Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6539 jäsentä  •  412311 viestiä  •  19575 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Wiljami, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Hyvän mielen viestiketju!  (Luettu 431390 kertaa)

Ride

• Jäsen
Vs: Hyvän mielen viestiketju!
« Vastaus #15 : ſyyskuu 10, 2011, 10:03:44 ap »

Palasin ihanalta Rooman matkalta. Upea paikka se Rooma - siellä kivetkin ovat niin kovin vanhoja.
Kirjattu
Jos ongelmaan on ratkaisu, ei ole syytä olla huolissaan. Jos ratkaisua ei ole, ei kannata olla huolissaan

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #16 : ſyyskuu 10, 2011, 10:26:46 ap »

...ja me just eilen varattiin lennot Roomaan  - se on nyt se 10-v häämatka :) Romaan kun pääsee vuoden ympäri.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : ſyyskuu 10, 2011, 15:38:04 ip »

Sieni-iloittelua: aivan järjetön määrä mustatorvisieniä, suppiksia & herkkutatteja! Siihen päälle vielä iso, kelta & koivuhaperoa sekä punikkitatteja. Nam :)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : ſyyskuu 10, 2011, 16:48:22 ip »

Unohdin ottaa parin tunnin lenkille sienipussin mukaan, niin juoksin sitten vikat pari kilsaa punikkitatit kädessä  8) Niistä saikin just sopivaa lisuketta lounaalle, jota tässä juuri syön. Menee muuten voita tosi paljon, kun on paljon sieniä ja mä paistan voissa, mutta ei haittaa. Voi on hyvää ja terveellistä  :-*
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : ſyyskuu 10, 2011, 19:45:36 ip »

-se mun herkkutattilöytö...:) mut jottei menis ihan sienihommiksi tää ketju, kyselen tea ja d1-nainen teiltä siellä jotain :)
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : ſyyskuu 11, 2011, 20:51:41 ip »

Olipa mukava päivä: ensin saunassa ja uimassa "kattoterassilla" tsadin keskustassa ystävien kanssa, sitten toisten ystävien kanssa rupattelemassa maukkaiden leivonnaisten äärellä. Koko päivä siinä menikin  ;D
Kirjattu

Aa-si

• Aktiivinen
« Vastaus #21 : ſyyskuu 11, 2011, 21:11:22 ip »

Ihanaa kun on syksy :) Tänään olen käynyt motskarilla päristelemässä raikkaassa syyssäässä, kylläpä piristi!
Kirjattu
D1

dadda

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : ſyyskuu 11, 2011, 22:26:13 ip »

Sanos muuta! Lempivuodenaika :) Ja kivakiva ulkoilupäivä perheen kanssa, 4 geokätköä löydettiin ja ihana uus tulistelupaikka, sekä päätöntä uusien mettäteiden ajelua - löydettiin mm. hylätty kaivos työväenasuntoineen...Että mulla on ihana perhe kun jaksavat mun kanssa tällaista!
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : ſyyskuu 12, 2011, 15:18:13 ip »

Kiitos Toukkis ja  d1-nainen! En todellakaan tuntenut olevani viehättävä naama itkusta turvoksissa ja surullinen ilme naamalla.  ::)

Mutta lisää hyvän mielen uutisia. Olin tänään d-polilla Peijaksessa ja sattui se ihana naislääkäri tällä kertaa olemaan vastaanotolla (ei siis se, joka viimeksi uhkaili viedä pumpun). Tämä katseli minun pumpusta purettua raporttia ja kehui, miten hienosti olen hoitanut itseänii ja mm. korkeiden korjaukset. HbA1c oli noussut hieman tuosta kevään seiskasta, mutta ei kuulema ihme noin pitkän antibioottikuurin jälkeen.

Joten hyvillä mielin lähdin sieltä ensin jalkahoitajalle ja sieltä suoraan syksyn ensimmäiselle vatsatanssikurssille uuden opettajan ryhmään. Kivaa oli ja hyvin jaksoin 1,5h heilua. Olo on taas niin ihana kun pääsi liikkumaan.

Ja ihanaa lukea teidän hyvän mielen viestejä!  :)
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : ſyyskuu 12, 2011, 16:29:11 ip »

Mulle tuli hyvä mieli Keijun viimeisimmästä viestistä! <3<3<3
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : ſyyskuu 14, 2011, 10:56:27 ap »

Kun aloitin opinnot, olin jo ajatellut, että kielet on suoritettava. No, kävin eilen ja tänään mailin vaihtoa ruotsin opettajan kanssa, kysyessäni, että olisko mahdollista saada korvaavuus niihin. Mä saan, mulla on vaadittavat 6 op:tä suoritettuna :) Mä olin jo, että joko kaikki tai ei mitään, että suoritan kaiken, mutta ne onkin ihan samat opinnot. Tuntu tosi hyvältä  ;D
Kirjattu
D1 vuodesta 1986, (Paradigm Veo 02/2012) MiniMed 640G 05/2015 + Humalog.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : ſyyskuu 14, 2011, 11:10:25 ap »

Mulla on nyt ihan uusi into venäjän opiskeluun, kun kurssi taas alkoi. Tosi kivaa käydä tunnilla  :D Ostin kielioppikirjankin ja se vasta on mielenkiintoinen. Mähän olen kielioppifriikki ;D
Kirjattu

karlip11

• Intoilija
« Vastaus #27 : ſyyskuu 14, 2011, 13:05:50 ip »

Lääkärissä on käyty.Diforministä vähennettii kahdesta tbl yhteen.Pitkäaikaissokeri oli nimittäin 5,5.Kiloja on tippunut 14.Kuurilla en ole ollut päivääkään.Kasvisruokavalio ja kuntosali ovat saaneet tämän aikaan.Olen nyt normaalipainoinen.karlip 11
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : ſyyskuu 14, 2011, 14:47:32 ip »

Oi! Ihan mielettömästi onnea Karlip! Mahtaa tuntua hyvältä. :)

Mä oon ollu flunssassa ja missasin pakollisia luentoja, niin pyysin opettajaa soittamaan ja se oli niin ihanan ymmärtäväinen. Huomenna on kans yks pakollinen luento ja tentti, mutta opettaja oli sitä mieltä että terveyden uhalla sinne ei oo tulemista. :D Mä kyllä luulen että oon sen verran jo tolpillani huomenna, että pystyn yhden tentin tekemään.

Ja semmonenkin hyvän mielen juttu, että ostin viime viikolla suoristusraudan. Sellaisen pikkiriikkisen, mutta toimivan, jolla jopa minun itsepäiset hiusten latvat saa taipumaan haluttuun suuntaan. Mun hiukset yltää olkapäille, niin latvat meinaa aina kääntyä ulospäin, samaan tapaan kuin täykkäreiden Breellä :D ja en tykkää siitä yhtään. Ei sovi mulle. Mutta suoristusraudalla saan käännettyä ne sisäänpäin, jolloin ne pysyy aisoissa. Eikä ne hapsota enää joka suuntaan kun ne on käsitellyt raudalla. Jos hiukset on ollu ponnarilla pitkään, niin raudalla saa siistittyä ponnarin painauman äkkiä suoraksi. Kevyt kostutus suihkepullolla helpottaa käsittelyä entisestään.
Otsatukkaa(joka yltää suuhun) en vaan vielä osaa sillä laittaa... Ideoita otetaan vastaan. :) Oon kyllä miettiny sitäkin vaihtoehtoa että leikkaan otsatukan erilaiseksi, mutku se on niin helppo urheillessa kun sen saa pois naamalta.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : ſyyskuu 14, 2011, 14:58:52 ip »

Sain taas uuden äänikirjan tehtäväksi  :D. Taidan tykätä tästä hommasta aika paljon, kun teen, vaikka alle neljäsosa palkasta jää käteen ja se neljäsosakin kai vielä jossian vaiheessa vähennetään asumistuesta. Huonolla tsägällä jossain kuussa voi käydä niin, että nettotulot on pienemmät kuin jos ei tekisi töitä ollenkaan. Mutta kertyyhän tästä eläkettä ja pääsen osallistumaan veronmaksuun  :D
Kirjattu

Linkkejä

Virkeyttä hoitoon senioreille

Julkaistu 18.07.2017 | 08:52