Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: verensokerisensoroinnista  (Luettu 16344 kertaa)

Antsu1

• Lentävä kynä
Vs: verensokerisensoroinnista
« Vastaus #105 : Elokuu 12, 2011, 17:29:49 ip »

Muistankohan oikein, että se laskee viimeisen 3 (?) kalibroinnin mukaan jonkunlaisen korjausarvon?

No toi voisi selittää... Nimittäin on uusi sensori (aamulla aloitetu) ja kyseessä toinen kalibrointi. Kun aloitus sattui olemaan vain 4,3 mmol/l, niin ehkäpä... Siis 4,3 mmol/l ja 7,1 mmol/l saisivat aikaan 6,5 mmol/l ::).

Kiitti äskoo, aina sitä viisastuu, kun kauan elää ;)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #106 : Elokuu 16, 2011, 22:27:24 ip »

Hoh hoh. ::)
Mää soitin d-hoitajalle kun mun sensorointi oli viikolla 29 ja nyt on jo viikko 33 pitkällä, eikä vieläkään oo mitään kuulunut. Se on kuulemma lähetetty mulle viime viikolla, mutta ei oo näkyny... No, kysyin siltä että mitä siinä sanotaan, niin se sano että ei mitään kommenttia siitä että ruoan jälkeen nousee aina taivaisiin, vaan se oli tarttunut siihen että ne kolme matalaa, joista yksi oli oikeasti hypo (eli alle 4), oli kaikki tullut pari-kolme tuntia ateriainskan jälkeen. WTF?? Entäs sitten? Onpa kamalaa jos ennen ruokaa vs on 6 ja ruoan jälkeen tulee yllättävää liikuntaa ja sokerit laskee 4 pintaan, tai että laskee 5ghh väärin ja laskee vähän matalaksi. Ei 4,5 oo mikään hypo! Siitä selviää 5-10ghh:lla. Ei saletisti haittaa yhtään mitään jos sokerit on joskus hetken 4-5-välillä. Eikö isompi merkitys oo sillä että sokerit on aina syönnin jälkeen 1,5h 15-arvoissa ja ylikin? Jos syö 5kertaa päivässä, niin sokerit on korkealla 8tuntia päivästä!!

Olen syvästi pettynyt. 10.10. on lääkärikäynti, niin aion ottaa asian puheeksi. Sensoroinnin arvioinut lääkäri on eri kuin millä normaalisti käyn. Oma lääkärini on lomalla. 10.10. meen ton sensoroinnin arvioineen lääkärin luo, ja haluan kuulla sen parhaat perustelut kaikesta, etenkin siitä mitä kamalaa on alle viiden sokereissa.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #107 : Elokuu 17, 2011, 18:36:56 ip »

Kivitatti, olethan sinä kuitenkin itse nähnyt ne omat käppyräsi?

Meinaan vaan, että ainakin itselläni osa niistä muka hurjista noususita on jotenkin tasoittunut siinä purkuvaiheessa, siis kun ihan lomakkeille on tulostettu. Muistan, kun kerran valitin itse sensoroinnin aikana, että kun on sellasta yhtä ylös-alas -meno ja yllätyksekseni sitten purettuna ei samanlaista siksakkia näkynytkään.

Toki jos olet itsekin nähnyt tulokset purettuna, niin sitten ei mitään.

Mutta toki tuom purku pitäisi mun mielestä tehdä (ainakin ekalla kerralla) oikein kunnolla lääkärin kanssa yhdessä vastaanotolla. Niin mulla ainakin alussa tehtiin ja siinä käytiin todella tarkasti läpi koko tulsotusnivaska.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Linkkejä