Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6924 jäsentä  •  417256 viestiä  •  19944 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi HyTeR3, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: eka sokeriton karkki joka ei maistu p*****lle :p  (Luettu 5715 kertaa)

Jape

• Lentävä kynä
Re: eka sokeriton karkki joka ei maistu p*****lle :p
« Vastaus #15 : Huhtikuu 02, 2010, 15:24:06 ip »

Lainaus:

Lienet A-luokan 2-tyypin diabeetikko? Ainakin merkit viittaavat siihen

"Kohtauspaikalle eivät myöskään sovi kaupalliset ilmoitukset tai niihin rinnastettavat viestit."

Jos osaa suomen kieltä, pitäisi tajuta että tämä palsta ei ole tarkoitettu tuotteiden mainostamiseen.....
Kirjattu
Jape, vanha pessimisti.

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #16 : Huhtikuu 04, 2010, 21:01:40 ip »

Mä tykkään Nellie Dellies -karkeista. Niistä salmiakeista varsinki. Niitä voi syödä pussllisen insuliinitta!!

Mitä helvetin hyötyä on tehä sokeriton karkki jos siinä on sit nuin saakellisti hiilareita?! Eihän se sillon oo yhtään kevyempi vaihtoehto!

Sillon ku sairastuin ja yks kakkostyyppiläinen tuttava tuli käymään niin se toi jotain  sokerittomia karkkeja ja ne oli niiiiiiin pahoja ettei mitään järkiä! Ja hiilareita ihan yhtä paljon. Oli vähän pointti hukassa siitä hommasta..   "pitää tarkkailla ettei ala lihomaan" ja se ite painaa varmasti yli 130kg.... sääliksi lähinnä kävi.
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Uljas

• Veteraani
« Vastaus #17 : Huhtikuu 06, 2010, 16:58:24 ip »

Argh, apua.. mä en ainakaan tarkottanu mainostamalla mainostaa, tsorppa!!! Olin vaan tohkeissani kun kohtasin elämäni ensimmäisen hyvämakuisen sokerittoman karkin Meinaan kun vertaa johki dietorelleen, jaiks!
Kirjattu
D1 vuodesta 1989
AC-Spirit Combo humalogilla
VHH
------------------------
Prinsessat 10.08.2009 ja 19.10.2011

Linkkejä