Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417399 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Lidlin croissantit ja sämpylät  (Luettu 13681 kertaa)

d1-nainen

• Lentävä kynä
Vs: Lidlin croissantit ja sämpylät
« Vastaus #30 : Syyskuu 02, 2011, 15:29:52 ip »

Liitelissä on myös hullun halpoja juomia, vissyt, urkkajuomat, energiajuomat, monet alle puolet siitä mitä muualla.  Leipäosasto siellä mun mielestä on ehkä se heikoin lenkki, liitelin ruispalat ei ole kovin kummoisia eikä hötöpaahtoleipä. Pullonpalautus toimii hyvin, ottavat niin omat kuin muiden pullot. En edes odota myyjiltä kohteliaisuutta, riittää, kun laskuttavat oikein.

Ja tuo monissa nykyisissä kaupoissa ihme into kysyä, laitetaako pakastetet pikku pussiin. Ei todellakaan, koska ostan pakastevihannekset kylmäkalleiksi. Miksi ei kysytä, laitetaanko paperiset jauhopussit, jogurttipurkit tai pyykkipulverit pikkupussiin, niiden hajoaminen muiden ostosten keskelle haittaa paljon enemmän kuin pari pakastehernettä.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

lomalle

• Vieras
« Vastaus #31 : Syyskuu 02, 2011, 15:30:09 ip »

Täällä näytetään keskustelevan sellaisista tuotteista jotka eivät sovi 2-sokeritautisille. Croissantit ja sämpylät, on ne ostettu mistä tahansa nostavat sokereita paljon. Omenoitakaan ei saa syödä kun puolikkaan päivässä pitääkseen sokerit kunnossa.

Meillä kasvaa omenoita ja luumuja keskellä kaupunkia niin paljon että jaamme niitä ohikulkijoille, toivottavasti eivät ole 2-sokeritautisia.

ps. Olen lisännyt ala-osaan nimeni ja säjhköpostiosoitteeni jos joillain viranomaisilla tai muillakin "kannattajillani" on asiaa. Kohta tämä tulee pakolliseksi.

Kirjattu

lomalle

• Vieras
« Vastaus #32 : Syyskuu 02, 2011, 15:35:16 ip »

Leipäosasto siellä mun mielestä on ehkä se heikoin lenkki

Ajattelevat varmaan 2-sokeritautisia myymällä erittäin edullisia hapankorppuja jotka sopivat hyvin voin ja monenlaisen lihan ja vihanneksen alustaksi. Muistaakseni yhdessä täysjyvä hapankorpussa on 8g hiilareita.

Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Syyskuu 02, 2011, 15:37:24 ip »

Täällä näytetään keskustelevan sellaisista tuotteista jotka eivät sovi 2-sokeritautisille. Croissantit ja sämpylät, on ne ostettu mistä tahansa nostavat sokereita paljon. Omenoitakaan ei saa syödä kun puolikkaan päivässä pitääkseen sokerit kunnossa.

Ja taas mennään!!!  ::)

Onneksi syön hiilareita koska tuo hiilaritton ruokavalio näyttää vaikuttavan... hmmm.. no ainakin "yläkerran lepakkomäärään".  ;D
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #34 : Syyskuu 02, 2011, 15:47:09 ip »

Kävin tänään klo 11 Meikun kahvilassa ja kahvin kanssa otin, kuinkas muuten, croissantin :D.

Hurjasti vaikutti mun sokereihin: croissantin alla 5,7 mmol/l ja 2,5h myöhemmin 6,4 mmol/l ;). Tosin siinä croissantien kohdalla oli kyllä maininta "suolainen", en tiedä mitä tarkoitti, sitäkö että oli reilusti suolattu vai sitä, ettei sisältänyt lisättyä sokeria... no sama tuo, homma hoituu, kun vain tietää määrän (joka tosin sekin meni tänään arvauspelillä). Arvioin 20gHH ja pistin sitten 2ky boluksia.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

lomalle

• Vieras
« Vastaus #35 : Syyskuu 02, 2011, 17:19:23 ip »

Olikin kysymys 2-sokeritautisten syömisistä.

Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #36 : Syyskuu 02, 2011, 18:01:44 ip »

HAHAHA,onpa juttua:itellä on kyllä esim.Kampin Lidlin myyjien kohteliaisuudesta yms.ihan päinvastoisia kokemuksia (koskee lähinnä siellä olevia miespuolisia kassoja).

töissä just tällä viikolla naureskeltiinkin, että jopa Lidlissä on parempi palvelu kuin vastapäisessä kaupassa ;D Mutta mitä lähtee alalle, siis kassaksi/myyjäksi/kauppaan töihin, jos on naama koko ajan nurinpäin.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Syyskuu 02, 2011, 21:08:43 ip »

Olikin kysymys 2-sokeritautisten syömisistä.

Aijoo, tsosi. 1-tautiset eivät saa kommentoida näitä ravintojuttuja. Kun ne kuitenkin tappaa itsensä hiilareilla. Ja onneksi 2-tyypin aviomies syö hiilareita ja siksi on kaikki lepakot siellä missä pitääkin.  ;D
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Syyskuu 02, 2011, 21:55:00 ip »

Ai niin, mä en taas muistanutkaan etten saa ykkösenä kirjoittaa kakkosten "omistamaan" ketjuun.  :(

No, mulla yksi omena tarvitsee pikaa vain 0,5 yksikköä eikä edes nosta sokereita kuin hyvin hitaasti. Sanon tämän nyt ihan muuten vaan, sori.  :P
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Syyskuu 02, 2011, 22:09:11 ip »

Ja sorry jälleen, ykkönen täällä ;)

Eli mulla meni tänään jo toinen croissant, nyt Pirittassa ja oli sellanen suolasella (salattia, juustoa, metvurstia, tomaattia) täytetty versio. En tiedä kuka on Pirittan valmistaja, muttei ollut yhtä lehtevä, kuin Meikun kanttiinissa ::)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #40 : Tammikuu 13, 2013, 22:53:18 ip »

Vetäsin tossa iiiihanan tänään Lidlistä ostetun siemensämpylän iltapalaksi. Onkohan tähän alkuperäiseen kysymykseen saatu vastausta?
Lidlissä on samana päivänä paistettuja voisarvia ja sämpyöitä, tosi lehteviä ja hyviä. Tietäisikö joku paljonko niissä mahtaa olla hiilareita.
Asun 40km päässä paistopiste-Lidlistä, niin en Millään jaksais asiakseni lähtä kysymään, kun päivällä ei tullut mieleenkään kysyä. ::)
Toki selväähän se määrä niinkin että syö, bolustaa jotain ja katsoo kahden tunnin päästä miten kävi...
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Tammikuu 13, 2013, 23:49:35 ip »

1:20h ja 3,2....? :o
Ei voi olla niin vähän hiilareita! 84g sämpylä ja bolustin 30ghh mukaan ja hypoille veti?

Ei helvata! Se on se-aika-kuusta-hypo! SIKSI mulla on ollu tänään niin hyvät sokerit! Voi mikä tollo... ::)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Linkkejä