Kohtauspaikka > Diabetes ja ravinto

Parhaat suklaat ja karkit...

<< < (3/51) > >>

d1-nainen:
Mun mielestä parhaat suklaat on vaaleita: esim Maraboun nougat-patukka ja Maraboun vaalea ja myös valkoinen suklaa. Mutta en siis syö niitä, kun en osaa syödä kohtuudella. Mulla ei levyllinen suklaata nosta sokereita, niin ei varmaan tumma suklaakaan nostaisi, mutta kaloreita on sitten senkin edestä. Mutta vihree tee on siis mun mielestä aivan kamalaa, joten pakko kai sen on terveellistä olla.

Philomela:

--- Lainaus käyttäjältä: d1-nainen - Syyskuu 26, 2010, 19:57:45 ip ---Mutta vihree tee on siis mun mielestä aivan kamalaa, joten pakko kai sen on terveellistä olla.
--- Lainaus päättyy ---
;D

äskoo:

--- Lainaus käyttäjältä: Philomela - Syyskuu 26, 2010, 21:52:04 ip ---
--- Lainaus käyttäjältä: d1-nainen - Syyskuu 26, 2010, 19:57:45 ip ---Mutta vihree tee on siis mun mielestä aivan kamalaa, joten pakko kai sen on terveellistä olla.
--- Lainaus päättyy ---
;D

--- Lainaus päättyy ---
Minä en juurikaan syö suklaata tai karkkeja, mutta vihreästä teestä olen oppinut Kauko-Idän matkoilla tykkäämään niin, etten enää juo mustaa teetä ollenkaan. Kiinassahan sitä juodaan haaleana kuppikaupalla ruokajuomana. Jotkut vihreän teen lajikkeet kiihdyttävät aineenvaihduntaani niin huomattavasti, että verensokerikin laskee.

Antsu1:

--- Lainaus käyttäjältä: Philomela - Syyskuu 26, 2010, 21:52:04 ip ---
--- Lainaus päättyy ---
;D

--- Lainaus päättyy ---
Komppaan d1-naista ;D Onneksi onnistuin hyvin Kauko-Idän reissuillani sen kiertämään ;)

Ihan yleisesti mulla nuo "parhaat suklaat ja karkit" kuuluvat herkutteluun eli eivät mitenkään päivittäiseen elämääni. Ei ole mitään himoa jatkuvasti saada, mutta sitten kun haluan herkutella, niin herkuttelen kyllä kaikkea muuta kuin millään -ton loppuisin adjektiivein kuvatuilla tuotteilla (ei siis sokeri-ton, rasva-ton, maido-ton, ...-ton).

kivitatti:
Ei tavallinen tee, varsinkaan maustettu, enää miastu edes teeltä. Jotain imelälientä ne on. Eikä teehen passaa laittaa sokeria tai hunajaa sitä pilaamaan.

Tonton-tuotteet on arkituotteita, aivan kuten sanoit. Mulla meinaa olla vähän salmiakkiriippuvuutta, niin ostin noita NellieDellies karkkeja kassiin mukaan. Niitä voi imeksiä hyvällä omalla tunnolla pahimpaan karkinhimoon, kun niissä ei ole hiilareita juuri ollenkaan.
Kaverilla on laktoosi-intoleranssi ja toisella keliakia. Jos ollaan yhteistä iltaa viettämässä niin katotaan aina kaikista että onko täällä gluuta ja laata. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta