Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418365 viestiä  •  20016 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kuttuileeko pienoisen ACCU-CHEK VS-mittarin paristo?  (Luettu 14610 kertaa)

Tepa88

• Jäsen
Vs: Kuttuileeko pienoisen ACCU-CHEK VS-mittarin paristo?
« Vastaus #60 : Joulukuu 02, 2012, 10:08:23 ap »

^En tiedä auttaako, mutta mä sain Accu-Chekiltä ohjeen mittarin "nollaamiseen". Eli patterikotelo ulos ja virtanäppäin pohjaan muutaman sekuntin ajaksi ja sitten kaikki asetukset uusiks. Mulla on nyt mittari toiminu vajaan viikon näillä ohjeilla.

Herttoniemen omahoitotarvikejakelu vastasi siis mun viestiin, että soita suoraan Accu-Chekille ja jos ei onnistu, niin voidaan harkita sitä mittarin vaihtoa.

Kirjattu
DM1 vuodesta -96.
Pumppu vuodesta -05, nyt Paradigm 715 + Humalog.

mummo1

• Jäsen
« Vastaus #61 : Joulukuu 02, 2012, 19:43:05 ip »

Ei ne kaikki kuttuile. Minulla puoli vuotta aviva nano alkuperäisillä paristoilla 6 mittausta/pv, eikä yhtään virheilmoitusta.
Kirjattu

V. Kuutti

• Veteraani
« Vastaus #62 : Joulukuu 03, 2012, 23:12:58 ip »

Minulla accu-chek näyttää koko ajan patterin kuvaa, tehny uudesta asti, ko tuli markkinoille, mää aatellu et se tarkpittaa varmaan, et patteri on kunnossa :)  Ihan sama jos vaihtaa uusia nappeja.
Jotta toimikoon sittä noin päin :)
Kirjattu

PateT

• Lentävä kynä
« Vastaus #63 : Joulukuu 03, 2012, 23:21:06 ip »

Aikoinaan,kun mun pieni ACCU-CHEK Nano vs-mittari alkoi kuttuilla ja kirjoitin tän aiheen,sain firmasta samat ohjeet,joten kaikki konstit on koettu.Pari mittaria lähettivät vaihtareina ja minä lähetin heille,mutta kyllästyin siihen vaihtorumbaan.Sain kohtalaisen suurikokoisen AC Performan ja se on pelittänyt.Jopa pariston vaihdon jälkeenkin eli siihen olen luottanut aika lujasti  8) Paté 
Kirjattu
Elämä on kuin kameli.Sen saa tekemään mitä tahansa paitsi peruuttamaan.
-Marcelene Cox

Linkkejä