Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6933 jäsentä  •  417398 viestiä  •  19955 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi hirax, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Vaarallinen tutkimus osa 3  (Luettu 1353 kertaa)

rasvis

• Lentävä kynä
Vaarallinen tutkimus osa 3
« : Maaliskuu 17, 2010, 10:44:07 ap »

Taas uutta vaihtoehtoista tutkimustietoa,olen sairastanut D1:stä yli 20 vuotta. Säännellyt verensokerejani sekä pika,lyhyt että pitkävaikutteisen insuliinin avulla suhteuttaen sen kohtalaisiin hiilarimääriin. Hobikseni on ollut koko ajan n.välillä n.5-7,5. Olen myös säilynyt normaalipainoisena/vyötäröisenä ja mitään merkittäviä komplikaatioita ei ole ollut,en myöskään käytä insuliinin lisäksi säännöllisesti (toistaiseksi) mitään muita lääkkeitä,liikuntaa olen myös harrastanut kohtuudella (kadun sitä):
Nyt kuitenkin näyttää,että tällainen hoitotapa ei tule enää kysymykseen ns.Kanadan mallin mukaan.
Eli minun on nöyrryttävä ja todettava,että hoitoni/hoitotapani on ollut virheellistä.
Tutkimus on tehty täysin riippumattomien tahojen toimesta (ei taloudellisia kytkentöjä).
Kirjattu

Dad

• Vanha tekijä
Re: Vaarallinen tutkimus osa 3
« Vastaus #1 : Maaliskuu 17, 2010, 13:54:36 ip »

Mukavaa, jos sinulla on mennyt hyvin ja olet osannut itseäsi hoitaa sinulle sopivalla tavalla.

Kertoisitko mihin tutkimuksiin viittaat, uusin tutkimustieto kiinnostaa. Mikä on tuo "Kanadan malli"?
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Maaliskuu 17, 2010, 14:33:55 ip »

Tutkimus on tehty omasta toimesta itselläni ja tulokset ovat 100% totta.
ns."Kanadan malli" (joka on kuulemma nykyisin muualla maailmalla koko ajan yleistyvä) suuntaus on sellainen,jossa suurin osa energiantarpeesta hankitaan rasvasta,koska en ole näin oikeaoppisesti aina toiminut,niin minun voidaan katsoa epäonnistuneeni hoidossani,vaikka tulokset (toistaiseksi) ovat olleet onnistuneita.
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #3 : Maaliskuu 17, 2010, 18:07:23 ip »

Lainaus:

Olen myös säilynyt normaalipainoisena/vyötäröisenä

Eihän ykkösillä ole periaatteessa mitään paino ongelmia, (ellei sitä ole tosissaan itselleen hankkinut), ei yli metristä vyötäröä. Ne kuuluu 2-sokeritautisille, oli sitten itse aiheutettua tai ei. Eikä tää ole mitään v-tuilua.

Ykkösillä vaan ei haima tuota inskaa joten sitä pitää saada keinotekoisesti. Kakkoset voi sinnitellä ilman lisä inskaakin ainakin johonkin pisteeseen asti. Jotkut himo-juoksijat, pyöräilijät ja hiihtäjät jopa loppuun asti.

Lihan- ja kasvisten syöjätkin pärjäävät ilman inskaa aika pitkälle. Pääasia on että jättää huonot/nopeat hiilarit sioille ja syö sitten sen sian.

Kirjattu

liitäjä

• Vieras
« Vastaus #4 : Maaliskuu 18, 2010, 10:38:12 ap »

Hienosti olet pärjännyt, tsemiä !!!!
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Maaliskuu 18, 2010, 13:44:42 ip »

En kyllä ihan tajua tuota "eihän ykkösillä ole mitään paino-ongelmia"...siis hyvin monellakin on ja esim.metabolisen oireyhtymän tyyppiset oireet lisääntymään päin siinäkin suhteessa ( pienellä osalla porukasta).
Kirjattu

Linkkejä