Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6905 jäsentä  •  417062 viestiä  •  19929 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi jeminal, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Vaarallinen tutkimus  (Luettu 11569 kertaa)

tyyppi2

• Vieras
Re: Vaarallinen tutkimus
« Vastaus #30 : Maaliskuu 17, 2010, 18:53:19 ip »

Lainaus:

tyyppi2 syö leipää, vaikka tietää seuraukset. Siis  tahallaan .

Tottakai söin leipää tahallani koska en vielä ollut vankilassa, sairaalassa enkä toistaiseksi edes vanhainkodissa.

Pystyn ihan itse päättämään leivän syönnistäni, jota tekee aina mieli. En kuitenkaan pysty olemaan syömättä leipää jos sitä on esim. hotellin aamiaisella. Kyläpaikoissa ihmetellään kun syön vain leivän päälliset ja kaakuista kermavaahdot. Olenkin yrittänyt pysyä kaukana kaikennäköisistä vierailuista joissa tarjotaan ruokaa.

Kaikissa asunnoissamme on oma keittiö ettei tarvi syödä hiilaripitoista ravintolaruokaa, eikä kaapeissa ole normaalisti yhtään leipää, perunoita tai muita huonoja hiilareita.

Tekee kuitenkin mieli leipää aina kun sitä näen ja kesäisin perunaa sillin kanssa.

Koe on tehty sen tähden kumpi on parempaa inskan pistäminen ja leivän syöminen vai ei leipää, ei inskaa.

On turha puhua että teen tahallani itseni vahingoksi kokeita leivällä koska muut tekevät sitä jatkuvasti esim. tupakilla, karkeilla, makeilla juomilla ja muilla huonoilla hiilareilla leivän lisäksi ja pistävät insuliinia.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
Re: Vaarallinen tutkimus *DELETED*
« Vastaus #31 : Maaliskuu 17, 2010, 19:02:12 ip »

Viestin poistanut: Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #32 : Maaliskuu 17, 2010, 19:49:45 ip »

Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #33 : Maaliskuu 17, 2010, 20:04:52 ip »

Kirjattu

Taitsa

• Vieras
« Vastaus #34 : Maaliskuu 17, 2010, 20:11:46 ip »

Lainaus:

On turha puhua että teen tahallani itseni vahingoksi kokeita leivällä koska muut tekevät sitä jatkuvasti esim. tupakilla, karkeilla, makeilla juomilla ja muilla huonoilla hiilareilla leivän lisäksi ja pistävät insuliinia.

No,minä ainakin pistän inskaa sen takia,että eläisin.Syön ainoastaan muutaman palan leipää,jos se on väärin,niin pyydän anteeksi.Tupakki,karkki ym. listallasi olevat olen jättännyt.
Siis ainoastaan inska listaltasi on mun paheeni.
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #35 : Maaliskuu 17, 2010, 21:09:01 ip »

Lainaus:

minä ainakin pistän inskaa sen takia,että eläisin

Tottakai 1-diabetikot pistävät inskaa ja voivat syödä huonoja/nopeita hiilareitakin, ne kuuluvat siihen sairauteen.

2-sokeritauti on aivan eri asia jota ei edes terveydenhoitajatkaan näytä ymmärtävän vaikka meita on yli 10 kertaa enemmän.
Kirjattu

Dad

• Vanha tekijä
« Vastaus #36 : Maaliskuu 17, 2010, 21:27:57 ip »

Lainaus:

... noilta VHH - uskovaisilta...

Tuo on ylimielistä ja loukkaavaa. Uskontoa: http://www.karjalainen.fi/Karjalainen/Uu...ta_6048710.html
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

vivianv

• Vieras
« Vastaus #37 : Maaliskuu 17, 2010, 21:41:35 ip »

Lainaus:

Lainaus:

... noilta VHH - uskovaisilta...

Tuo on ylimielistä ja loukkaavaa.

Älä välitä, Hese on tyylinsä valinnut eikä tämä kommentti poikkea siitä mitenkään. Hese on mm. useasti nimitellyt VHH-syöjiä mafian jäseniksi ja d-karppisyöjien joukkoa mafiaksi.

Lisäksi hän jaksaa julistaa omasta uskonnostaan ennen joka joulua, jonka viettäjät hän luokittelee harhaanjohdetuiksi hölmöiksi, ja ihmettelee kovasti, jos joku vaikka pahastuu näistä kommenteista.

Itse Hese kuitenkin loukkaantuu kovin herkästi kaikesta kritiikistä, kuten tästäkin viestistä, joka poistettaneen huomisaamuun mennessä.
Kirjattu

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Maaliskuu 17, 2010, 21:45:19 ip »

Laitahan oma ammattisikin näkyville ennen kuin alat muita arvostelemaan, kiitos.
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

DM1

• Aktiivinen
« Vastaus #39 : Maaliskuu 17, 2010, 23:06:39 ip »

Vaikket haluakaan vastausta ykkösiltä niin miksi ihmeessä haluat tehdä tuollaista testiä itselläsi? Kyllähän sinä tiedät mitä leipä tekee sokereille. Ja sanoit olevasi kateellinen ykkösille kun me saamme parempaa kohtelua mielestäsi. Mutta miksi ihmeessä olet niin hiton katkera? Onko se meidän ykkösten vika vai miksi haluat provosoida, senkin hullu juoppo, vai miten se meni?
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #40 : Maaliskuu 18, 2010, 02:31:14 ap »

ai AI  AI

Minun pitäisi tästä oikeen loukkaantua, mutten voi. En osaa. En jaksa (kun hammastakin särkee niin vietävästi)

VHH mafia tulee siitä, jollet vivian hyvä ole huomannut, että välittömästi tänne tulevalle uudelle suositellaan leivän, kaurapuuron, riisin, perunan jne. jättämistä pois ja tilalle oikein kunnon rasvaruokaa. Jollet ole tätä huomannut, niin minä olen.

Uskonnosta en tiedä mitään, mutta olen kysynyt monestikin, miksi minun pitäisi viettää joulua? Joku sanoi sen olevan Jeesuksen syntymäjuhla, joka väite ei todellakaan pidä paikkaansa.

Asiasta viidenteen - minulla on kyllä melkoisen pitkä pinna. Mutta, jos mennään siihen, että kakkosilta pitää ottaa inskat pois, että riittää ykkösille, tms. niin silloin minun pinnani ei enää veny. SE on tosiaan kuin natsi - saksassa, jossa yritettiin tehdä herrarotua.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

vivianv

• Vieras
« Vastaus #41 : Maaliskuu 18, 2010, 08:21:34 ap »

Minä en ole sanonut kakkosten insuliini- enkä muustakaan hoidosta halaistua sanaa. Se ei estä sinua silti nimittelemästä kaikkia VHH-syöjiä kollektiivisesti VHH-uskovaisiksi, VHH-mafiaksi ym.

Se että yleistäen käytät näitä nimityksiä milloin minkäkin syyn varjolla, ei ole muuta kuin huonotapaista olkinukkeilua. Olkinukkeja et voi käyttää oikeutuksena sille, että nimittelet ties kuinka monia ihmisiä pelkästään heidän harjoittamansa ruokavalion perusteella.

Minunkin pinnani on melkoisen pitkä, mutta nyt se kaikkien vuosien jälkeen on kohdallasi katkennut. Lupaan tästä eteenpäin ilmiantaa ylläpidolle jokaisen uuden viestisi, jonka koen mitenkään itseäni syrjivänä tai halventavana. Vihjeeksi kerron vielä kerran, että sellaisia ovat esimerkiksi viittaukset VHH:oon uskontona, karppeihin marfiosoina tai joulun juhlijoiden yksinkertaisuuteen.
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Maaliskuu 18, 2010, 10:23:11 ap »

Ok. Ok.

Pyydän todellakin anteeksi.

Minulla kun on tapana mennä liiallisuuksiin. Varsinkin, kun koko  yö  särkeehammasta.

Voin sinulle Vivian sanoa, etten ole ihan aina ja kokonaan näin pirullinen.

Vaikka voinkin olla.

Nyt vaan sattuu.

Tuosta VHH - mafiasta en luovu. Luovutko sinä?
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

liitäjä

• Vieras
« Vastaus #43 : Maaliskuu 18, 2010, 10:41:42 ap »

Lainaus:

Lainaus:

No ne on nää äärilaitojen kulkijat. Ne kun ei tunne keskitietä vaan paahtavat joko läski suupielistä tiristen tai sitten vastavuoroisesti leipää kita ammollaan... Ei ne tunne mitään keskiteitä

Vaarallisiahan ne sellaiset "tutkimukset" ovat

Maailmassa on sitten kummia ilmiöitä!  
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Maaliskuu 18, 2010, 11:01:32 ap »

Lainaus:

Tuosta VHH - mafiasta en luovu. Luovutko sinä?

Hese, aikuisten oikeesti. Lopetas jo...
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Linkkejä