Kohtauspaikka > Diabetes ja ravinto

Parhaat suklaat ja karkit...

(1/51) > >>

LiskoNeito:
Irtokarkeista en ole oikein koskaan välittänyt, mutta suklaata rakastan.
Nyt kun olen sokerittomalla ruokavaliolla niin olen etsiskellyt sokerittomia suklaita ja karkkeja, aika paljon niitä löytyy kun vain jaksaa kaivella ja tutkia karkkihyllyjä ja nettikauppoja.
Omia suosikkejani tällä hetkellä ovat Maraboun 86% tumma suklaa, uusi löytöni Valor 70% sokeriton tumma suklaa, Werthersin sokerittomat kovat voitoffeet (ovat sellaisessa pienessä rasiassa, eivät pussissa kuten normaalit sokerilliset) sekä Jenkki berries-purkka, jossa makuina metsämansikka ja mustaviinimarja.
Nyt huomasin jostain mainoksesta että Ifalle on tullut jotain uusia sokerittomia, marjan makuisia....oisko ollut mansikka ja vadelma, en muista tarkkaan.Salmiakista en pidä ollenkaan, olen outo suomalainen  :D

lomalle:
Lidlistä saa suht edulliseti hyvää 80% suklaata.

Antsu1:

--- Lainaus käyttäjältä: LiskoNeito - Syyskuu 25, 2010, 19:33:01 ip ---Irtokarkeista en ole oikein koskaan välittänyt, mutta suklaata rakastan.
Salmiakista en pidä ollenkaan, olen outo suomalainen  :D

--- Lainaus päättyy ---
Hei, et ole ollenkaan outo suomalainen, tai sitten meitä on kaksi :D Minäkään en salmiakista pidä, en ole koskaan pitänyt. Myös kaikki turkinpippurit ja vastaavat saavat olla minulta ihan rauhassa ;)

Suklaasta pidän ja siinä parhaita ovat ihan Fazerin hasselpähkinä, siis se, jossa kokonaisia hasselpähkinöitä ja lisäksi 70% Maraboun suklaat, joko ilman mausteita tai sitten vadelmalla maustettu, minttukin käy. Toki rakastan ihan rehellisiä marmeladeja tyyliin Vihreät kuulat ja "kettukarkit", mutta niiden käyttö (siis herkuttelu ;)) jää melko harvaan: matalan nostoon ja sitten esim. ylläri-kävelyn alle, jottei sokerit edes pääse laskemaan alussa liikaa.

Sokerittomia karkkeja ostan vähän, oikeastaan ainoa on Tervaleijona.

Tällä hetkellä jääkaapissa on avatut pussit Mariannea ja Pihlajaa sekä yksi Geisha-aptukka. Kaksi ensin mainittua ovat lähinnä pypovaroina, mutta tuo Geisha-patukka ihan herkutteluun, kunhan taas iskee sellanen herkutteluhetken kaipuu. Siis karkkeja on aina kotona, mutta kulutus kuitenkin kaikkea muuta kuin päivittäistä.

kivitatti:
NellieDellies!! Hiilareita 6-10/100g tuotteesta riippuen. Suosittelen. Sikahintaisia, mutta hintansa väärti.

Philomela:
Onhan niitä suklaita ilman sokeria http://sokeriton.fi/1   En tosin ole maistanut koska en viitsi syödä suklaata nyt ollenkaan koska pelkään syömisen riistäytyvän käsistä.  Rakastan nimittäin suklaata  :-*  :-[

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta