Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6908 jäsentä  •  417081 viestiä  •  19928 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Anili, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Vaarallinen tutkimus  (Luettu 11587 kertaa)

vivianv

• Vieras
Re: Vaarallinen tutkimus
« Vastaus #45 : Maaliskuu 18, 2010, 11:54:45 ap »

Hese, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mikä sinä olet tai mitä voit olla. Minua kiinnostaa suhteesi lähinnä enää se, loukkaatko minua nimittelelyilläsi ja näsäviisasteluillasi.

Seuraavan kerran kun mafia vilahtaa kirjoituksessasi liittyen VHH-ruokavalioon, lähtee ilmianto ylläpitoon. Sinä et ole täällä sääntöjen yläpuolella, vaikka näyt niin kuvittelevankin.
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #46 : Maaliskuu 18, 2010, 16:52:57 ip »

Lainaus:

Laitahan oma ammattisikin näkyville ennen kuin alat muita arvostelemaan, kiitos.

Hallituksen puheenjohtaja seuraavissa yrityksissä:
Triplewee Oy
Usa Golf Oy
Lomallecom Oü
Pärnu apartementos Oü

Triplewee Oy:
matkatoimisto netissä www.lomalle.com
infrapunasaunakauppa www.sauna4you.fi

Tällä sivustolla ei saa tietojeni mukaan mainostaa, mutta laitoin kun uteliaat kysyvät. Moderaattori tietysti voi poistaa jos haluaa.

Nimeni olenkin jo ilmoittanut aiemmin.

Koskahan näitä tietoja muilta tulee?
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #47 : Maaliskuu 18, 2010, 17:12:59 ip »

Lainaus:

miksi ihmeessä haluat tehdä tuollaista testiä itselläsi? Kyllähän sinä tiedät mitä leipä tekee sokereille.

Haluan muutoksia norsunluutornin huipulle. Pekka Puskan tilalle sellainen henkilö joka ymmärtää että Pohjois Karjala projekti ei ole meitä pelastanut sydän ja verisuonitaudeilta. Lisäksi uuden henkilön pitää ymmärtää että D-vitamiinin saantisuositus on 10 kertaa pienempi kuin mitä sen pitäisi olla.

Olen kohtapuoliin vanhainkoti iässä niinkuin moni muukin 2- sokeritautisista. Siellä ei varmasti saa olla vhh:lla ellei ruokasuosituksia muuteta. Monet yrittäjät pääsevät huilaamaan myös vankilaan. Sielläkään ei ole juuri muuta tarjolla kuin leipää, makaroonia, puuroa, jauhokastiketta ja perunaa.
Ja lisäksi ainakin Virolaisessa sairaalassa otetaan suomalaisen sokeritautipotilaan aamupuurosta  voisilmä pois Suomesta tulleen määräyksen johdosta. Mutta kylläpä virolaisia asia nauratti.
Kirjattu

DM1

• Aktiivinen
« Vastaus #48 : Maaliskuu 18, 2010, 17:32:08 ip »

Norsunluutorni jököttää niin vankalla jalustalla ja niin saavuttamattomissa ettei sinne tavan tallaajat pääse muutoksia toteuttamaan kovin helpolla. Jos oltaisiin Amerikoissa olisin harkinnut minäkin jo vaikka mitä toimia tornia kohtaan; olenhan olosuhteiden ja opittujen hyvien neuvojen orjana ollut koko ikäni. Ei minunkaan vanhemmille kerrottu muita vaihtoehtoja kuin se virallinen, ainut oikea silloin miljoona vuotta sitten. Voi kakka, kun olisin minäkin tiennyt jostain muusta kuin virallisterveellisestä vaihtoehdosta pikkuisen aikaisemmin.. Mutta eihän tässä voi kuin sitten siellä vanhainkodissa tehdä syömälakon jos ei muuta ole kuin hiilareita tarjolla. Sinne asti on onneksi vapaus vielä valita mitä suuhunsa laittaa.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #49 : Maaliskuu 19, 2010, 10:23:22 ap »

Lainaus:

Hese, minua ei voisi vähempää kiinnostaa, mikä sinä olet tai mitä voit olla. Minua kiinnostaa suhteesi lähinnä enää se, loukkaatko minua nimittelelyilläsi ja näsäviisasteluillasi.

Seuraavan kerran kun mafia vilahtaa kirjoituksessasi liittyen VHH-ruokavalioon, lähtee ilmianto ylläpitoon. Sinä et ole täällä sääntöjen yläpuolella, vaikka näyt niin kuvittelevankin.

Mafia sanan käyttöä ei etenkään Suomessa v.2010 voi pitää kovinkaan loukkaavana ja sitä saa harkitusti käyttää. Esim.Pääkaupunkiseudulla toimii PorkkanaMAFIA,joka toimii eettisesti hyvin kestävällä pohjalla ja on ITSE nimennyt itsensä tällä nimellä. Pitää siis suhteuttaa mafia termi siihen yhteyteen,missä sitä käytetään.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #50 : Maaliskuu 19, 2010, 19:32:31 ip »

Lainaus:

Esim.Pääkaupunkiseudulla toimii PorkkanaMAFIA,joka toimii eettisesti hyvin kestävällä pohjalla ja on ITSE nimennyt itsensä tällä nimellä.

Niinpä niin, tämä taho on siis ITSE itsensä nimittänyt mafiaksi - taitaisi älinä syntyä, jos joku muu tuota sanaa heidän kohdallaan käyttäisi (ja he itse siis eivät). Eivät varmaan hirveästi tykkäisi, jos heitä prokkanaNATSEIKSI vaikka kutsuttaisiin.

Lisäksi nimivalinta osoittaa aika huonoa makua, mafia ja sen harjoittama rikollisuus eivät oikeasti ole mikään naurun tai huumorin asia. Itseään voi asian suhteen sivistää vaikka Robert Savianon kirjalla Gomorra. Tai jos lukeminen tuntuu raskaalta, kirjan pohjalta on tehty elokuva. Kirja siis perustuu todellisuuteen, ja kuinka ollakaan Saviano joutui häipymään maan alle kirjan ilmestyttyä, jottei olisi joutunut nukkumaan fisujen sekaan, kuten niin hauskasti joillekin mafian epäsuosioon joutuneille joskus tuppaa käymään. Sekä kirja että elokuva ovat aika ahdistavia, mutta hyvin avartavia ja vaikuttavia kokemuksia.

Lisäksi sanon tässä, että vaikka Hesestä tykkäänkin, hän osoittaa aika huonoa makua nimitellessään jotakin ryhmää mafiaksi, oli se hänelle kuinka vastenmielinen hyvänsä.
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #51 : Maaliskuu 19, 2010, 20:45:56 ip »

Jostakin syystä mä aina luen tän otsikon  Vaarallinen juhannus ...  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #52 : Maaliskuu 20, 2010, 00:05:30 ap »

Muumilainen lapsus   mikä tietysti kertoo vaan sivistyksestä ja filosofian kukoistamisesta. Minä taas luin vaikka kuinka kauan sen Vapaa sana-osion otsikon "Mitä teille kuuluu" versioiden "Mitä SE teille kuuluu"  
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #53 : Maaliskuu 20, 2010, 10:10:04 ap »

Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #54 : Maaliskuu 20, 2010, 11:10:54 ap »

Lainaus:

Lainaus:

Esim.Pääkaupunkiseudulla toimii PorkkanaMAFIA,joka toimii eettisesti hyvin kestävällä pohjalla ja on ITSE nimennyt itsensä tällä nimellä.

Niinpä niin, tämä taho on siis ITSE itsensä nimittänyt mafiaksi - taitaisi älinä syntyä, jos joku muu tuota sanaa heidän kohdallaan käyttäisi (ja he itse siis eivät). Eivät varmaan hirveästi tykkäisi, jos heitä prokkanaNATSEIKSI vaikka kutsuttaisiin.

Lisäksi nimivalinta osoittaa aika huonoa makua, mafia ja sen harjoittama rikollisuus eivät oikeasti ole mikään naurun tai huumorin asia. Itseään voi asian suhteen sivistää vaikka Robert Savianon kirjalla Gomorra. Tai jos lukeminen tuntuu raskaalta, kirjan pohjalta on tehty elokuva. Kirja siis perustuu todellisuuteen, ja kuinka ollakaan Saviano joutui häipymään maan alle kirjan ilmestyttyä, jottei olisi joutunut nukkumaan fisujen sekaan, kuten niin hauskasti joillekin mafian epäsuosioon joutuneille joskus tuppaa käymään. Sekä kirja että elokuva ovat aika ahdistavia, mutta hyvin avartavia ja vaikuttavia kokemuksia.

Lisäksi sanon tässä, että vaikka Hesestä tykkäänkin, hän osoittaa aika huonoa makua nimitellessään jotakin ryhmää mafiaksi, oli se hänelle kuinka vastenmielinen hyvänsä.

päinvastoin,nimi osoittaa erittäin hyvää makua ja heidän toimintansa on tietyllä tapaa mafiamaista,sillä siinä kulutuskäyttäytymisen avulla PAINOSTETAAN esim.ravintoloitsijoita ja kauppoja muuttamaan valikoimiaan jne.
Ja natsiksi nimittely on "hiukka" eri asia kuin rasvaporukan tuputuspolitiikka näillä sivuilla.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #55 : Maaliskuu 21, 2010, 00:26:41 ap »

Lainaus:

heidän toimintansa on tietyllä tapaa mafiamaista,sillä siinä kulutuskäyttäytymisen avulla PAINOSTETAAN esim.ravintoloitsijoita ja kauppoja muuttamaan valikoimiaan jne. Ja natsiksi nimittely on "hiukka" eri asia kuin rasvaporukan tuputuspolitiikka näillä sivuilla.

Sinullahan tuntuukin olevan hyvät tiedot mafiasta ja sen kulutuskäyttäytymisesta sekä hauskanhulppeasta painostuksesta. Ja mitä tuohon sinun natsivirkkeeseesi tulee, et tainnut tosiaankaan ymmärtää yhtään mitä minä tarkoitin. Mutta nythän tiedetään, mitä se hyvä maku on - ainakin sinun mielestäsi.
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #56 : Maaliskuu 21, 2010, 10:35:59 ap »

Vaarallinen tutkimus on muuttunut tosi vaaralliseksi kun mukana on mafiakin.

Pitäiskö mafia jutuille perustaa oma osio?
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #57 : Maaliskuu 21, 2010, 10:56:03 ap »

Lainaus:

Vaarallinen tutkimus on muuttunut tosi vaaralliseksi kun mukana on mafiakin.

Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #58 : Maaliskuu 21, 2010, 16:22:27 ip »

Miksi luojakin tähän mafia juttuun pitää sekoitaa? Kysyy kirkosta 40 vuotta sitten eronnut.
Kirjattu

Linkkejä