Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6950 jäsentä  •  417771 viestiä  •  19977 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi baltrem60, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: poistokeskustelua  (Luettu 17324 kertaa)

Dad

• Vanha tekijä
poistokeskustelua
« : Elokuu 14, 2012, 09:59:16 ap »

Poistettu OT-keskustelua. Muokatuissa viesteissä poiston merkkinä ---

Diabetesliiton tiedotus

Vai niin, että tähän nyt sitten piti puuttua.

Kohtauspaikka on täynnä OT-keskustelua melkein ketjussa kuin ketjussa ja nyt kun puhuttiin juuri OT-spämmäämisestä, niin se piti poistaa. Keskustelutyyli ei myöskään ollut asiaton, vaikka puolin ja toisin ei oltukaan kaikkien kivakivakavereita.

Olisitte vaikka voineet siirtää viestit osastoon kohtauspaikan toiminta, jos juuri tämä täällä haittasi.

Voisitte puuttua samalla tarmolla oikeasti asiattomiin viesteihin, esimerkiksi nimimerkki isämeidän on täällä jatkuvasti loukannut ihmisiä jumalallisella julistuksellaan. Hänen viestinsä ovat vertaistuen irvikuva, mutta se ei tunnu teitä haittaavan.
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

Philomela

• Vanha tekijä
Vs: poistokeskustelua
« Vastaus #1 : Elokuu 14, 2012, 10:04:50 ap »

Minäkin ihmettelen sitä, että näin pieniin asioihin puututaan. Tuntuu todella liiottelulta.  No, nyt kai tämäkin seuraavaksi poistetaan  >:(
Kirjattu

isämeidän

• Jäsen
« Vastaus #2 : Elokuu 14, 2012, 13:48:51 ip »

Omakohtainen kokemus

Kaikkein pahimmin ärsyttävät ihmiset ja asiat ovat olleet minulle ponnahduslautana aina ylempään ymmärrykseen.

Ja sitä kautta kärsimys omassa ja D1 lapseni reaalielämässä on poistunut kokonaan.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #3 : Elokuu 14, 2012, 14:16:36 ip »

Kiva että meistäkin on sulle sitten jotain hyötyä...tässähän se ymmärrys vaan ylenee :) Ponnahduslauta, siltä kieltämättä usein onkin tuntunut.

Muuten kun noita kommentteja poistetaan, viestien sisällä näkyy viivoina, mutta kokonaan poistettu viesti ei näy.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

isämeidän

• Jäsen
« Vastaus #4 : Elokuu 14, 2012, 15:35:34 ip »

Omakohtainen kokemus reaaliaikaisena.

Tunne on kategorisesti aina viestintuoja minusta minulle itselleni. Ei siis mikään ulkomaailman kummajaisen aiheuttama.

Prosessoin siis reaaliajassa tunteeni enkä jätä niitä alitajuntaan elämään omaa elämäänsä ilman tietoisuuttani.

D1 lapsellani on parhaat päivät myös vasta edessään!
« Viimeksi muokattu: Elokuu 14, 2012, 15:57:48 ip kirjoittanut isämeidän »
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Elokuu 14, 2012, 15:43:53 ip »

Mä en nyt oikein ymmärrä tätä hommaa?  :-\

Miksi esim. Antsun viestistä on poistettu alkuosa kun keskusteltiin tänään tulevasta Tosi tarina-ohjelmasta?  >:(

Voisitteko vääntää mulle rautalangasta miksi tämmöinen "poistokeskustelu" ylipäätään on olemassa? Kun ei kuitenkaan puututa tiettyjen kirjoittajien jatkuvaan jankkaamiseen, nimiä mainitsematta.

Kiitos.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Alyyna

• Vieras
« Vastaus #6 : Elokuu 14, 2012, 18:28:19 ip »

Kannattaa  muistaa estolista, jolle voi laittaa ne, joiden kirjoituksia ei halua lukea. Aion käydä päivittämässä omani...
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Elokuu 14, 2012, 18:45:49 ip »

Tyhmän on nyt pakko kysyä, että mitä tarkoitetaan spämmäämisellä? Mä olen aina ymmärtänyt, että se on saman viestion kopioimista jokapaikkaan. Olenko ihan hakoteillä :-\

Ja juu, estolista toimii hyvin.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Dad

• Vanha tekijä
« Vastaus #8 : Elokuu 14, 2012, 19:16:18 ip »

Tyhmän on nyt pakko kysyä, että mitä tarkoitetaan spämmäämisellä? Mä olen aina ymmärtänyt, että se on saman viestion kopioimista jokapaikkaan. Olenko ihan hakoteillä :-\

Ja juu, estolista toimii hyvin.

Nyt tekeydyt tymäksi turhaan.

En muuten puhunut spämistä vaan OT-spämistä, kun kerran haluat saivarrella. Etkö tosiaan ymmärtänyt, että tarkoitin jatkuvaa viestien suoltamista aiheen vierestä, että itse asia hukkuu? Etkö todellakaan? Lukuisat poistetut viestit keskittyivät nimenomaan tuohon asiaan, olit itse keskustelussa osallisena.

Yllä oleva viestisi on OT-spämiä, minun mielestäni. Mihinköhän pilkkuun haluat seuraavaksi tarttua.
Kirjattu

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Elokuu 14, 2012, 19:50:33 ip »

Eiköhän lopeteta jo ;).

Ihan selvästi toinen meistä on lintu ja toinen kala. Saat vaikka valita ekaksi kumpi haluat olla.

Ja mä todellakin suosittelisin, että laittaisit minut estolistallesi, koska en minä kirjoittelua KP:llä ainakaan omaehtoisesti aio lopettaa. Se olisi sulle helpoin tapa päästä ongelmasta nimeltä "Antsu1".
Kirjattu
Antsu1

isämeidän

• Jäsen
« Vastaus #10 : Elokuu 14, 2012, 19:57:35 ip »

Itse en laita ketään ihmistä kieltolistalleni.

Jos yksikin D1 lapsen vanhempi alkaa ymmärtämään omaa parastaan ja sitä kautta D1 lapsensa parasta myös, olen onnistunut yli 100%:sti.

Lapset ja lapsen kaltaiset ovat valmiita vastaanottamaan vielä luontaisesti.
Kirjattu

Dad

• Vanha tekijä
« Vastaus #11 : Elokuu 14, 2012, 20:16:41 ip »

Eiköhän lopeteta jo ;).

Voit lopettaa koska haluat.

Ja mä todellakin suosittelisin, että laittaisit minut estolistallesi, koska en minä kirjoittelua KP:llä ainakaan omaehtoisesti aio lopettaa.

Estolistoja en käytä, viime päivinä täällä on uhkailtu joitakin käyttäjiä estolistalle joutumisesta. No voi kauihia.
Kirjoitteluasi kohtauspaikalla ei varmaankaan mitenkään hillitä, en sitä koskaan ole epäillytkään.

Se olisi sulle helpoin tapa päästä ongelmasta nimeltä "Antsu1".

Et sinä ole ongelma. Lähinnä harmittava OT-spämmääjä.
Kirjattu

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #12 : Elokuu 14, 2012, 20:35:48 ip »

Antsulle:
Luen sinun ja muutaman muun pitkän linjan diabeetikon kirjoitukset aina ensimmäisenä, koska arvostan vuosikymmenten omakohtaista kokemusta.
Terveisin Kriisikko, jolla on d-kokemusta vasta kuukautta vaille kuusi vuotta.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Elokuu 14, 2012, 20:45:01 ip »

Kiitos terveisistä, kriisikko :)

Tuntuu hyvältä näiden muutamien muiden kirjoitusten jälkeen :D
Kirjattu
Antsu1

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Elokuu 14, 2012, 23:01:15 ip »

Tää on mennyt taas todella ikäväksi.  :( :( :(

Tekisi mieli jo poistua koko KP:lta, mutta kun täältä saa niin paljon neuvoja ja tukea.  :-X

Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16