelkän lehdenkin tilata jos tuntuu ettei jäsenyydestä ole itselle mitään hyötyä. Äkkiäkös sitä takaisin liittyy jos on tarvis!  ;) :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

hogan

• Vanha tekijä
« Vastaus #9 : Tammikuu 18, 2013, 13:58:25 ip »

Tavallaan vois ajatella, että esimerkiksi tää keskustelupalsta kustannetaan liiton jäsenmaksuilla.

Ainakin Espoossa uimahalleissa saa ton vuosikortin kelakorttia näyttämällä, kun siellä on 103 tai joku muu heillä listattuna oleva koodi.
Kirjattu
D1 1972-->
Hoitosurffailija
Muutin uuteen kotipaikkaan voidakseni
jatkaa asianmukaista diabeteshoitoa.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Tammikuu 18, 2013, 14:25:18 ip »

Ainakin Espoossa uimahalleissa saa ton vuosikortin kelakorttia näyttämällä, kun siellä on 103 tai joku muu heillä listattuna oleva koodi.

Näin minäkin olen sen ymmärtänyt, että Kela-kortti on se virallinen dokumentti vuosikorttiin tms. Ja onko se sitten ihan oikein, että kun D-liittoon voi kuulua kuka tahansa, myös ei-diabeetikot, niin d-liiton jäsenkortti kelpaisi noihin diabeetikoille tarkoitettuihin alennuksiin..? Tuntuu aika nurinkuriselta. Tai no, ei se minulta pois ole. Kunhan ihmettelen.  ::)
Kirjattu

SaidAnnikki

• Veteraani
  • Paradigm 715 / 7.6.2013 NovoRapid
« Vastaus #11 : Tammikuu 18, 2013, 15:14:05 ip »

Mä jätin viime vuonna lehden tilaamatta, vaikka en sitä paljoa lueakaan niin kaipasin lehteä. Tänä vuonna taas sit lehti tulee.  :)
Kirjattu
*Tuuri se on huonokin tuuri* :)

Renzo

• Aktiivinen
« Vastaus #12 : Tammikuu 18, 2013, 16:10:02 ip »

Siinä vaiheessa kun on ollut ensimmäisen kerran Tampereella   Diabeteskeskuksessa  ja saanut nauttia mahtavan henkilökunnan palveluista unohtamatta upealla  paikkaa luonnon keskellä. Jäsenmaksu  on lievä kiitos siitä, että jäsenet arvostavat diabeteskeskuksen  arvokkaasta toiminnasta. :) ;)  Tämmöisenä aikana, kun ns. päättäjät on näyttäneet  ahneutensa saada aidan takana olevat ruohot, jotka täytyisi saada tuhottua ajattelematta mihin ulkoistetaan rahavirrat virtaamaan pois sairaiden kukkarosta. Mikään ei parantunut, kun Heinolan reumasairaala lopetettiin, mutta rahavirrat menee sinne mistä ei tule tuottoa yhteiskunnalle. ::)
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 18, 2013, 16:13:17 ip kirjoittanut Renzo »
Kirjattu
Kun avaan lompakkoni, minulle tulee outo tunne, että raha ei ole enää muodissa.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Tammikuu 18, 2013, 16:48:28 ip »

Siinä vaiheessa kun on ollut ensimmäisen kerran Tampereella   Diabeteskeskuksessa  ja saanut nauttia mahtavan henkilökunnan palveluista unohtamatta upealla  paikkaa luonnon keskellä. Jäsenmaksu  on lievä kiitos siitä, että jäsenet arvostavat diabeteskeskuksen  arvokkaasta toiminnasta.

Ymmärsit Renzo (ja ilmeisesti joku muukin) väärin. En ihmetellyt jäsenmaksua! Siis maksan tuon ihan mielelläni ja olen itsekin nauttinut monista kursseista jne. Joten se maksu on pientä tarjontaa ajatellen ja mm. tätä kohtauspaikkaakin.

Ihmettelin itse KORTIN (siis sen läpykän) tarkoista. Siis mihin sitä käytetään? Minulla ei ainakaan ole sitä lompakossa ollut koskaan eikä sitä ole myöskään koskaan kyselty.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Tammikuu 18, 2013, 17:25:12 ip »

Voihan sen pelkän lehdenkin tilata jos tuntuu ettei jäsenyydestä ole itselle mitään hyötyä. Äkkiäkös sitä takaisin liittyy jos on tarvis!  ;) :)

Ei, kyllä mä jäsenenä pysyn, mutta se lehti mietityttää tässä, eräpäivään on vielä aikaa, ens viikoon  :D

Ja tuo jäsenkortti, se on jossakin aina, koskaan sitä en ole tarvinnut.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, MiniMed 640G + Novorapid  sekä muutama muu ylimääräinen tabu

Linkkejä

Jäsenten oma sivusto auennut

Julkaistu 12.06.2019 | 08:46