Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6905 jäsentä  •  417062 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi jeminal, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: keskenmeno  (Luettu 56106 kertaa)

Mini

• Aktiivinen
Vs: keskenmeno
« Vastaus #30 : Helmikuu 02, 2014, 15:58:47 ip »

Saman aikoinaan kokeneena..

Paljon voimia ja tsemppihaleja Snannalle!  :-* Ei tähän oikein ikinä löydä sopivia sanoja..
Kirjattu
D1 -91
Apidra A-C Spirit Combo pumpussa 04/2012

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Helmikuu 02, 2014, 19:32:12 ip »

Olen tosi pahoillani, Snanna. Tuntuu surulliselta sun puolesta. :( Paljon voimia ja jaksamista!
Kirjattu

Leppis

• Aktiivinen
« Vastaus #32 : Helmikuu 02, 2014, 21:06:52 ip »

Olen todella pahoillani.  :'( Lämpimiä halauksia! Voimia!
Kirjattu
"Kiva suku, kehnot geenit."

ellinoora

• Vanha tekijä
« Vastaus #33 : Helmikuu 03, 2014, 09:18:17 ap »

Voi Snanna kuinka kurjaa  :'(

Sanoja ei ole. Voimia ja jaksamista sinulle toivon paljon.
Kirjattu
D1 vuodesta 1992

Snanna

• Vieras
« Vastaus #34 : Helmikuu 04, 2014, 14:47:18 ip »

Nyt on varmistettu, että kesken meni. Loppusuora tyhjentymisessä, eikä lääkkeellistä apua onneksi tarvita, saatikka kaavintaa. :'( Luontoäiti hoitaa tehtävänsä sen verran intensiivisesti, että olen loppuviikon saikulla verenhukan takia. :o Tosin eilinen töihin meno oli ehkä typerin veto ikinä, hyvä kun tolpillani pysyin. Oli kyllä kurjaa odottaa pari tuntia myöhässä olevaa aikaa kun ympärillä istui joukko ilosta hihkuvia pariskuntia ultrakuvia tutkien. :'( :'( :'(

Lisäksi suututtaa se, että neuvola oli mokannut sen verran, että ei ollut laittanut lähetettä oikein. Mun olisi pitänyt päästä jo viikoilla 7–8 varhaisultraan. >:( Lisäksi tietenkin unohdin kysyä siitä rokotteesta ja soittaessani perään ei kuulemma veriryhmäni ole selvillä ja miettivät nyt, että onko raskaus edes ollut tarpeeksi pitkällä, että rokote on tarpeellinen kun ei ole sitä varhaisultraa ollut ja neuvola ei ole onnistunut sitä veriryhmääkään ylös kirjaamaan, vaikka ko koe on otettu jo melkein kuukausi sitten. >:( >:( >:(

Alan olla jo selkeästi vaiheessa viha, vaikka eihän tästä voi ketään syyttää. Itsesyytöksiltä on tosin vaikea välttyä. Onneksi ultrannut lääkäri sanoi, että ei ollut d tai kilppariperäinen km kun sillä puolella on kaikki hyvin. Lohdutti edes hieman. Kai se on jossain vaiheessa tuonne Kuumeilijoihin palattava.
Kirjattu

zebra1

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Helmikuu 05, 2014, 10:39:09 ap »

Snanna, mä olen todella pahoillani. :( Keskenmenosta toipuminen kestää henkisellä puolella kauan (ainakin itsellä), anna sille aikaa.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #36 : Helmikuu 05, 2014, 12:09:47 ip »

:'( :'( :'(
Voimia!!

Mulla ei muuten käynyt mielessäkään tuo rokote... Enkä tiedä veriryhmäänikään...  :o
Kirjattu

Snanna

• Vieras
« Vastaus #37 : Helmikuu 05, 2014, 15:51:16 ip »

Kukaan ei olisi kyllä munkaan veriryhmää tsekannut, jos en olisi itse tajunnut pyytää. Onni onnettomuudessa, että olen Rh positiivinen, eli voin nyt unohtaa koko rokotusasian jatkossakin. Myöhässähän se rokote olisi tänään ollut, mutta olisivat sen kuulemma joka tapauksessa antaneet.

Fiilis on aika turta kun kirsikaksi kakun päälle pukkasi ärhäkkä angiina!!! Tänään meni aamu lääkärireissulla ja labrassa lepäilyn sijaan. Nyt saan onneksi loppuviikon vain olla, jos vaikka ruho paranisi ja voisi sitten keskittyä tuohon henkiseen puoleen. Pelkään, että totaaliromahdus tulee jossakin vaiheessa. Eilen jo käytti lähellä, mutta ei kuitenkaan. Tolkuttoman huono kunto fyysisesti suojelee jotenkin tuolta henkiseltä puolelta. :-\
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Helmikuu 05, 2014, 19:21:36 ip »

Älä Snanna pieni syyllistä itseäsi!  :( Vaikka tottahan se on, että keskenmenon kohdannut käy läpi edeltävät tapahtumat hyvinkin tarkkaan. Niin ainakin itse tein... Silti uskoin sisimmässäni koko ajan, että luonto hoiti asian niin kuin parhaaksi näki vaikka se olikin vaikeaa.  :'(

Anna itsellesi lupa surra ja itkeä ihan rauhassa. Ja ne vihan tunteetkin neuvolan toimintaa kohtaan on ok, sen verran rankkaa sulla on nyt ollut.

Aurinko paistaa vielä, ihan varmasti!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Snanna

• Vieras
« Vastaus #39 : Helmikuu 06, 2014, 16:57:16 ip »

Kiitos Toukkis lohdusta. Tänään olen vaan ollut, miettinyt asiaa ja vähän välillä itkeskellyt. Olisi pitänyt soittaa myös sinne neuvolaan, mutta päätin jättää huomiselle, etten sano mitään typerää...

Lisäksi mua hävettää, mikä on kyllä typerin tuntemus tällaisella hetkellä! Hävettää, että näin kävi ja se, että tiistaina itkeä vollotin töissä pomolle ja henkilöstövastaavalle kun mun piti vaan pikaisesti viedä sairauslomatodistus. Miksi edes kuvittelin, että kykenisin sairaalareissun jälkeen verenhukasta tyhjäpäisenä mennä käymään siellä pokerinaamalla!?!? Jotenkin se viikon "kaikki on normaalisti" -kulissi vaan tipahti. Hävettää kun olin niin sekava ja pelottaa, että joku työkaveri kuuli. Onneksi ovat tolkun naisia tällaisissa asioissa. Nyt mietin, että miksi hitossa menin edes maanantaina töihin kaikkine tuskineni. Tarve pitää kulissi yllä on kyllä vahva, onneksi angiina on nyt helppo vastaus muiden saikku-uteluille. Kunhan vaan en itse jää kiinni ajatukseen, että mullahan on vaan angiina.

Helpottaa hieman hölistä tänne tuntemuksia, mulla ei oikeasti ole miehen lisäksi nyt ketään kelle puhua. Hän nyt ei vaan ymmärrä asiaa täysin mun näkökulmasta ja mies onkin sanonut, että hänen ainoa pelko on ollut, että mulle käy jotain. Itse en taas jaksanut kiinnostua omasta ruhosta pätkääkään. :-[

Kirjattu

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #40 : Helmikuu 06, 2014, 21:54:50 ip »

Hyvä että saat purettua tänne!
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

Neelia

• Aktiivinen
« Vastaus #41 : Helmikuu 07, 2014, 08:41:56 ap »

<3
Kirjattu

marika81

• Matkailija
« Vastaus #42 : Helmikuu 07, 2014, 10:11:27 ap »

<3
Kirjattu

Pihjalanmarja83

• Matkailija
« Vastaus #43 : Helmikuu 12, 2014, 11:44:23 ap »

Pahoittelut tapahtuneesta ja voimahalit Snallalle ja Marikalle! <3
Kirjattu

marika81

• Matkailija
« Vastaus #44 : Helmikuu 12, 2014, 16:57:19 ip »

Pahoittelut tapahtuneesta ja voimahalit Snallalle ja Marikalle! <3

Tää asia ei varsinaisesti ole mulle ajankohtainen.Nyt siis raskaus etenee hyvin jo viikolla 22.
Kirjattu

Linkkejä