Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Accu-check Mobile ja Pumput  (Luettu 1102 kertaa)

Uljas

• Veteraani
Accu-check Mobile ja Pumput
« : Elokuu 04, 2010, 22:41:35 ip »

Onko kellään tätä mittaria käytössä? Mä sain tänään välinejakelusta kun hoitaja oli tilannut niitä mutta joku ylempi taho oli sitten sanonut että ei saakaan tilata. Toisin sanoen, mittari ei tulekaan välinejakelun valikoimaan enkä saa siihen liuskoja  :-\ Yksi testipakettihan siinä on mukana eli "koekäytän" nyt tota mittaria. Vaikuttaa hyvältä, ihan luksusta että yhdessä kasetissa on 50 liuskaa.. ei tarvi olla heti vaihtamassa. Mutta siis jos mä haluan jatkaa sillä mittarilla niin ilmeisesti accu-checkiltä pitää tilata liuskat ja maksaa ite. Harmi. Onko kellään tietoa paljonko liuskat maksaa tai saisko niitä jotain kautta (esim. liiton?) halvemmalla?

muoks: löytykin hinta, 34e, ei sovi mun budjettiin.. eli paluu vanhaan mittariin on sit tiedossa.

Toinen juttu mikä kiinnostaa on insuliinipumput. AC:n sivuilla mainostettiin että niihin saa (comboon) erilaisia värikuoria mutta missään ei ollu kuvaa eikä löytyny d-kaupastakaan. Mistähän semmosen sais jos tahtois? Ihan omalla rahalla, välinejakelu tuskin piffaa hienostelua ;D Tietääkö muuten kukaan paljonko inskapumppu ylipäätään maksaa?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 04, 2010, 23:46:32 ip kirjoittanut Uljas »
Kirjattu
D1 vuodesta 1989
AC-Spirit Combo humalogilla
VHH
------------------------
Prinsessat 10.08.2009 ja 19.10.2011

Linkkejä

Ehdota vuoden 2020 diabetestekoa

Julkaistu 23.09.2020 | 08:54