Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6950 jäsentä  •  417771 viestiä  •  19977 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi baltrem60, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: poistokeskustelua  (Luettu 17326 kertaa)

isämeidän

• Jäsen
Vs: poistokeskustelua
« Vastaus #30 : Elokuu 16, 2012, 13:57:23 ip »

Omakohtainen kokemus.

Annan kaikkien kukkien kukkia.

Ja parhaat oivallukset ovat juuri tulleet ns "rikkaruohoilta".

Vapaus ja vastuu on totaalista minun ja D1 lapseni maailmassa.
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #31 : Elokuu 16, 2012, 14:09:03 ip »

Se oli mun vika.

Kirjoitin varmaankin tähän rohvessori -- ja hänen seuraajistansa. Pitää varmaankin lisätä vettä myllyyn niin saadaan kaikki ketjut lopetettua.

Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #32 : Elokuu 16, 2012, 14:23:21 ip »

Jatkuvasti häiritsevä keskustelu johtaa poistojen jälkeen määräaikaiseen tai lopulliseen poistamiseen Kohtauspaikalta. Kannattaa lukea säännöt.

Tarkennus kysymyksen vuoksi: häiritsijä voidaan poistaa määräaikaisesti tai lopullisesti. Se on selvästi sanottu säännöissä, ja jokainen, joka on rekisteröitynyt Kohtauspaikalle, on niin tehdessään hyväksynyt säännöt.

DLT
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2012, 15:52:13 ip kirjoittanut Diabetesliiton tiedotus »
Kirjattu

Veijo Puustinen

• Intoilija
  • D0=D2 ilman lääkitystä
    • Tietoa LCHF-ruokavaliosta
« Vastaus #33 : Elokuu 16, 2012, 14:29:19 ip »

Jatkuvasti häiritsevä keskustelu johtaa poistojen jälkeen määräaikaiseen tai lopulliseen poistamiseen Kohtauspaikalta. Kannattaa lukea säännöt.

DLT

ketä poistouhkausksesi koskee? Häiritsijää vai aloittajaa? (Häiritsijät tekevät hyvin harvoin aloitteita koska niihin ei kukaan viitsi vastata.)
Kirjattu
“First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.”

Mahatma Gandhi

lomalle

• Vieras
« Vastaus #34 : Elokuu 16, 2012, 14:38:00 ip »

Haluan tietää!

Ketä sokeritautista/diabetikkoa häiritsee rohvessori -- ja hänen seuraajansa mainitseminen?

Aiemmin käytin hänen oikeaa nimeään mutta sen moderaattori muutti -- muotoon. Onko eri moderaattoreilla erilaiset tulkinnat?

Olen sanonut jo aikaisemmin että kun lähden tältä palstalta aloitan kirjoittelun suuremmalle yleisölle.

ps. saahan täällä haukkua -- ja -- oikeilla nimillään niin miksei sitten --?

Terveisin
Jukka Viitanen (omalla nimelläni)

<Muokannut Diabetesliiton tiedotustyöläinen.>
« Viimeksi muokattu: Elokuu 16, 2012, 15:50:05 ip kirjoittanut Diabetesliiton tiedotus »
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #35 : Elokuu 16, 2012, 16:26:25 ip »

Elikä tästälähin kaikkia joita ei kehuta on käytettävä nimen tilalla -- ?

Kirjattu

Philomela

• Vanha tekijä
« Vastaus #36 : Elokuu 16, 2012, 17:00:03 ip »

Ketä sokeritautista/diabetikkoa häiritsee rohvessori -- ja hänen seuraajansa mainitseminen?

Esim minua. Se on nimittäin ihan vain sinun päähänpinttymäsi.
Kirjattu

cirkus

• Jäsen
« Vastaus #37 : Elokuu 16, 2012, 17:25:49 ip »

Esim minua. Se on nimittäin ihan vain sinun päähänpinttymäsi.

Myös minua häiritsee tämä rohvessorin -- ja seuraajiensa jatkuva mollaaminen. Eikö ruuasta ja erilaisista ravintomalleista voi keskustella ihan asiallisesti ja jättää asiattomat syyttelyt ja vähättelyt sikseen.
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #38 : Elokuu 16, 2012, 22:42:00 ip »

Siis 3 vastaan. Onko loput puolellani?

Kiitos kun pidätte minua koko rohvessori -- haukkumisen aloittajana. Olen näköjään suuri suomalainen vaikuttaja terveysasioissa varsinkinkin kun puhutaan 2-sokeritaudista.

En halua nolata ketään vaan kirjoitan sellaisista asioista jotka ovat menneet mielestäni totaallisesti pieleen.
Samoista asioista saa lukea myös muualta josta olen ne itsekkin löytänyt Pärnulaisessa sairaalassa saamaani kohtelua lukuun ottamatta jossa Suomesta tullut määräys, ettei suomalaiselle sokeritautiselle saa antaa voita eikä rasvaisia ruokia vaan sain pelkkiä vellejä ja puuroja margariinisilmän kera.
Kirjattu

Philomela

• Vanha tekijä
« Vastaus #39 : Elokuu 16, 2012, 22:54:38 ip »

Olen näköjään suuri suomalainen vaikuttaja terveysasioissa varsinkinkin kun puhutaan 2-sokeritaudista.

Niinkö luulet?  Sorry nyt vaan, et kyllä ole  ;D
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #40 : Elokuu 17, 2012, 12:26:31 ip »

Ainakin Sinuun on ollut isokin vaikutus.

Tarkoitushan on saada ihmiset, varsinkin 2-sokeritautiset vihaiseksi siitä että syövät ns. virallisterveellistä ruokaa vaikka tutkimukset todistavat aivan jotakin muuta. Vain siksi koska ylhäältäpäin sitä "määrätään" ja joissain tapauksissa pakkosyötetään.

Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Elokuu 17, 2012, 13:46:49 ip »

Ois mielenkiintosta saada myös tietoa,kenen viestejä täältä on eniten poistettu...ihan 100% oikeassa olevalla veikkauksella sanoisin,että meikäläinen on ainakin top kakkosessa erään toisen kommentoijan kanssa.
Vaikuttaa siltä,että pitäisi olla nainen  :),niin kärkevämpikin asiakirjoittelu sallittaisiin (tämä ei ole mikään kannanotto naisia vastaan,päinvastoin).
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Elokuu 17, 2012, 14:30:05 ip »

Siis 3 vastaan. Onko loput puolellani?

Valitan, pieleen meni taas - ainakin minun kohdallani!  ;)  Jonkun asian/ihmisen jatkuva mollaaminen vaikuttaa vain pakkomielteiseltä, suorastaan vainoharhaiselta jankkaamiselta, joka vie (hyvältäkin) asialta terän!  :o

Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Philomela

• Vanha tekijä
« Vastaus #43 : Elokuu 17, 2012, 15:55:27 ip »

Jonkun asian/ihmisen jatkuva mollaaminen vaikuttaa vain pakkomielteiseltä, suorastaan vainoharhaiselta jankkaamiselta, joka vie (hyvältäkin) asialta terän!  :o

Nimenomaan. Tätä tuo ei ymmärrä ollenkaan.
Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #44 : Elokuu 20, 2012, 09:03:16 ap »

Poistettu harhapolkuja.

Ja iltapäivällä uudestaan poistettu uusia harhapolkuja. Tämä ketju ei ole THL:n pätevyyden arviointia varten, eikä itse asiassa koko Kohtauspaikkakaan.

DLT
« Viimeksi muokattu: Elokuu 20, 2012, 16:14:29 ip kirjoittanut Diabetesliiton tiedotus »
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16