Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418473 viestiä  •  20021 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Marianne, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Alkoholin hyödyt ja haitat  (Luettu 13750 kertaa)

Jape

• Lentävä kynä
Vs: Alkoholin hyödyt ja haitat
« Vastaus #45 : Heinäkuu 20, 2013, 16:53:00 ip »

Liika on liikaa...

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2013/07/1782575/oluenjuontikilpailu-koitui-kohtaloksi---voittaja-kuoli

Eli pyöristeltynä nollakolmonen pullo per 67 sekkaa, 18 pulloa peräkkäin. Vaikka oluen suuri ystävä olenkin, niin ehkei sentään.....
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

Lola

• Vieras
« Vastaus #46 : Heinäkuu 21, 2013, 19:16:01 ip »

Hih, hauska keskusteluketju :) (pienessä sievässä nytkin!) Näin maalaisena tulee kokeiltua itse kaikenlaista ja olen vuosien varrella oppinut ihan muidenkin mielestä kohtuuhyväksi kotiviinin tekijäksi. Hyvä puoli siinä on se, että voi käyttää tosi kuivaksi asti, jolloin sokerin määrä viinissä jää hyvin vähäiseksi eli ei nosta verensokeria liiaksi. Meillä otetaan ruoan kanssa jopa useita kertoja viikossa lasi - kolme lasillista, ja mukavaa on! Joskus ikäviä kotitöitä tehdessä otan lasillisen - ja kyllä kotityötkin sujuu paljo sutjakkaammin (=alkoholin käytön hyöty).

Mulla alkoholinkäyttö ei vaikuta verensokeriin ei sen aikana eikä sen jälkeen edes seuraavana päivänä mitenkään (mitenkähän mun maksani oikein toimii?). Syy lienee siinä, että syön pienessä sievässä mielelläni normaaliin verrattuna liikaa hiilareita, joten matalilla sokereilla ei tosiaan tarvi mennä! Koskaan ei ole tarvinnut sairaalakeikkaa tehdä tämän asian takia!!

Että eiköhän me jokainen tiedetä kohdallamme, miten paljon sopii juoda ja etenkin millaista alkoholijuomaa voi juoda! Kohdallani tarkoittaa, että kaikki muut kuin kuivat viinit ja kirkkaat alkoholijuomat saavat jäädä verensokeria nostattavina pois laskuista!
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #47 : Heinäkuu 21, 2013, 19:59:03 ip »

Liika on liikaa...

http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/2013/07/1782575/oluenjuontikilpailu-koitui-kohtaloksi---voittaja-kuoli

Eli pyöristeltynä nollakolmonen pullo per 67 sekkaa, 18 pulloa peräkkäin. Vaikka oluen suuri ystävä olenkin, niin ehkei sentään.....
Mihinköhän se sitten kuoli? Nestemäärään? Alkoholiin? Moni vetää 24päkin illassa eikä kuole.. Ihmetyttää.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Stumppi

• Intoilija
« Vastaus #48 : Heinäkuu 22, 2013, 11:33:11 ap »

Minä mistään mitään tietämättömänä heitän arvauksena, voisiko nestemäärä suhteutettuna tuohon aikaan olla se ratkaiseva tekijä? Eikö aika-ajoin kuule tarinoita vedenjuontikilpailuistakin, joissa on voittajia kuollut?  :o
Kirjattu
Turkkulaine ykköstyyppi, muuten terve!
Levemir&NovoRapid&Positiivinen elämänasenne

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #49 : Elokuu 04, 2013, 13:17:28 ip »

Alkoholin parhaat hyödyt:

Velat tuntuvat saatavilta.
Asiat tuntuvat ikäänkuin onnistuvan paremmin, asiat sujuvat.
Ilma tuntuu paremmalta.
Typeryydetkin naurattavat.
Polkupyörällä ajo on yllättävän kivaa.
Seksi ei rasita lainkaan.
Veneestä onkimisessa on ihan eri fiilis, eikä tuulet haittaa lainkaan.
Perhe-elämään löytyy selkeä johtohahmo!
Kirjattu

Linkkejä