Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6973 jäsentä  •  418236 viestiä  •  19999 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Hanttapoika, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Ykkösiä ja kakkosia paljon vai vähän  (Luettu 13115 kertaa)

???

• Vieras
Vs: Ykkösiä ja kakkosia paljon vai vähän
« Vastaus #30 : Kesäkuu 29, 2012, 22:49:47 ip »

...tai jos suurimman osan kakkosista säikyttää pois tai hiljaisiksi yksi kovaääninen kakkonen, joka katsoo voivansa kirjoittaa kaikkien kakkosten puolesta niinkuin kaikkien kokemus taudistaan olisi samanlainen, ja kaikki muut mielipiteet ovat pahojen dominoivien ykkösten sumutusta... Uskomatonta niputusta ja rasismia :(

Täyttä asiaa dadda  :-*. On monta 2-tyyppiläistä, jotka pysyvät "keskustelemaan" asiallisesti. Yksi haluaa pilata kaiken, muka ns. asiantuntija, omasta mielestään >:(. Niin, minähän olen tietenkin ykkönen, erään tyypin mukaan  kuulun "teloitettavien" listalle. Kyllä me ykköset ollaan tosi, tosi pahoja, tulis tauti ja tappaisi pois ;). Kyllä tämä on älytöntä, samassa suossa ollaan, ykköset ja kakkoset, enemmän tai vähemmän, kaulaa myöten.
Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #31 : Kesäkuu 29, 2012, 23:54:10 ip »

Tauti tuli jo. Mutta vielä ei oo tappanut, vaikka muutakin täällä on toivottu.

Nyt pahoittelen että meni henkilöön käyväksi kirjoitteluni, mutta rajansa kaikella.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

NooNoo

• Vieras
« Vastaus #32 : Heinäkuu 02, 2012, 14:52:20 ip »

Anteeksi että pyysin anteeksi vain itseltäni.

Ykkösiltä en koskaan pyydä anteeksi koska he dominoivat tätä palstaa ja sekaantuvat 2-sokeritautisten asioihin.

Jos olet tosissasi niin ehdotan että hankkisit apua. Yleislääkärin kautta psykiatrille tms.
Kirjattu

Philomela

• Vanha tekijä
« Vastaus #33 : Heinäkuu 02, 2012, 17:05:19 ip »

Yksi haluaa pilata kaiken, muka ns. asiantuntija, omasta mielestään >:(. Niin, minähän olen tietenkin ykkönen, erään tyypin mukaan  kuulun "teloitettavien" listalle. Kyllä me ykköset ollaan tosi, tosi pahoja, tulis tauti ja tappaisi pois ;). Kyllä tämä on älytöntä, samassa suossa ollaan, ykköset ja kakkoset, enemmän tai vähemmän, kaulaa myöten. 

Hyvä hyvä, juuri näin :)
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #34 : Heinäkuu 02, 2012, 19:24:16 ip »

Toivottavaa olisi että kaikki sokeritautiset tyyppiin katsomatta yrittäisivät olla jakamassa tätä tautia jälkeläisilleen rohvessori -- ja hänen seuraajiensa neuvoista huolimatta.

Kirjattu

Pussukka-81

• Vanha tekijä
« Vastaus #35 : Heinäkuu 02, 2012, 19:36:05 ip »

Toivottavaa olisi että kaikki sokeritautiset tyyppiin katsomatta yrittäisivät olla jakamassa tätä tautia jälkeläisilleen rohvessori -- ja hänen seuraajiensa neuvoista huolimatta.
Vai sittenkin olla jakamaTTA? ;D Se ainakin tuntuisi jotenkin mukavammalta...
Ja sori, jos menee liian henkilökohtaiseksi, mutta kohdallasi en pysty päättelemään kumpaa ihan oikeasti toivot...siis diabeteksen eteenpäin jakamista vai jakamatta jättämistä?
Kirjattu
DM1 vuodesta 1986
Pumpussa Humalog

ergava

• Veteraani
  • D2 Keliakia
« Vastaus #36 : Heinäkuu 02, 2012, 21:23:34 ip »

Lainaus
... ;). Kyllä tämä on älytöntä, samassa suossa ollaan, ykköset ja kakkoset, enemmän tai vähemmän, kaulaa myöten.

Minä olen silloin myös kauneimmillani......sankoo pääs  8)
Kirjattu
D2 vuodesta 1997 ja Keliakia n.1995
Menee toistaiseksi : Levemir 14yks, Metforem 750mg 1,Trajenta 1 aamulla, Met 2 illalla,  ASA-ratiopharm 50mg, Magnesium,  vitamiineja

lomalle

• Vieras
« Vastaus #37 : Heinäkuu 02, 2012, 22:54:55 ip »

Korjaan tekstini, jäi näköjään oikolukematta. Onneksi täältää löytyy korjaajia.

Toivottavaa olisi ETTEI kaikki sokeritautiset tyyppiin katsomatta yrittäisivät olla jakamassa tätä tautia jälkeläisilleen rohvessori -- ja hänen seuraajiensa neuvoista huolimatta.

Itse olen saanut taudin perunamuusista, makaroonista, halvasta makkarasta ja leivästä jotka olivat himoruokaani aiemmin.

Kirjattu

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #38 : Heinäkuu 02, 2012, 23:07:13 ip »

Korjaan tekstini, jäi näköjään oikolukematta. Onneksi täältää löytyy korjaajia.

Toivottavaa olisi ETTEI kaikki sokeritautiset tyyppiin katsomatta yrittäisivät olla jakamassa tätä tautia jälkeläisilleen rohvessori -- ja hänen seuraajiensa neuvoista huolimatta.

Itse olen saanut taudin perunamuusista, makaroonista, halvasta makkarasta ja leivästä jotka olivat himoruokaani aiemmin.

No eivät kai nuo makaroonit ynnä muut ole periytyviä sairauksia? Vai? :o
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Heinäkuu 02, 2012, 23:59:33 ip »

Minä en ymmärrä, kuinka voisin enää vaikuttaa siihen, ettei lapseni saisi TÄTÄ tautia. Ainoa, mitä olisin voinut tehdä: olisin jättänyt lapsen tekemättä?  :'(
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Pussukka-81

• Vanha tekijä
« Vastaus #40 : Heinäkuu 03, 2012, 00:11:48 ap »

Älä välitä, en usko että suurin osa muistakaan ymmärtää. Ja vaikka ne omat lapset oiskin jättänyt tekemättä/jättäisi tekemättä, ei tää sairaus silti mihinkään häviä. Ja sitäpaitsi, 26 vuotta oon tämän sairauden kanssa jo yhteistä matkaa taivaltanut ja mielestäni olen hyvää ja täyttä elämää siitä huolimatta saanut elää. Ja mooonta hyvää vuotta aattelin vielä lisääkin taivaltaa 8) . Tietenkään en tätä sairautta kenellekään toivoisi, mutta ei tämä mikään maailmanloppukaan ole. :)

Niin, ja oon muuten sukuni ainoa diabeetikko.
Kirjattu
DM1 vuodesta 1986
Pumpussa Humalog

jester

• Veteraani
« Vastaus #41 : Heinäkuu 03, 2012, 05:54:11 ap »

jakavat  sokeri tai sydan  tautia.  jopa naapurinkin  mukuloille.   syottavat  pulla,  makaroonia ja  potattia
Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #42 : Heinäkuu 03, 2012, 10:55:58 ap »

Nyt pyydän anteeksi ykkösiltä.

Kirjoitan normaalisti 2-sokeritautisille enkä muistanut että ykköset ei saa tautiansa huonoista hiilareista vaan mahdollisesti omastaaan tai äidinsä D-vitamiinin puutteesta. D-vitamiinin puutos taas johtuu rohvessori -- ja hänen seuraajiensa neuvoista. Sama porukka on myös vastuussa 2-sokeritautisten liian suurista huonojen hiilarien määristä.

ps. saimme ensimmäisen lastenlapsen viime talvena. Olen pitänyt huolta että äitinsä sai riittävästi D-vitamiinia raskausajasta alkaen ja vauva syntymästään saakka.

« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 03, 2012, 11:01:04 ap kirjoittanut tyyppi2 »
Kirjattu

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #43 : Heinäkuu 03, 2012, 12:27:54 ip »

Poistettu kinastelua.

Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Heinäkuu 03, 2012, 13:15:14 ip »

Sama porukka on myös vastuussa 2-sokeritautisten liian suurista huonojen hiilarien määristä.

Kyllä ne ihmiset ihan itse ovat vastuussa syömisistään, ketään et voi syyttää, mitä ITSE suuhusi tunget. Mua on alkanut ärsyttämään todenteolla tää iänikuinen mussutus. Tuo Porukkako käy 2.tyypeille tekemässä safkaa???
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Linkkejä

Haastaako korona arkea diabeteksen kanssa?

Julkaistu 02.04.2020 | 10:14