Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417408 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Lidlin croissantit ja sämpylät  (Luettu 13687 kertaa)

LiskoNeito

• Aktiivinen
Vs: Lidlin croissantit ja sämpylät
« Vastaus #15 : Syyskuu 01, 2011, 19:30:27 ip »

On tää kumma kun aina kaikki keskustelut siirtyy taisteluun hiilareista ja/tai siihen mikä on kenenkin sairauden oikea tai väärä nimitys  ::)
Kirjattu
D2, Levemir, Novorapid ja Diformin.
Maseenukseen Venlafax, Opamox ja Tenox.

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Syyskuu 01, 2011, 21:36:23 ip »

Antsu, ne Lidlin croissantit on valtavan hyviä! Niitä on tummia ja vaaleita sekä jollakin suklaamössöllä täytettyjä. Tummia ostan silloin tällöin ja ne on oikein hyviä joko hillolisällä tai suolaisella täytteellä. Kappalehinta on joko 39 tai 49 senttiä mutta croissantit onkin sitten tosi muhkeita, lehteviä ja TUOREITA.  ;) :)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Syyskuu 01, 2011, 22:02:39 ip »

Antsu, ne Lidlin croissantit on valtavan hyviä! Niitä on tummia ja vaaleita sekä jollakin suklaamössöllä täytettyjä. Tummia ostan silloin tällöin ja ne on oikein hyviä joko hillolisällä tai suolaisella täytteellä. Kappalehinta on joko 39 tai 49 senttiä mutta croissantit onkin sitten tosi muhkeita, lehteviä ja TUOREITA.  ;) :)

No mä ostan croissanttini myös sellaisina tosi tuoreina, siis varsinainen paisto kaupan omassa paistopisteessä ja niitähän on nykyjään lähes joka kaupassa. En vaan osta niitä koskaan Lidlistä, ihan on oma tietoinen valintani, en siis osta mitään Lidlistä :D ;D. En voi sanoa, etten olisi koskaan käynyt Lidlissä, olenhan minä tasan kerran sentään käynyt, mutten silloinkaan ostanut mitään ;D :P
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Syyskuu 01, 2011, 22:25:54 ip »

Mä käväsen välillä Lidl:ssä, sillä se on Suomessa liki ainoa isompi ketju, joka ruuan alkuperän kyllä näkee tuoteseloisteista. Siis jossei ne oo Suomesta, niin ne on Saksasta :) Menepä markettiin ja kattele, moniko tuote on todella Suomesta.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Syyskuu 01, 2011, 22:30:58 ip »

Lidlissäkin on nykyään paistopisteet ja croissantit onkin irtomyynnissä.  ;)
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Syyskuu 01, 2011, 22:42:55 ip »

Mä käväsen välillä Lidl:ssä, sillä se on Suomessa liki ainoa isompi ketju, joka ruuan alkuperän kyllä näkee tuoteseloisteista. Siis jossei ne oo Suomesta, niin ne on Saksasta :) Menepä markettiin ja kattele, moniko tuote on todella Suomesta.

No mulla ei olekaan ollut kriteerinä pelkkä kotimaisuus tuotteissa, ihan muut tekijät ovat ratkaisseet valintani ;D

Lidlissäkin on nykyään paistopisteet ja croissantit onkin irtomyynnissä.  ;)

Joo, oletinkin, että on, koska mainitsit tuon tuoreuden. Kyllä sillon on oltava irtomyynti, jos croissanttien kohdalla voi puhua tuoreudesta ;) Tarkoitin van, että paistopisteitä on vähän jokapaikassa, joten siksi ei tarvi Lidlin mennä :D
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Syyskuu 02, 2011, 06:51:44 ap »

Mä olen pikkuhiljaa alkanut käymään Lidl:ssä, ihan siitä syystä, että vastapäisestä K-kirjaimen kaupassa on sen verran paljon petrattavaa :P Ensinnäkin, Lidl:ssä on myyjät ystävällisiä, laskevat usein leikkiä kassalla ja jos on joku tavara hukassa, palvelua löytyy. Leivät ja leivonnaiset ovat TUOREITA, kasvikset ja hedelmät eivät ole mätiä tai puolimätiä, tosin valikoima on hieman suppeahko. Lidliin pääset vielä 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa, K-Supermarkettiin et enää 10 minsaa ennen ja usein monet asiakkaat käy ensin koklaamassa K Supermarketin ovea ja kun ovi ei aukea, niin tie kulkee vastapäiseen Lidl:iin ja samalla tavalla siellä siivotaan kummassakin n. puoli tuntia ennen sulkemisaikaa ;D Palkkauksesta ja työolosuhteista en tiedä, tosin K-kirjaimen kaupassa nuoret kassa ovat todella ystävällisiä ja ainakin yrittävät, mutta... Niin, laitoin parista asiasta Lidl:iin palautetta, ei kuulunut mulle mitään vastausta. Laitoin K Supermarkettiin, kaupanhoitajan mielestä heillä ei renklaa mikään ja mä käyn väärään aikaan kaupassa, kun esim. tuorettä leipää ei ole hyllyssä, (ainoastaan vanhaa ja kuivunutta).
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Syyskuu 02, 2011, 09:41:59 ap »

Mä hermostuin niin lähikauppaan, kun lähes joka kerta kassalla oletaan joko vääriä hintoja tai ainakin suurempia kuin hyllyn reunassa ilmoitetaan. Selityksenä tietty, ettei ole ehditty muuttaa uutta hintaa hyllyn reunaan. Kummasti kassakoneelle ehditään muuttaa. Tarjouksia kassa taas ei ota syystä, ettei ole ehditty muuttaa kassakoneelle tarjoushintaa. Vahinkoja tietty voi sattua, mutta jos lähes joka ostokerta on jotain, niin siinä voi vähitellen käydä niin, että asiakkaat äänestää jaloillaan. Varsinkin jos ei edes pahoitella, että on otettu ylihintaa.

Lidlissä ei ole ollut tällaisia ongelmia muistaakseni kertaakaan ja kauppa on silti kohtuullisen kokoinen verrattuna suuriin automarketteihin, joissa käyntiin saa varautua samoin kuin juoksulenkkiin insuliinin vähennyksin ja niissä menee muutenkin niin kauan aikaa.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Syyskuu 02, 2011, 10:29:22 ap »

On tää kumma kun aina kaikki keskustelut siirtyy taisteluun hiilareista ja/tai siihen mikä on kenenkin sairauden oikea tai väärä nimitys  ::)

Joo, saman olen pannut merkille! Auta armias jos vähänkään erehdyt kysymään esim. jonkun tuotteen hiilarimäärää, josta et ole aiivan varma, niin aina joku valopää on selittämässä kuinka VAARALLINEN se on kun siinä on joku mikroskooppisen pieni määrä hiilareita!!! Vaikka kukaan sitä kysynytkään niin jonkun on aina aloitettava tämä sama mantra!  >:(
Siispä en kysele sen "punajuuriepisodin" jälkeen juuri mitään ravinnosta kun se aina menee tähän samaan VHH-taistoon.  ::)
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Syyskuu 02, 2011, 11:03:38 ap »

Tyyppi saa kutsua itseään juuri miksi haluaa. Tai voin minä hänelle keksiä pari kuvaavampaakin nimitystä  ;D
saa kutsua juu,kunhan vain julksisissa keskusteluissa ja lääkärien keskuudessa aletaan puhua oikeilla termeillä.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Syyskuu 02, 2011, 11:09:52 ap »

Mä olen pikkuhiljaa alkanut käymään Lidl:ssä, ihan siitä syystä, että vastapäisestä K-kirjaimen kaupassa on sen verran paljon petrattavaa :P Ensinnäkin, Lidl:ssä on myyjät ystävällisiä, laskevat usein leikkiä kassalla ja jos on joku tavara hukassa, palvelua löytyy. Leivät ja leivonnaiset ovat TUOREITA, kasvikset ja hedelmät eivät ole mätiä tai puolimätiä, tosin valikoima on hieman suppeahko. Lidliin pääset vielä 5 minuuttia ennen sulkemisaikaa, K-Supermarkettiin et enää 10 minsaa ennen ja usein monet asiakkaat käy ensin koklaamassa K Supermarketin ovea ja kun ovi ei aukea, niin tie kulkee vastapäiseen Lidl:iin ja samalla tavalla siellä siivotaan kummassakin n. puoli tuntia ennen sulkemisaikaa ;D Palkkauksesta ja työolosuhteista en tiedä, tosin K-kirjaimen kaupassa nuoret kassa ovat todella ystävällisiä ja ainakin yrittävät, mutta... Niin, laitoin parista asiasta Lidl:iin palautetta, ei kuulunut mulle mitään vastausta. Laitoin K Supermarkettiin, kaupanhoitajan mielestä heillä ei renklaa mikään ja mä käyn väärään aikaan kaupassa, kun esim. tuorettä leipää ei ole hyllyssä, (ainoastaan vanhaa ja kuivunutta).

HAHAHA,onpa juttua:itellä on kyllä esim.Kampin Lidlin myyjien kohteliaisuudesta yms.ihan päinvastoisia kokemuksia (koskee lähinnä siellä olevia miespuolisia kassoja).
Vihdoin osaan Lidlin myymälöistä on sentään saatu jonkinlaiset tilat tavaroittein pakkaamiselle,alkujaanhan niissä ei ollu kuin kassahihna,josta tvarat olisi pitäny sitten paniikissa tunkea johonkin,edes ostoskoreja ei alunperin ollut myymälöissä,mutta kun asiasta tarpeeksi valitettiin,niin nyt ne sentään löytyy.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Syyskuu 02, 2011, 11:18:18 ap »

Vihdoin osaan Lidlin myymälöistä on sentään saatu jonkinlaiset tilat tavaroittein pakkaamiselle,alkujaanhan niissä ei ollu kuin kassahihna,josta tvarat olisi pitäny sitten paniikissa tunkea johonkin,edes ostoskoreja ei alunperin ollut myymälöissä,mutta kun asiasta tarpeeksi valitettiin,niin nyt ne sentään löytyy.
Tuo alkuperäinen idea oli tosiaan ihan käsittämätöntä. Ja varmasti myös kassat hermostuivat kun mummelit yrittivät hätäpäissään tunkea hirveitä määriä ostoksia kasseihinsa.  :(
Onneksi siitä on luovuttu. Tosin en juuri käytä "Liiterin" tuotteita muuta kuin joskus ostetaan sieltä Goudaa.  ;D
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Syyskuu 02, 2011, 11:26:02 ap »

Meidän Lidlissä on yllättävän hyvät hedelmä- ja vihannesvalikoimat. Viimeksi bongasin sieltä aivan taivaallisen hyviä kotimaisia omppuja. Olivat isoja ja mehukkaita. Ahvenanmaalta.  ;)

Croissantteja ostan silloin tälliöin meidän tytöille, samoin suklaata ja katkarapuja.  :)
Kirjattu

???

• Vieras
« Vastaus #28 : Syyskuu 02, 2011, 12:33:43 ip »

Meidän Lidlissä on ....Viimeksi bongasin sieltä aivan taivaallisen hyviä kotimaisia omppuja.

Jaa-a, sieltäkö saa kotimaisia omppuja, hyvä tietää. Torilla sikakalliita, Valk:n S-marketeissa ei oota >:(. Toki "maailman suurimmassa" on, paljoa en "liitelissä" käy, kerran ehkä vuodessa.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Syyskuu 02, 2011, 15:20:47 ip »

Kalliitahan ne "liiterissäkin" ovat, liki neljä euroa kilo. Mutta niin hyviä!  :D

S-marketissa oli vaaleita ruppanoita kotimaiset mutta huomenna hyökkään Sadonkorjuupäivään Manskille. Listalla on omenoita, nauriita, auringonkukkia...  ;)
Kirjattu

Linkkejä