Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6877 jäsentä  •  416685 viestiä  •  19911 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Fiina, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Träff för barnfamiljer och ungdomar för svenskspråkiga i huvudstadsregionen  (Luettu 23525 kertaa)

MiniMi

• Lentävä kynä

Hej!
Finns här alls någon som tillhör ovannämda grupp som skulle vara intresserad att träffas och diskutera sin situation med likasinnade. Själ är jag varken eller (alltså är inte ungdom eller del av en barnfamilj), men jag tycker att det finns ett behov för att få diskutera och få information på ett lite annorlunda sätt än "bara" via sin läkare eller diabetesskötare. Själv har jag haft diabetes i strax 40 år och har genomgått "allt" som har med diabetes och följdsjukdomar att göra (o lite till). Tänkte att det kunde vara roligt att träffas  och är villig att "dra en grupp" för hugade spekulanter.
Ifall detta väckte ditt intresse så ta gärna och kontakta mej via denna spalt eller med "yksityisviesti". Själv bor jag i norra Helsingfors och har tänkt att Hopplopp eller Flamingo-simbassäng kunde vara en rolig och lite annorlunda mötesplats (beroende såklart på deltagarnas intressen och åldersinriktning)
Hör av er så hittar vi på nå't tilsammans :D 8), MiniMi
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Ann

• Jäsen

Hej! Här finns en tvåspråkig (barnen och pappa är svenskspråkiga och jag är finskspråkig) familj från Esbo. Vårt barn är lite över 3 år. Det skulle vara roligt att träffas särskilt om det finns  jämnåriga.
Kirjattu
Poika -08, D1 05/10, Minimed Paradigm Veo 11/2010

MiniMi

• Lentävä kynä

Vad roligt Ann att du nappat på "godbiten" ;D Vi spinner vidare och hoppas att fler barnfamiljer och  också ungdomar visar sitt intresse. Kunde ju träffas vid flera tillfällen med olika åldersgrupper  8)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Linkkejä