Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6984 jäsentä  •  418368 viestiä  •  20018 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi JokkeVantaa, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: KUNNON ulkoasu/toimivuus KP:lle SUPPORT GROUP  (Luettu 17385 kertaa)

rasvis

• Lentävä kynä
KUNNON ulkoasu/toimivuus KP:lle SUPPORT GROUP
« : Kesäkuu 12, 2010, 10:43:22 ap »

Varmaan kaikille tullut nyt harvinaisen selväksi,että KP:n ulkoasu/käytettävyys on KAIKINPUOLIN entistä (paljon) huonompaa,pyydänkin nyt kaikkia lähettämään täh.ketjuun viestejä/kommentteja/painostusta,jotta sivujen ulkoasu tai toimivuus saadaan kohdilleen,joko entiseen palaamalla tai täysin uudella muulla systeemillä.
Minulla ei ollut mit.valittamista entisten sivujen suhteen niihin liittyvien käytännönasioitten suhteen,enkä edes tiedä,miksi niistä oli "pakko" luopua?
Nämä asiat ovat oikeasti merkittäviä ja Liiton on kuunneltava nyt niin jäseniensä kuin kp:lla muuten käyvien mielipiteitä,ei tämmösillä sekavilla tilpehööritoiminnoilla voida KP:n touhua jatkaa ja tämä ei tod.ole mit.valittamista valittamisen takia,vaan silkkaa asiafaktaa/PERUSTELTUA ärtymystä ASIAN suhteen.
Kirjattu

Tea

• Lentävä kynä
Vs: KUNNON ulkoasu/toimivuus KP:lle SUPPORT GROUP
« Vastaus #1 : Kesäkuu 12, 2010, 11:37:54 ap »

Jos nyt oikein ymmärsin, vaihdoksen syy oli teknisen alustan vanheneminen käsiin (mikä ei suoraan näkynyt käyttäjille välttämättä ihan joka hetki, mikä sinällään ei tarkoita etteikö olisi ollut ongelmaa paikan pystyssäpitämisen kanssa).

Yksi positiivinen, vaikka ehkä hetkellinen riemastuksen aihe on se, että spämmäys on laantunut. Eivät vissiin ole vielä löytäneet uutta osoitetta? :) Omasta mielestäni tässä uudessa ei ole mitään erityistä isoa vikaa, hetki menee varmaan totutellessa.
Kirjattu
Tea
DM tyyppi1 (Levemir & Humalog)

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 12, 2010, 11:38:46 ap »

Mua ärsyttää se ku hymiöt ei toimi vieläkään tai sit et ei oo värejä ollenkaan, tää on aika karun näkönen nytten. mut se on hyvä et kello on sentään oikeessa ajassa.
Kirjattu

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Kesäkuu 12, 2010, 12:43:34 ip »

Muutokset ärsyttää aina ennenkuin oppii käyttämään uusia toimintoja. Niin kävi edellisessäkin KP-uudistuksessa. Silloin se olikin varsin ymmärrettävää, kun hävisi historiat ja rekisteröitymisjärjestykset sun muut.

Väriä saisi olla enemmän, mutta uusien asioiden opettelusta en ärsyynny, jos foorumi saa uudistuksesta teknistä hyötyä turvallisuuden ym. suhteen. *helpottunut hymy*
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Bella

• Jäsen
« Vastaus #4 : Kesäkuu 12, 2010, 13:10:08 ip »

En tiedä, oonko mä sitten ihan vastarannan kiiski, mutta ei mulle ainakaan ole tullut täysin selväksi, että tämä on kaikinpuolin huonompi kuin vanha. Musta on kiva, että Kohtauspaikkakin saatiin modernin näköiseksi. Onhan täällä toki muutama asia, mikä ei toimi (hymiöt mm.), mutta ihan samalla periaatteella tämäkin tuntuu toimivan kuin moni muukin nykyaikainen keskustelupalsta.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Kesäkuu 12, 2010, 14:03:55 ip »

Varmaan kaikille tullut nyt harvinaisen selväksi,että KP:n ulkoasu/käytettävyys on KAIKINPUOLIN entistä (paljon) huonompaa,pyydänkin nyt kaikkia lähettämään täh.ketjuun viestejä/kommentteja/painostusta,jotta sivujen ulkoasu tai toimivuus saadaan kohdilleen,joko entiseen palaamalla tai täysin uudella muulla systeemillä.
Minulla ei ollut mit.valittamista entisten sivujen suhteen niihin liittyvien käytännönasioitten suhteen,enkä edes tiedä,miksi niistä oli "pakko" luopua?
Nämä asiat ovat oikeasti merkittäviä ja Liiton on kuunneltava nyt niin jäseniensä kuin kp:lla muuten käyvien mielipiteitä,ei tämmösillä sekavilla tilpehööritoiminnoilla voida KP:n touhua jatkaa ja tämä ei tod.ole mit.valittamista valittamisen takia,vaan silkkaa asiafaktaa/PERUSTELTUA ärtymystä ASIAN suhteen.
No en valitettavasti voi yhtyä sun mielipiteeseen. Minusta on hienoa, kun/jos ne spämmipostit saadaan tällä muutoksella pois, siitä olen tosi tyytyväinen. Ja oletan näin käyvän, koska tännehän ei mun mielestä voinut rekisteröiryä ilman ylläpidon hyväksyntää.

Sivujen ulkonäkö on ihan ok ja toimivuudessa ei mitään vikaa ainakaan toistaiseksi omalla kohdallani. Toki hymiöt puuttuu, mutta siihen ei minun maailmani ainakaan kaadu.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Kesäkuu 12, 2010, 14:33:19 ip »

Hmmmmm..... minulla kun aina on vähän vaikea totutella ja oppia kaikenlaista uutta niin on tämäkin foorumi vielä toistaiseksi aika outo. Kokemuksesta tiedän, että kestää mulla "ikuisuuden" ennenkuiin pystyn siirtymään etiäpäin vanhasta totutusta (vieläkin on meikkaustyyli sama kuin 80-luvvulla ja samaa musaakin kuuntelen kuin silloin  ;) ) Mutta kyllä tämän uuden KPn toimivuus varmasti on parempi kuin entinen. Ja varmasti kotiudun tälle palstalle pikkuhiljaa :)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

cirkus

• Jäsen
« Vastaus #7 : Kesäkuu 12, 2010, 14:39:38 ip »

Sujuvasti olen päässyt mukaan uudelle KP:lle eli mielestäni ihan onnistunut uudistus. Minulla on yleensä vaikea tottua uuteen esim. kauppojen  muuttuneethyllyjärjestykset ärsyttävät ja taannoin verkkopankkini sivut olivat uudistuneet niin eihän laskunmaksusta meinannut tulla mitään. Tottumista helpottaa ehkä se että pohja on sama kuin parilla muullakin keskustelupalstalla, jossa usein vierailen.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Kesäkuu 12, 2010, 14:45:54 ip »

Koskas halvalla mitään hyvää saadaan? :D Meinaan vaan, että nää ilmaisfoorumipohjat on vähän tämmöisiä...
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

taitsa

• Vieras
« Vastaus #9 : Kesäkuu 12, 2010, 19:39:06 ip »

"Aikansa kutakin" sanoi pässi,kun kaulaa puukolla irti leikattiin.Oudoltahan tämä uusi KP tuntuu,kai se on vaan totuttava tähän.Varmaan hymiötkin joskus saadaan toimimaan? No,ei ainakaan mitään spämmejä ole ilmaantunut,iloitkaamme sitä asiaa.
Kirjattu

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Kesäkuu 13, 2010, 00:57:16 ap »

Mä en tykkää tästä yhtään, ainakaan vielä. Jotenkin vaikeaselkoinen ja tosi tylsän näköinen. Mutta ehkä tähän tottuu, tai muuten mulla ainakin jää Kohtauspaikka jatkossa vähemmälle huomiolle.
Kirjattu

Hula1

• Veteraani
« Vastaus #11 : Kesäkuu 13, 2010, 02:53:09 ap »

Minä tykkään tämän uuden foorumin toiminnasta. Käsittääkseni tämä alusta on näistä ilmaisista foorumipohjista tosi hyvä. Ainakin tätä samaa pohjaa käytetään yhdellä toisella seuraamallani foorumilla, jonka käyttäjäkunta on tietoteknisesti valveutunutta. Olen siis käyttänyt samanlaista foorumia aikaiseeminkin, eli ehkä sen takia mun on ollut helppo käyttää tätä! Uusi foorumi on paljon toimivampi esim. siinä, miten lukemattomat viestit näkyvät, varsinkin kun itsellä tulee luettua foorumia usealta eri koneelta.

Jos jotain negatiivista palautetta pitää antaa, niin ulkoasu on kyllä melkoisen ruma: olisiko mahdotonta saada entiset värit takaisin? Hymiöiden toimimattomuus on myös typerä juttu.
Kirjattu
Paradigm 515 ja Humalog

ruuturouva

• Aktiivinen
« Vastaus #12 : Kesäkuu 13, 2010, 07:30:42 ap »

Minusta oli ensin outoa, kun teksti menee niin pitkälle laidasta laitaan. Entinen kun oli niin napakasti, lyhyillä riveillä, oli helppo lukea. Mutta äsken hokasin, että kun ei avaa tätä koko näytön kokoiseksi, niin tekstihän asettuu ihan eri tavalla.

Minustakin kaikki muutokset aiheuttaa päänvaivaa. Pankki muutti jokin aika sitten laskunmaksuaan ja kyllä olen sen kanssa äheltänyt ja manannut, kun entinen oli minusta niin selvä ja yksinkertainen ja hyvä - mutta opin kyllä. Ja sama tämän kanssa, opin kunhan aikani käytän.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Kesäkuu 13, 2010, 11:04:04 ap »

Minäkin olen vanhanaikainen ja muutosvastarintaa löytyy liikaakin...

Mutta pakkohan tähän uuteen on totutella jos meinaa pysyä mukana KP:n menossa.  ;)

Äskoo, muistelin myös tuota edellistä KP:n ulkoasun muutosta. Se ärsytti, mutta aika äkkiä uuteen tottui. Ehkä nytkin käy niin...

Eniten harmitusta aiheuttaa tylsä ulkonäkö, rumat värit ja hymiöitten toimimattomuus kun olen niitä tottunut kirjoituksissani käyttämään.

Iloinen olen roskaviestien häviämisestä!  :D

Eiköhän tämä tästä vielä iloksi muutu!  :-*
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Kesäkuu 14, 2010, 10:05:10 ap »

No en valitettavasti voi yhtyä sun mielipiteeseen. Minusta on hienoa, kun/jos ne spämmipostit saadaan tällä muutoksella pois, siitä olen tosi tyytyväinen. Ja oletan näin käyvän, koska tännehän ei mun mielestä voinut rekisteröiryä ilman ylläpidon hyväksyntää.

Sivujen ulkonäkö on ihan ok ja toimivuudessa ei mitään vikaa ainakaan toistaiseksi omalla kohdallani. Toki hymiöt puuttuu, mutta siihen ei minun maailmani ainakaan kaadu.

ÄLÄ unta nää,että spämmi/häirikköviestit täältä kovin kauaa pysyy poissa+sivujen karu/entistä PALJON vaikeammin luettava ulkoasu on syvyyksistä,mikä on ihan faktaa,ei mielipidekysymys.
Kirjattu

Linkkejä