Kohtauspaikka > Diabetes ja ravinto

Parhaat suklaat ja karkit...

<< < (2/51) > >>

LiskoNeito:
Ennen saatoi vetäistä puolikkaa Fazerin sinisen levyn, mutta nyt kun syön pelkästään tummaa suklaata, niin yksi-kaksi pientä palaa saa suklaanhimon sammumaan, ei tarvitse enää kiskasta levyllistä.
Pyrin rajottamaan suklaan määrän max. 30g/päivässä ja se riittää hyvin.Täytyy tunnustaa että nyt viikonloppuna meni enemmän kun olin juhlimassa, muut puputti irtokarkkeja, minä sitten tummaa suklaata  :D
Kuljetan omat suklaat ja karkit mukanani juhliin yms. niin ei tarvitse olla ilman namuja ja homma toimii, sama koskee makeutusainetta ja usein myös limuja.Nytkin perjantaina otin kaksi pientä pulloa sokeritonta limua juhliin mukaan kun arvasin että sokerilimuja siellä tarjotaan ja olin oikeassa....eipä tarvinnut kuivin suin olla kun oli omat juomat mukana, minä kun en kauheasti alkoholia muutenkaan juo.

Philomela:
Olen totta puhuen vähän harkinnut tuota tummaa suklaata koska en pidä siitä yhtä paljon kuin maitosuklaasta ;)  Sitähän pidetään jopa terveellisenä. Toisaalta, kun nyt näköjään pärjään ilmankin....

kivitatti:
Tumma suklaa ON terveellistä. On siinä toki paljon rasvaa ja sokeria, mutta tummimmissa vähiten. Ja ei sitä kuulu syödä levy kaupalla. Pari palaa pävässä on hyväksi.
http://www.cocovishop.com/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Spray/Categories/Kaakaotuotteet/%22Suklaan%20terveysvaikutuksia%22
http://www.mtv3.fi/helmi/hyvinvointi/artikkeli.shtml/731178

LiskoNeito:
Ei siitä kauheesti ylimääräistä rasvaa kuitenkaan kerry päivässä jos pari palaa tummaa suklaata nappaa.
Tossa 86% tummassa suklaassa on rasvaa 54,5g/100g ja hiilareita 19g/100g, joista sokereita 14g/100g, et ei kauheen paha jos sitä nappaa sen 30g/päivässä.
Tummassa suklaassahan on paljon flavonoideja ja kaikkee muutakin hyvää....pitäis vielä ehkä lisätä punkkua ruokavalioon, sekin tekis hyvää, siis lasillinen päivässä, ei pullollista  ;D

kivitatti:

--- Lainaus käyttäjältä: LiskoNeito - Syyskuu 26, 2010, 19:18:42 ip ---Ei siitä kauheesti ylimääräistä rasvaa kuitenkaan kerry päivässä jos pari palaa tummaa suklaata nappaa.
pitäis vielä ehkä lisätä punkkua ruokavalioon, sekin tekis hyvää, siis lasillinen päivässä, ei pullollista  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Sinäpä sen sanoit. Sama ton suklaan kuin punkunkin kanssa. Ei pullollista eikä levyllistä päivässä. :) Vihreä tee on kans yks mitä kaikkien kannattaa juoda, varsinkin naisten aineenvaihdutaan ja solujen uudistumiseen se jostain syystä vaikuttaa erittäin tehokkaasti.

Missä se on se luontaistuotekeskustelu? En löydä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta