Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Kun sitten jotain jää matkasta...  (Luettu 8040 kertaa)

Tea

• Lentävä kynä
Vs: Kun sitten jotain jää matkasta...
« Vastaus #45 : Heinäkuu 26, 2012, 11:34:16 ap »

No. Asiasta näemmä yhdeksänteen: taktiikka on sama kuin äskoolla l. käytän sähköposteilla tilatessani vanhaa pohjana & saan Kivelästä kuitin että seuraavana päivänä on tarjolla. Liuskoja & kynäneuloja siis haen pääasiassa, joskus myös niitä mittarin rei'ittäjiä.

Mutta, reissuhommiin takaisin. Olen nyt säännöstellyt mittaamisiani jonkin verran & edelleen on liuskoja jäljellä tuosta 50 liuskan (& 50 €!) setistä. Kyllä tämä tästä :)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #46 : Heinäkuu 26, 2012, 11:35:07 ap »

Täällä kuulemma tilataan jokainen yksittäinenkin liuskapurkki erikseen Saksasta, siksi joutuu odottamaan. Ja varastotilaa ei ole yhtään. Hmm, kumpihan maksais enemmän, pienen huoneen hommaaminen varastoksi vai noi yksittäistilaukset?

Oletko usein tuota kysynyt, vaiko kerran kaksi? Ymmärtää sen, jos joskus on varastosta vermeet loppuneet. Ja jos asennoidut siihen, ettei niitä ole ja tilaat hyvissä ajoin, niin toimiihan tarvikehaku sen mukaan.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #47 : Heinäkuu 26, 2012, 13:50:07 ip »

Täällä kuulemma tilataan jokainen yksittäinenkin liuskapurkki erikseen Saksasta, siksi joutuu odottamaan. Ja varastotilaa ei ole yhtään. Hmm, kumpihan maksais enemmän, pienen huoneen hommaaminen varastoksi vai noi yksittäistilaukset?

Oletko usein tuota kysynyt, vaiko kerran kaksi? Ymmärtää sen, jos joskus on varastosta vermeet loppuneet. Ja jos asennoidut siihen, ettei niitä ole ja tilaat hyvissä ajoin, niin toimiihan tarvikehaku sen mukaan.

Ei ne ole loppuneet varastosta, vaan varastoa ei edes ole. Ja joo, kyllä tavarat tulee, kun ajoissa tilaa ja niin teenkin, että 1-2 viikkoa ennen tilaan. Lähinnä tässä ihmetetyttää se, että muut samasta paikasta hakijat saa tavarat melkein heti ja heidän kohdallaan tuo varastokin on olemassa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #48 : Heinäkuu 26, 2012, 15:02:02 ip »

...Lähinnä tässä ihmetetyttää se, että muut samasta paikasta hakijat saa tavarat melkein heti ja heidän kohdallaan tuo varastokin on olemassa...

Sää oot joskus häiriköinnyt siellä ja nyt sua kyykytetään siitä?  ;D 
Virkamiehistä(-naisista) vois vaikka sanoa: Mitä pienempi tappi, sen isompi H**ler!  ;)
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Heinäkuu 26, 2012, 16:47:27 ip »

Mun kohdalla vain pelkät liuskat on aina saanut nopeasti. Kaikki pumpputarvikkeet kestää yleensä sen viikon ja jos jotain erikoisempaa haluaa, niin jopa ylikin. Ja pumpputarvikkeista on sanottu, ettei niitä varastossa pidetä jakelipisteissä, siksi tuo viikon toimitusaika.

Olisinkohan mä jo oppinut, siis oppinut, ettei mun tarvi samaa asiaa monesti selittää. Oikeastaan jopa nolottaa vähän :-[, olkoon tämä nyt viimeinen kerta mun osalta.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

WalleT

• Matkailija
  • Elämme tämän elämän kerran. Sitten seuraavan...
« Vastaus #50 : Elokuu 20, 2012, 09:09:08 ap »

Onkohan se sen Performan kanssa noin, mä ainakin olen saanut liuskapurkit Avivaan suunnilleen seuraavana päivänä, joten mistään Saksasta asti niitä ei ole tarvinut tilata. Ja on jopa sanottu, että liuskoja on "varastossa", kun olen kysellyt kuinka nopsaan on mahdollisuus saada.

En usko, koska mulle on aina sanottu, että mitään varastoa heillä ei ole, vaan kaikki pitää tilata erikseen. Tämä, kun olen oikein erikseen kysynyt, että eikö heillä ole yhtään tarvikkeita varastossa.

Minulle samoin sanottu Espoossa. Kestää muutaman päivän kunnes saan uuden satsin tarvikkeita.
Kirjattu
D1 12/2009. Lantus ja Humalog. Pyrin noudattamaan vhh:ta.

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59