Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Tahatonta moukkailua  (Luettu 4564 kertaa)

E O J

• Lentävä kynä
Vs: Tahatonta moukkailua
« Vastaus #15 : Syyskuu 02, 2010, 12:06:19 ip »

tyttö sai pistää insuliininsa ruokalassa vanhempien vastuulla ja hänellä ei saa koskaan olla päällä olkainmekkoa, haalarihousuja tai tunikaa.

Kysypäs arvon rehtorilta, saako tyttö käyttää koulussa burkaa...  :o
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

masukas

• Aktiivinen
« Vastaus #16 : Syyskuu 10, 2010, 16:43:00 ip »

Heh. Minulla on itselläni diabetes ja tullut vasta 15 vuotiaana, mutta noita ihmisiä jotka ei ajattele ihan loppuun asti on muutama jäänyt mieleen. Yksi (aikuinen mies) kysyi tosissaan voinko syödä appelsiiniä ;D ja ollessani raskaana pelkäsin ihan kaikkea ja olin todella väsynyt....yritä nyt siinä kuunnella "naapurin penasta" jolta jouduttiin varpaat amputoimaan DIABETEKSEN TAKIA yms. :-\
Kirjattu

Venluska

• Jäsen
« Vastaus #17 : Syyskuu 17, 2010, 13:51:56 ip »

Minua on nyt ruvennu ärsyttään ihmisten siunailu ja säälittely! Ja se että kun jotkut ihmiset taivastelee miten upeaa on kun lapset on terveitä ja miten siunattua moinen onni on. Argh! Onhan se tietysti heille ihanaa mutta ei tämä elo sairaan lapsen kanssa mitään kirousta ole  :)

Mutta oikeesti en oikein tiedä mikä siinä niin hirveesti ärsyttää! ja sekin ärsyttää  ;D
Kirjattu
Diabetes tyttö synt 11/03, D1 06/10 Accu-Chek Combo & Diabetes poika synt 7/01, DM 06/11 monipistoshoito

Linkkejä