Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417406 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Pieni toive palstan ylläpidolle, siis tekniselle  (Luettu 15474 kertaa)

rane58

• Aktiivinen
Vs: Pieni toive palstan ylläpidolle, siis tekniselle
« Vastaus #15 : Lokakuu 28, 2012, 22:10:25 ip »

Mikä selain teillä on? Mulla Firefox ja otsikot eivät häiritse, vaan näkyvät oikein hyvin, ovat kiinnostavia ja katselen niitä säännöllisesti.  ::)

Sama juttu täällä ja meinasin just kiitellä hyvästä uudistuksesta.  ;) Selain taitaa vaikuttaa asiaan?

Mulla kyllä haku toimii, just testasin.

Sama täällä, hyvin toimii Firefoxilla. Diabetestietoa näkyy oikealla kapeana palstana hienosti, siinähän on tärkeätä tietoa. :)
Kirjattu
-Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
-Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Lokakuu 28, 2012, 22:32:47 ip »

Joo, ei siinä ole mitään ongelmia ollutkaan :). Näköjään toi juttu mihin mä tartuin oli sellanen, jota ei kaikki edes hoksaa. Sehän itseasiassa on tyhjän tilan ongelma, tyhjän tilan jossain sellaisessa paikassa missä ei normisti pitäisi olla, jos sivut olisivat hyvin suunniteltu. Eli tyhjää on aina joissain tilanteissa jossain, missä sitä ei järkevästi hoidettuna olisi.

Siis kaikki toimii ihan ok, on toiminut kokoajan Ihan ulkonäköjutusta on kyse, mutta enhän minä tosiaan ole enää töissä, yritän sen muistaa jatkossa paremmin ::)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Lokakuu 29, 2012, 10:32:19 ap »

Esim. tätä uutta viestiä aloittaessani on alussa otsikoiden alla paljon turhaa tyhjää.

Mitäs

se sellainen

turha

tyhjä

oikein                          on?

::)
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Lokakuu 29, 2012, 11:16:41 ap »

;D ;D ;D ;D ;D ;D EOJ!
Mulla kaikki on toiminu hyvin(ja näyttäny hienolta). Sen takia en oo viitsiny tähän keskussteluun osallistua. Tykkään tosta sivupalkista, jossa on ajankohtaista tietoa.
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Lokakuu 29, 2012, 12:24:41 ip »

Joo, lopetetaan jo ;D

Kukaan ei ole ymmärtänyt missä sijaitsevasta tyhjästä minä puhun. Kaikki yrittävät sitä ängetä kirjoittamansa tekstin sisään ja siitähän ei ole lainkaan kyse. Ja toimintakin on pelannut kokoajan, ei siis siitäkään tarvi yrittää vikaa/ongelmaa etsiä.

Ja mä alan olemaan taas puhdas "eläkeläinen", eli jätän nuo työaikaiset "pikkusieluisuudet" pois, ok, siis yritän ainakin ;)
Kirjattu
Antsu1

hogan

• Vanha tekijä
« Vastaus #20 : Lokakuu 29, 2012, 15:46:54 ip »

Tilanteen ymmärtämys saattaisi lisääntyä käyttämällä.... KUVAA ;)

Jos on unohtunut, niin alt-"PrintScreen" ottaa kuvakaappauksen. Sen voi sitten tallentaa ja lisäillä vaikka rinkuloita ja laittaa tänne arvioitavaksi. Tää muistaakseni vaatii käyttisympäristöstä riippuen vaihtelevaa puuhastelua, mutta tän tekemiseen meni puol minuuttia.
Kirjattu
D1 1972-->
Hoitosurffailija
Muutin uuteen kotipaikkaan voidakseni
jatkaa asianmukaista diabeteshoitoa.

rane58

• Aktiivinen
« Vastaus #21 : Lokakuu 29, 2012, 15:59:43 ip »

^-Ei mulla ole tuollaista tyhjää tilaakaan.... ???
Kirjattu
-Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan.

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Lokakuu 29, 2012, 21:17:30 ip »

Ahaa,Heureka,*siitä* tyhjästä tilasta on kysymys,en tee kuvakaappausta,mutta mulla ei ole oikean mainos-sarkan ja KPn välissä ns.0-tilaa.mUlla on MAC-kone enkä käytä Firefoxin selainta vaan Safaria  :P
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

sansu

• Intoilija
« Vastaus #23 : Lokakuu 29, 2012, 21:27:20 ip »

Mä käsitin kyllä, että Antsu puhuis siitä tyhjästä tilasta, mikä tulee ennen ensimmäistä viestiä, jos viestiketkussa (tai sivulla) on vaan vähän viestejä. Eli ennen eka viestiä on sellanen tyhmä tyhjä tila ylälaidassa. Mikä on kyllä ärsyttävä, mutta ei tullu mieleenkään valittaa  ;D Mutta jos joku viittii korjata, ois hieno homma.

Ja mulla selaimena safari.
Kirjattu
D1, Apidra&Lantus

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Lokakuu 30, 2012, 10:50:38 ap »

Mä käsitin kyllä, että Antsu puhuis siitä tyhjästä tilasta, mikä tulee ennen ensimmäistä viestiä, jos viestiketkussa (tai sivulla) on vaan vähän viestejä.

Mua häiritsee enemmän nää ihan ketkulit viestit  ::)
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Lokakuu 30, 2012, 11:01:47 ap »

Mä käsitin kyllä, että Antsu puhuis siitä tyhjästä tilasta, mikä tulee ennen ensimmäistä viestiä, jos viestiketkussa (tai sivulla) on vaan vähän viestejä. Eli ennen eka viestiä on sellanen tyhmä tyhjä tila ylälaidassa. Mikä on kyllä ärsyttävä, mutta ei tullu mieleenkään valittaa  ;D Mutta jos joku viittii korjata, ois hieno homma.

Ja mulla selaimena safari.

Juu, siis oli kyse vain pienestä toiveesta, ei valituksesta ;). Ja ymmärsit ihan oikein ;D. Edelleen olen vähän pähkäillyt (vanhoja ammatin varjopuolia :-[), että onkohan kyse siitä, että nuo kaksi palstaa, siis varsinaiset meidän teksitit ja sitten tuo liiton info-ola, olisi laitettu loppumaan samalle kohtaa, ei siis alkamaan kiinteästi samalta kohtaa.

Ja voihan kääk, vieläkin piti tähän palata, vaikka taisin jo vannoa, etten enää palaa :-[. Ja siis toistan, ei ole valitus, vaan toive ;)
Kirjattu
Antsu1

vivianv

• Veteraani
« Vastaus #26 : Marraskuu 01, 2012, 19:55:23 ip »

Paljon auttaa se, kun adblockilla estää logon näkymisen oikean puolen linkkipalkin yläpuolella. Tyhjää tilaa Antsun tarkoittamassa kohdassa ei silloin ole.
Kirjattu
D1 v:sta -77, karppaaja, kynäilijä ja kilpparivaivainen
Levemir&Humalog&Thyroxin

Vox audita perit, littera scripta manet.

tomaattitoveri

• Vieras
« Vastaus #27 : Marraskuu 03, 2012, 22:06:27 ip »

Epäilen, että ongelmaisilla on jotakin vikaa selainasetuksissa.

Jos vain yksi sivu näkyy väärin on se vika kyllä juuri sen sivun pyllylleen koodauksessa. Kyllä sivut pitää koodata siten että toimivat oletusasetuksilla moitteetta.
Kirjattu

rane58

• Aktiivinen
« Vastaus #28 : Marraskuu 03, 2012, 23:23:39 ip »

Paljon auttaa se, kun adblockilla estää logon näkymisen oikean puolen linkkipalkin yläpuolella. Tyhjää tilaa Antsun tarkoittamassa kohdassa ei silloin ole.

-Näin on näreet..!
Kirjattu

upi

• Veteraani
« Vastaus #29 : Marraskuu 17, 2012, 00:21:20 ap »

Meikkä siis vastaa tai tiedottaa ylläpitoa.

Nykyisin tulee käytyä keskustelemassa harvemmin. Kuitenkin on aktivoitu toiminto "muista minut"!!
Kuitenkin JOKA kerran kun tulen palstoille, vaaditaan kirjautumista uudelleen.
Silloin kun roikuin usein palstoilla, homma oli ok. Mikä nyt mättää??
upi
Kirjattu
..niin se käy..

Linkkejä