Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Hukannut ketoainemittarin - hesalaiset  (Luettu 3807 kertaa)

Antsu1

• Lentävä kynä
Vs: Hukannut ketoainemittarin - hesalaiset
« Vastaus #15 : Tammikuu 04, 2011, 11:45:21 ap »

No olen minäkin (aikuisena) saanut varamittarit ihan normaalisti välinejakelusta. Ketomittari on ollut niin vähäisessä käytössä, etten ole siihen varamittaria eds kaipaillut, ennenkuin nyt sitten, kun tuntui ensin hukkuneen jonnekkin.

Minä vaan hain sitä mukavinta tapaa, siis ettei tarvi noutaa mistään. No nyt toki tarvii nouitaa postista, mutta se on helppo nakki se. TK-touhuja en edes itse tunne, koska olen yliopistollisessa hoidossa. Yliopistollisestahan d-hoitsulta tuon keto-mittarin alunperin sain, mutta sieltä uuden hakukeikka olisi ollut paljon hankalampi, jollei sattuisi normihoitokäynnin yhteyteen.

Mutta siis kaikki hyvin ketomittaripuolella. Kadonnutkin löytyi ja varamittari on tulossa ;D Jospa nyt sitten tänä vuonna tulis se 10 liuskaa käytettyä ;)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Tea

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Tammikuu 10, 2011, 19:14:17 ip »

Joo, nihkeitä voivat olla (vaikka eivät välttämättä) aikuisille välinejakelussa, mutta valmistajalta yleensä irtoaa ihan nätisti, kunhan  selventää tilannetta eli antaa heille varmuuden, etteivät nyt ihan tyhjän pantiksi varalaitteita lähetä :)
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Tammikuu 10, 2011, 21:15:05 ip »

Olivat muuten sen verran fiksuja, että lähettivät pelkän mittarin sen pienen pussukan kera. Ei siis m itään pahvilodjua, jossa kaiken maailman kielillä (no ainakin x kielellä) ohjekirjaset ym. Nimittäin mahtui postilaatikkoon eli ei tarvinut postista hakea ;D

Sillon kun mä vaihoin Performan Avivaan, niin palautin samalla vara->Performani (jonka siis olin välinejaketusta saanut) ja pyysin Avivaan vastaavan. Sattui olemaan vielä alkuperäisessä pakkauksessa se vara-Performa, joten aattelin, että pois vaan omista jaloista...
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Tammikuu 10, 2011, 22:06:55 ip »

Mä en ole vieläkään saanut edes sitä ensimmäistä ketomittaria, mutta en ole enää jaksanut edes yrittää, kun sain kuitenkin pissaliuskoja. Olen muuten myös käyttänyt niitä  ;)
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Linkkejä