Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6962 jäsentä  •  418058 viestiä  •  19987 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi annenanne, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Jotkut viestiketjut ylös pysyvästi?  (Luettu 2049 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Jotkut viestiketjut ylös pysyvästi?
« : Tammikuu 09, 2012, 11:29:44 ap »

Voisiko esim. tuolla Vapaan sanan puolella laittaa joitakin viestiketjut heti ylimmäiseksi ettei niitä tarvitse etsiä aina. Esim.  KP:n reseptit ja KP:n reseptien (kysymykset ja kommentit).
Niihin pitää aina "keksiä" jotain että saisi ne aina ylimmäksi. Ja toisealta ne olisivat hyvä olla tuolla Diabetes ja ravinto- puolella muutenkin?
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
Vs: Jotkut viestiketjut ylös pysyvästi?
« Vastaus #1 : Tammikuu 09, 2012, 12:09:14 ip »

Pystyisiköhän ylläpito siirtämään tosiaan ne kokonaan tuonne diabetes ja ravinto -puolelle. Sehän niille olisi varmaanparhain paikka.

Joillain palstoillahan on niitä "tärkein aihe" osia, siis alussa tärkeät aiheet. Olii kivaa tietää miten niitä hallinnoidaan, siis miten määritellään mikä aihe on se tärkeä ja mikä ei. Sehän tuossa varmaan on se hankaluus, jokaisella voi olla vähän oma käsityksensä tärkeistä ja vähemmän tärkeistä aiheista ja niiden määrähän pitää sitten pysyä hyvin rajattuna.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Tammikuu 09, 2012, 14:03:17 ip »

Tai jos voisi jotenkin laittaa itselleen tärkeät keskustelut Omat suosikit-otsikon tms. alle? Olisiko se hankalaa toteuttaa?  ;)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

TheBun

• Intoilija
« Vastaus #3 : Tammikuu 09, 2012, 14:50:25 ip »

Itte ajattelin kans tota, et itelle jos saisi semmosen suosikit osion mihin laittaa sit viestiketjut joita ei halua et häviäis tonne erilaisten muitten ketjujen syövereihin :)

Semmonen olis kyl kiva jos vaan ei sit olis hirmu vaikee toteuttaa :)
Kirjattu
D1 vuodesta 1989
Insuliinipumppu Accu-Check Spirit (1.9.2012-24.9.2013)
Insuliinipumppu Paradigm Veo (24.9.2013-4.9.2017)
Insuliinipumppu Minimed 640G (4.9.2017 alkaen) Humalogilla
Nivelreuma vuodesta 2011

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #4 : Tammikuu 09, 2012, 16:03:53 ip »

Hei

Siirsin reseptiketjun ja sen kommenttiketjun ruokaosioon. Pysyviksi aiheiksi olen kiinnittänyt sellaisia, joita pidän ylkeisesti tärkeinä/kiinnostavina, mutta jotka eivät välttämättä kerää juurikaan vastauksia. Tyypillisesti ohjeita/sääntöjä/tms.

Johanna/Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Tammikuu 11, 2012, 13:33:11 ip »

Tyypillisesti ohjeita/sääntöjä/tms.

Meniskö RUOKAohjeet noihin ohjeisiin...? Ja sit kommentit vaikka säätöihin (ilman ännää)...  ::)
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Tammikuu 11, 2012, 13:55:16 ip »

Meniskö RUOKAohjeet noihin ohjeisiin...? Ja sit kommentit vaikka säätöihin (ilman ännää)...  ::)

No tuota minäkin ajoin takaa. Mutta ei niin ei..  ::)
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Tammikuu 11, 2012, 16:07:36 ip »

No tuota minäkin ajoin takaa. Mutta ei niin ei..  ::)

No tuossa tulee juuri esille se, mikä on kenellekin tärkeää. Esim. itse voisin toivoa, että ravinto ja nefropatia pysyisi aina esillä, koska se on minulle tärkeä. Ja kun se kuitenkina harvempaa koskettaaa, niin pääsee muuten uppoamaan välillä kauas ketjuista.

Eli sikäli minä ymmärrän hyvin tuon, että ohjeet/säännöt olisivat niitä alkuun kiinnitettyjä. Niin taitaa olla monella muullakin, mutta toisaalta ihan sama minulle, näkeehän siitä sitten aina ketjusta onko tullut mitään uutta (uusia viestejä), vaikka koko ajan alussa olisikin.

Tärkein pointti varmaan on, että määrä ei kasvaisi parista isommaksi.
Kirjattu
Antsu1

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Tammikuu 12, 2012, 11:21:53 ap »

Juu, ei väkisin!!! Minä onneton kun luulin että reseptit kiinnostaisi kaikkia, jotka tekevät/syövät ruokaa.  ;D
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Tammikuu 12, 2012, 12:36:36 ip »

Juu, ei väkisin!!! Minä onneton kun luulin että reseptit kiinnostaisi kaikkia, jotka tekevät/syövät ruokaa.  ;D

No kun niitä on netti pullollaan. Mä löydän ainakin nopeammin "kuukelilla" sopivilla hakusanoilla ja vaihtoehtojakin tulee paljon...

Mutta tää on vain mun oma mielipide. Tuosta pitkähköstä ketjusta on hankalaa hakea jotain tiettyä, vaikka muistaisi sellaisen siellä jossain olevankin.

Toki ketjut saa nostaa pysyvästi, en minä sitä tarkoita. Ajattelen vaan ihan yleistä käytettävyyttä ihan yleisellä tasolla omilla kommenteillani. Jotenkin vielä tuo koulutus/ammatti puskee aina esiin... :-[ :-X.

Eli tärkeintä on minusta tuo alkuun kiinnitettyjen ketjujen lukumäärä, siis olkoon ne sitten mitä vain ;D. Mä jätän valinnan ihan muiden harteille, vaikka oman mielipiteeni tässä kerroinkin ;D
Kirjattu
Antsu1

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Tammikuu 12, 2012, 23:52:24 ip »

MINÄ OLEN KAIKKI JA MINUA KIINNOSTAA!!! EIKÖ NYPPP.......LE!  :P

Ja noista kiinnitetyistä viestiketjuista on muuten maailman toiseksi helpointa ohittaa ne, jotka ei pätkääkään kiinnosta. Antsu, siis onhan se niin, että jos mua kiinostaa kanankuukkelimunakaskeitto, niin toki minä sen KVG:llä helpoiten löydän, mutta tuossa nimenomaisessa ketjussa oli paljon tällaisille ns. tavan diabeetikoille hyviä ja ihania reseptejä, joiden soisi olevan helposti selattavissa. Toisinaan se vaan on niin, että enemmistö on enemmistö - se rulaa ja sen ehdoilla mentäis, kaikkea ei voi aina saada eikä kaikkia miellyttää, jos tarvii jotain vähän ekstraa niin siihen tarvii sitten nähä vaivaa, mutta ei sen pitäis mun mielestä olla este sille, että ns. suuri yleisö eli rahvas sais helposti sen mitä haluaa.

JA KOSKA MINÄ OLEN KAIKKI JA MÄ HALUAN! jummartaa???????
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 12, 2012, 23:58:33 ip kirjoittanut applefigure »
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Tammikuu 14, 2012, 10:30:08 ap »

..siis onhan se niin, että jos mua kiinostaa kanankuukkelimunakaskeitto, niin toki minä sen KVG:llä helpoiten löydän, mutta tuossa nimenomaisessa ketjussa oli paljon tällaisille ns. tavan diabeetikoille hyviä ja ihania reseptejä, joiden soisi olevan helposti selattavissa.

Tämä oli juuri se, mitä minäkin yritin viestittää. Applis ilmaisi sen varsin selvästi.  ;D

Nuo reseptit ja kommentit kun koskevat pääasiallisesti juuri DIABEETIKOILLE sopivia ohjeita ja neuvoja. Ja tämä kun on DIABEETIKOILLE takoitettu keskustelupalsta.

KVG näyttää olevan aina se yleispätevä neuvo joka parannusehdotukseen.  ::)
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Tammikuu 14, 2012, 11:28:55 ap »

No voi hyvänen aika sentään... Siis minähän vain olen yrittänyt todeta sen määrän rajallisuutta, ettei tulisi liikaa kiinnitettyjä. Ei mitään muuta. Anteeksi, että olen tuonut tuota yleistä luettavuutta ajatukseen mukaan :-[ kuten kerroin, minulla tuo työnkuva vielä tahtoo tulla esiin, mutta kyllä se on häipymään päin koko ajan ;)

Siinä mielessä harkiten... ei siis mitään muuta väliä. Nuo kaksihan menisivät ihan ok, kunhan ei sitten tulisi tarvetta pahemmin enää uusia lisäillä...
Kirjattu
Antsu1

Linkkejä