Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417360 viestiä  •  19954 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Välipalamuistoja vuonna miekka ja kirves!  (Luettu 6709 kertaa)

Antsu1

• Lentävä kynä
Vs: Välipalamuistoja vuonna miekka ja kirves!
« Vastaus #45 : Syyskuu 21, 2012, 14:19:07 ip »

Mä muistan, että sairaalassa niitä välipaloja syötettiin. Yhtenä välipalana oli purkki viiliä, siis sinällään. No minulle kun oli opetettu, että kaikki pitää syödä mitä eteen tuodaan (siis kotona lapsena), niin kun tuo paljas iili ei alas mennyt, piilotin sen vajaan purkin sairaalahuoneen kaappiin, oli kait sellanenvaatekaappi, aamutakeille ym.

Varmaan siivooja vähän hämmästyi mun kotiin pääsyni jälkeen, kun löysi kaapista tosiaan vajaan viilipurkin ::) :P. Ja aika kauan kesti ennenkuin viiliä myöhemmin söin ja silloinkin vain hillon/marjojen kera. Paljas viili tökkii edelleen, vaikka kaikenlaisiin marjapiirakoihin sitä käytänkin.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Kian

• Aktiivinen
« Vastaus #46 : Syyskuu 21, 2012, 21:09:40 ip »

Varmaan siivooja vähän hämmästyi mun kotiin pääsyni jälkeen, kun löysi kaapista tosiaan vajaan viilipurkin ::)

Joo, kun veljeni ja minä oltiin samanaikaisesti sairaalassa ja kotiin lähtö tuli, niin mun veljeni yöpöydän laatikoista löydettiin voileipiä...  ;) Ja yks mun ikäinen tyttö toisessa huoneessa ruokki lintuja ikkunasta leivillä... Että konstit on monet.  :)
Kirjattu
D1 1974, N.
Pumppu ja Humalog vuodesta 2001.
Animas Vibe.
(Dexcom 4: maksoin vuoden käyttääkseni 2013-2014. Sain Toukokuu 2015 CGM Dexcom, asun Ruotsissa.)

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #47 : Syyskuu 21, 2012, 22:02:32 ip »

Niin on... Lämpöiset maidot kaadoin sairaalassa järjestelmällisesti vessanpönttöön...  ;) ;D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #48 : Syyskuu 22, 2012, 15:22:55 ip »

Hitsi mie oon aina ollut kiin tunnollinen...

Rasvis, "mairea maku" oli päivän osuvin!  ;D
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Linkkejä