Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416955 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: keskenmeno  (Luettu 55505 kertaa)

sokerpalanen

• Vieras
Vs: keskenmeno
« Vastaus #60 : Syyskuu 07, 2015, 16:49:24 ip »

Ei vielä. Kävin tänään tarkistuttaan tilanteen. Viikon ollut tua elottomana. :(
Onko sykkeetön ihan varmasti?
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #61 : Syyskuu 07, 2015, 19:25:34 ip »

Terkkarin laitteen mukaan joo. Siis Se ultras. Huomenna tietty tarkistetaan sairaalassa mutta kyllä se nyt tässä oli. 😞
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #62 : Syyskuu 08, 2015, 13:40:50 ip »

No niin. Nyt on ekat myrkyt saatu ja torstaina loput kotona.
Kuulemma yhdet menkat vuodon jälkeen ja uus yritys.
 Niin aion myös tehdä!  :)
Kirjattu

Larla

• Intoilija
« Vastaus #63 : Syyskuu 08, 2015, 21:37:40 ip »

Pahoittelen keskenmenoa. Suru on suuri, kun on hetkenkin tiennyt olevansa raskaana. Jos supistukset tuntuvat kovin kipeältä lääkkeiden takia niin särkylääkkeiden lisäksi kuuma kauratyyny tms, tai vesipussi voi auttaa.

Usein sanotaan, että keskenmenon jälkeen raskautuisi helpommin.
Itse olen raskautunut kerran tokasta kierrosta keskenmenon jälkeen ja kerran kolmannesta kierrosta keskenmenon jälkeen. Nämä lapset siis nyt kotona hyörivät. (Nyt juuri tosin nukkuvat).
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #64 : Syyskuu 09, 2015, 07:20:32 ap »

Kiitos hyvistä vinkeistä! Sillä lohduttaudunkin et jos seuraava tärppäisi nopeesti. 😊 On niin monta "enkeliä" jo mutta pakko se on uskaltaa,edes kerran vielä!
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #65 : Syyskuu 09, 2015, 07:24:16 ap »

Kiitos pahoitteluista ja niin hän se on. Seuraavalla kerralla sykkeidenkään näyn jälkeen ei voi rauhoittua,sillä nyt kävi näin. Ellei alusta asti oo se tunne et se tulee syliin asti.  ❤ Haluan sitä kovasti,en mitään muuta toivo kun että esikoisestani tulee iso-veli ja meidän perhe täydentyy neljään.
Kirjattu

Pikkukuu

• Aloittelija
« Vastaus #66 : Syyskuu 10, 2015, 15:12:54 ip »

Pahoittelut vielä s89. Ei tätä kyllä kenellekään toivoisi..
Kannattaa ottaa niitä särkylääkkeitä ihan kunnolla. Itselle ne 600 mitä sain eivät kyllä auttaneet yhtään.. Onneksi oli vahvempia saatavilla :-\ sanottiinko sinulle jotain jälkitarkastuksista tai muusta? Kai itse voisi kotona tehdä muutaman viikon päästä raskaustestin. On sekin jotenkin niin absurdia nyt toivoa vain sitä yhtä viivaa...

Samanlaiset ajatukset täälläkin pyörii päässä. Pelko siitä että, jos näin käy uudestaan? Ja ettei sitä seuraavaa onnistumista taas kuulu pitkään aikaan.. Pakkohan on yrittää, kun sitä pikkuista niin kovasti toivoo ;) taidamme siis jatkaa molemmat kuumeilijoiden puolella taas :o
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #67 : Syyskuu 10, 2015, 18:32:11 ip »

Kiitos. Aikamoiset kivut on ollut ja nyt toivon et kaikki on tullu ulos. Sillä aikaisemmin mulla on jäänyt raskaus materiaalia ja oon joutunut vielä keskussairaalaan. 4vk päähän tarvii varata jälkitarkastus. Pelätään ja kuumeillaan sitten yhdessä. :)
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #68 : Syyskuu 13, 2015, 07:57:34 ap »

Hei pakko viä vaivata teitä kellä on ollut kauemmin diabetes niin onko jälki supistelut ihan normaaleita ja että sokeritkin kohoo. Nyt heräsin niin oli 11 :-\ ja mulla ei ikinä oo noin korkeita max 8 ollut?
Kirjattu

Larla

• Intoilija
« Vastaus #69 : Syyskuu 13, 2015, 08:29:44 ap »

Kaikilla menee yksilöllisesti, mutta muistelisin, että tyhjennyksestä taisin saada jälkisupistuksiakin. Sokereihin on helposti kolme erilaista mahdollista selitystä: 1) hormonit kierroksilla, hyvin todennäköinen syy 2) tulehdus kuitenkin alkamassa ( toivottavasti ei!!!) 3) mikä hyvänsä tunnistamaton syy, joka ei edes liity tilanteeseen
Kirjattu

Fenix79

• Aloittelija
keskenmeno
« Vastaus #70 : Syyskuu 21, 2015, 10:18:31 ap »

Hei, meillä on eka ultra nyt ke 23.pvä, ja viikkoja piti olla kasassa 8, mutta viikon verran on tullut tuhruista vuotoa, joka nyt perjantaina muuttui veriseksi, eli huonolta näyttää. Lauantain vihloi oikein kovasti, sittemmin helpotti. Ei oikein tiedä, mitä tehdä. Sisimmissään jotenkin tietää, että tämä raskaus ei etene, mutta toivoo kuitenkin, että kaikesta huolimatta keskiviikkona löytyis elämää...

Kirjattu

Larla

• Intoilija
« Vastaus #71 : Syyskuu 21, 2015, 13:19:42 ip »

Nuo on niin raastavia tilanteita! Onneksi teillä on ultra jo noin pian. Tosi monilla myös minulla on ollut alkuraskauden vuotoja sekä keskenmenneissä että elävissä. Niitäkin käy paljon, että kahdesta toinen tulee pois. Paljon voimia keskiviikon odotteluun.
Kirjattu

Fenix79

• Aloittelija
« Vastaus #72 : Syyskuu 23, 2015, 13:12:49 ip »

Jep, keskenmeno on tullut, ultrassa ei näkynyt muuta kuin epämääräinen rypäle...? Määräsivät verikokeisiin hcg: määritystä varten, pahin vaihtoehto, etä on ollut ns. rypäleraskaus, jolloin on ainakin puolen vuoden "vauvantekokielto" Sehän olisi pahin mahdollinen vaihtoehto...
Aika rankkaa on, lämpimät ajatukset kaikille niille, jotka ovat tämän useammankin kerran jo kokeneet.
Kirjattu

Larla

• Intoilija
« Vastaus #73 : Syyskuu 23, 2015, 20:59:02 ip »

Olen pahoillani, että kävi noin! Mitään järkevää sanottavaa ei ole. Odottavatko ne, että tyhjenee itsestään, jos vain hcg: tä mitataan eli et saanut mitään tyhjennyslääkkeitä?
Kirjattu

s89

• Aloittelija
« Vastaus #74 : Syyskuu 23, 2015, 22:42:23 ip »

Pahoittelut täältäkin,juuri koin itse myös keskenmenon jälleen kerran. Voimia!!
Kirjattu

Linkkejä