Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Hymiöt ei näy.  (Luettu 4958 kertaa)

kivitatti

• Lentävä kynä
Hymiöt ei näy.
« : Kesäkuu 09, 2010, 22:20:05 ip »

Miksi? Näkyykö muille? Onko vika siellä päässä, tässä päässä vai omassa päässä?  :D ::) ??? :P Ei näy...

Lisäkysymyksenä, miksi nuo nimimerkin alla olevat, esim mulla "Vanha tekijä" lukee kaks kertaa? Onko siihen joku logiikka vai onko se vain tilapäinen häiriö?

Vielä semmonen juttu, että kun johonkin aiheeseen tulee uusia viestejä, ja sitten sen aiheen avaa, niin miksi se avaa aina siihen ensimmäiselle sivulle, eikä hyppää suoraan sinne ensimmäiseen lukemattomaan viestii, kuten aina ennen? On lievästi ärsyttävää alkaa aina etsimään sitä uusinta, varsinkin jos niitä uusia viestejä on kertynyt jo useampi sivullinen!!

Mutta pisteet teille nopeasta toiminnasta. Tuntuu ihan perustoimivalta systeemiltä. Monia parannuksia. Uudistaminenkaan ei kestänyt kovin montaa päivää. Niinku tukiasema.net, se on ollu kiinni jo monta vuotta!! Lukee vaan "Sivustoa korjataan!!" Argh! Tuskin ne sitä koko ajan on korjannu...
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 09, 2010, 22:48:29 ip kirjoittanut kivitatti »
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Pete²

• Lentävä kynä
Vs: Hymiöt ei näy.
« Vastaus #1 : Kesäkuu 10, 2010, 19:48:23 ip »

mulla näkyy hyvin monta valkoista laatikkoa jonka keskellä on punainen risti sekä tuossa hymiö valikossa ja monissa teksteissä

mitä sitten lienevät, niitä hymiöitä varmaan
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 10, 2010, 20:01:56 ip »

Niinku tukiasema.net, se on ollu kiinni jo monta vuotta!! Lukee vaan "Sivustoa korjataan!!" Argh! Tuskin ne sitä koko ajan on korjannu...

Mä löysin tästä Tukiaseman ylläpitäjästä aika ikävää tekstiä tuolta netistä, kun googlasin. Ehkä hän väsähti...
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #3 : Kesäkuu 11, 2010, 08:54:47 ap »

Hei,

Kohtauspaikan hymiöt eivät tosiaan näy kaikilla selaimilla ja käyttäjillä. Etenkin ennen uudistusta kirjoitetuissa viesteissä olevat hymiöt ovat rikki. Koska Kohtauspaikan uusi alusta on meille ylläpitäjillekin vielä uusi asia, emme osaa suoralta kädeltä sanoa, onko asia korjattavissa. Selvitämme asiaa.

Kohtauspaikalla nyt käytössä oleva "tekninen alusta" on ns. valmistuote, minkä vuoksi emme välttämättä voi vaikuttaa kaikkiin sen toiminnallisuuksiin. Näin ollen esimerkiksi siirtymistä viestien välillä ei välttämättä saada toimimaan samoin kuin vanhalla Kohtauspaikalla. Yksittäisillä käyttäjillä on tässä uudessa järjestelmässä aiempaa laajemmat mahdollisuudet vaikuttaa siihen, miltä heidän "Kohtauspaikka-käyttöliittymänsä" näyttää. Kehotamme käyttäjiä tutustumaan Kohtauspaikan Ohjeisiin, http://keskustelu.diabetes.fi/index.php?action=help ja omiin profiiliasetuksiinsa. Esimerkiksi uusimmat viestit saa ylimmäksi kussakin keskusteluketjussa valitsemalla omalta profiilisivulta Keskustelualueen asetukset / Näytä uusimmat viestit ylimmäisenä.

Ystävällisin terveisin,

Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Kesäkuu 11, 2010, 10:06:59 ap »

Olen todella pettynyt tähän uuteen ulkoasuun,teksti on paljon vaikeammin luettavaa,eikä muutenkaan silmä totu (eikä johdu pelkästä "uutuuden hohdosta"),vaan vanha ulkoasu nyt vaan oli KERTAKAIKKIAAN SELVEMPI,toivottavasti tämä edes suostutaan myöntämään liitosta.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Kesäkuu 11, 2010, 10:12:04 ap »

Samaa mieltä.

Mä en yksinkertaisesti JAKSA lukea näin pientä tekstiä kovin kauan ilman päänsärkyä. Eikö näitä kärpäsenpaskan kokoisia fontteja saa millään suuremmiksi?

Pettynyt Toukkis
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Kesäkuu 11, 2010, 10:20:43 ap »

Mä en yksinkertaisesti JAKSA lukea näin pientä tekstiä kovin kauan ilman päänsärkyä. Eikö näitä kärpäsenpaskan kokoisia fontteja saa millään suuremmiksi?
Paina Control ja + niin monta kertaa, että tekstistä tulee mieleisen kokoista.
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Kesäkuu 11, 2010, 10:36:21 ap »

KIITOS!
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

taitsa

• Vieras
« Vastaus #8 : Kesäkuu 16, 2010, 14:46:19 ip »

KIITOS ! HYMIÖT NÄKÖJÄÄN NÄKYVÄT/TOIMIVAT ;D  :D ;D
Kirjattu

Kataja

• Intoilija
« Vastaus #9 : Kesäkuu 16, 2010, 18:43:54 ip »

;D  Totta vieköön, ne toimivat !!!  KIITOS YLLÄPIDOLLE !!!   :D   ;)   :-*    ;D 
Kirjattu

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Kesäkuu 21, 2010, 12:00:02 ip »

Joo, nykyään ne toimivat. ja ne, joilla on sama ongelma kun mulla, eli hymiöt näkyy tosi tökeröinä ja suttuisina valkoisten laatiokoiden sisällä, niin vaihdoin mozillan google chromeen, ja ongelma poistui. nyt on hymiöt siistejä ja asianmukaisia. (joskaan oksentavaa hymiötä ei vieläkään ole!! >:(  ;D )
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59