Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6984 jäsentä  •  418368 viestiä  •  20018 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi JokkeVantaa, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: KUNNON ulkoasu/toimivuus KP:lle SUPPORT GROUP  (Luettu 17386 kertaa)

riippakoivu

• Vieras
Vs: KUNNON ulkoasu/toimivuus KP:lle SUPPORT GROUP
« Vastaus #15 : Kesäkuu 14, 2010, 10:05:48 ap »

Minä kaipaan sitä porrasmaista keskustelujen otsikointia, jota käytin paljon kun selasin jonkin otsikon alla olevia kommentteja.

Kyä se siitä.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Kesäkuu 14, 2010, 10:21:37 ap »

samoin,lisäksi on aivan naurettavaa,että tässä ei mahdollista kohdistaa vastaustaan tietylle henkilölle suoraan (no tietty voi viestin alkuun kirjoittaa,kenelle viesti on ensisijaisesti tarkoitettu tai lainata),mutta silti syvältähän nää uudet sivut on.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #17 : Kesäkuu 14, 2010, 10:41:20 ap »

Varmaan kaikille tullut nyt harvinaisen selväksi,että KP:n ulkoasu/käytettävyys on KAIKINPUOLIN entistä (paljon) huonompaa,pyydänkin nyt kaikkia lähettämään täh.ketjuun viestejä/kommentteja/painostusta,jotta sivujen ulkoasu tai toimivuus saadaan kohdilleen,joko entiseen palaamalla tai täysin uudella muulla systeemillä.
Minulla ei ollut mit.valittamista entisten sivujen suhteen niihin liittyvien käytännönasioitten suhteen,enkä edes tiedä,miksi niistä oli "pakko" luopua?
Nämä asiat ovat oikeasti merkittäviä ja Liiton on kuunneltava nyt niin jäseniensä kuin kp:lla muuten käyvien mielipiteitä,ei tämmösillä sekavilla tilpehööritoiminnoilla voida KP:n touhua jatkaa ja tämä ei tod.ole mit.valittamista valittamisen takia,vaan silkkaa asiafaktaa/PERUSTELTUA ärtymystä ASIAN suhteen.
No en valitettavasti voi yhtyä sun mielipiteeseen. Minusta on hienoa, kun/jos ne spämmipostit saadaan tällä muutoksella pois, siitä olen tosi tyytyväinen. Ja oletan näin käyvän, koska tännehän ei mun mielestä voinut rekisteröiryä ilman ylläpidon hyväksyntää.

Sivujen ulkonäkö on ihan ok ja toimivuudessa ei mitään vikaa ainakaan toistaiseksi omalla kohdallani. Toki hymiöt puuttuu, mutta siihen ei minun maailmani ainakaan kaadu.

ÄLÄ unta nää,että spämmi/häirikköviestit täältä kovin kauaa pysyy poissa+sivujen karu/entistä PALJON vaikeammin luettava ulkoasu on syvyyksistä,mikä on ihan faktaa,ei mielipidekysymys.
No jos ylläpito hyväksyy jonkun spämmirekisteröinnin, niin sitten tietenkin spämmit ilmestyy uudelleen. Tai toki jos jonkin rekisteröityneen tiedot joutuvat vääriin käsiin (esim. kotikoneen huonon tietoturvan vuoksi), niin toki sitten voi spämmit palata...
Ja faktasta voit puhua vain omalta kohdaltasi. Edelleen pidän uusia suvuja hyvinkin luettavina. Etenkin uusien saapuneiden viestien saaminen helposti näkyviin on hyvä homma.

Sinun olisi parasa uskoa, ettet voi faktana kiroittaa muuta kuin oman mielipiteesi, siinä mielessä kyse on juuri mielipidejutusta, usko tai älä.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #18 : Kesäkuu 14, 2010, 11:37:28 ap »

EI kyllä se on ihan FAKTAA,että ulkoasu on tylsä ja vaikeammin luettavaa,ihan ku menis johonki itä Pasilan virastoon Marraskuun maanantaiaamuna.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #19 : Kesäkuu 14, 2010, 12:18:38 ip »

Varmaan tuohon "fakta-tuntemukseen" vaikuttaa sekin , että onko aiemmin tottunut vastaavanlaiseen pohjaan. Minulle tämä on suht tuttu monelta muulta foorumilta. Tuttu, mutta väritykseltään tylsä siltikin...
 ;D
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #20 : Kesäkuu 14, 2010, 12:30:49 ip »

Varmaan tuohon "fakta-tuntemukseen" vaikuttaa sekin , että onko aiemmin tottunut vastaavanlaiseen pohjaan. Minulle tämä on suht tuttu monelta muulta foorumilta. Tuttu, mutta väritykseltään tylsä siltikin...
 ;D
Ja mulle FAKTAa on se, että tää väritys nimeomaan on mun mieleiseni. Edellisestäkin olin valinnut ehkä eniten tätä lähentelevän värityksen. Eikös tää sininen ollut jopa maailmanlaajuisesti sellanen diabetesväri, ainakin niissä diabetespäivän jutuissa...(siniset pallot ym.ym.ym).

Mutta makuasioistahan ei voi riidellä, voi vain kertoa oman mielipiteensä
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #21 : Kesäkuu 14, 2010, 14:26:07 ip »

EI kyllä se on ihan FAKTAA,että ulkoasu on tylsä ja vaikeammin luettavaa,ihan ku menis johonki itä Pasilan virastoon Marraskuun maanantaiaamuna.

Se, mikä jollekin on faktaa, on jollekin toiselle pelkkä mielipide.
Mutta tämä on vapaa maa, jossa itse kukin voi vaikka perustaa oman keskustelupalstansa. Kunhan vaan maksaa viulut itse.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2010, 14:28:19 ip kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #22 : Kesäkuu 14, 2010, 14:44:08 ip »

Niih,mutta kun maksan Liitolle jäsenmaksuja ja pelaan kaiken lisäksi raha/Veikkaus pelejä oikein urakalla (tosin tällä hetkellä niistä ns.saamapuolella),niin kyllä voi kunnon sivuja vaatia...ja FAKTAA lienee sekin,että nää uudet sivut on saanut jo nyt enemmän negatiivista palautetta kuin vanhat sivut yhteensä koko elinaikanaan (ja niinku sanottu niiden toimivuudessa/muissa asioissa ei mulla ja monella muullakaan ollu mit.valittamista),tietty hyvä,jos näillä uusilla saadaan spämmit pidettyä poissa (mitä en usko).
Itse asiassa tällasissa asioissa pitäis kyllä ihmisten/kp:n käyttäjien mielipiteitä udella vähän etukäteen,ennenkuin uudistuksia tehdään.
Kirjattu

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #23 : Kesäkuu 14, 2010, 15:26:21 ip »

Itse asiassa tällasissa asioissa pitäis kyllä ihmisten/kp:n käyttäjien mielipiteitä udella vähän etukäteen,ennenkuin uudistuksia tehdään.

Juu.  Jos oikein muistan, niin Lasse Pöystikin sai aikoinaan tarpeekseen Kungliga Dramatiska Teaternissa harjoitetusta "työpaikkademokratiasta" ja jätti parin vuoden yrittämisen jälkeen koko puljun sikseen.

Millä tavoin muuten ajattelit tuollaisessa mielipideutelussa eroteltavan spam-mielipiteet "aidoista" ?

Esim. tällaisen toteuttaminen ei aiemmin tahtonut onnistua: HbA1c   <- Jos et ymmärrä punaisella merkittyä lyhennettä, niin siirrä hiirellä osoitin sen päälle!
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2010, 16:29:13 ip kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #24 : Kesäkuu 15, 2010, 10:41:48 ap »

Ymmärrän kyllä,jos sua ärsyttää (muakin ärsyttäs,jos istusin netin ääressä kaiket päivät) se FAKTA,että nää uudet sivut on saanu heti alkuun negatiivista palautetta enemmän ku vanhat koskaan yhteensä...ja pääpointtini ei tod.ollut missään värimaailmassa,vaan toiminnoissa yleensä,voin vaan kuvitella,mitä  esim.joku ikäihminen tuntee esim.katsellessaan tätä säälittävää fonttia (ei hän osaa sitä suurentaa) ja  muita sekavia toimintoja...kaikki eivät (lue haluAKAAN) olla sellasia nörttejä kuin sinä,itteäni esim.kiehtoo vesiväreillä maalaaminen enemmän.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #25 : Kesäkuu 15, 2010, 11:02:59 ap »

No jaa, minusta tämä on ihan ookoo. Tietysti olis nimpal kivempaa, jos nuo hymiöt toimisivat kunnolla. Muuten minua ei ärsytä täällä mikään. Sekin on fakta. :D
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #26 : Kesäkuu 15, 2010, 11:13:41 ap »

Muuten minua ei ärsytä täällä mikään. Sekin on fakta. :D

Näin minäkin asian näen      ;o)

P.S. Hymiöni on tietysti sinisilmäinen...
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #27 : Kesäkuu 15, 2010, 11:23:03 ap »

FAKTA,että nää uudet sivut on saanu heti alkuun negatiivista palautetta enemmän ku vanhat koskaan yhteensä...

Ihan uteliaisuuttani kysyn, että miten olet tämän faktan mitannut - onko sulla joku tilasto olemassaan, että paljonko se edellinen muutos sai negatiivista palautetta versus tämä, ja lasketko palautteen per henkilö vai negatiivinen viesti (jolloin esim. sinun antamasi palaute nostanee negatiivisen palautteen määrää aika lailla)? Oliko silloin edellisen uudistuksen aikaan joku galluppi tai vastaava, mistä näki, oliko se hyvä vai ei - sellaisenhan voisi tehdä nytkin, niin saisi todellista faktatietoa mielipiteistä, jos sellainen on edelliskerralla tehty. Minä en ole tainnut olla ollenkaan näillä mestoilla edellisen muutoksen aikana, joten en osaa kyllä sanoa mitään siitä, miten paljon sitä vastustettiin. Eikä tämäkään uudistus nyt aivan hurjaa vastalauseiden myrskyä näytä nostattaneen. Mutta jos sinä olet ollut silloin mukana, niin varmaan muistat asian.
Kirjattu

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #28 : Kesäkuu 15, 2010, 11:29:15 ap »

Oliko silloin edellisen uudistuksen aikaan joku galluppi tai vastaava, mistä näki, oliko se hyvä vai ei - sellaisenhan voisi tehdä nytkin, niin saisi todellista faktatietoa mielipiteistä, jos sellainen on edelliskerralla tehty.

Löytyyhän noita, galluppeja nimittäin. Vilkaisepa täältä.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 15, 2010, 11:31:20 ap kirjoittanut E O J »
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #29 : Kesäkuu 15, 2010, 13:52:59 ip »

ACH, no niinpäs oli - nyt ei tarvittaisi kunnon vertailua varten kuin galluppi edellisen muutoksen ajalta. Sitten voisi oikeasti puhua faktoilla ja numeroilla, mitä mieltä milloinkin ollaan oltu.
Kirjattu

Linkkejä