Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Galluppia ja kysymyksiä VHH, NHH, RHH:sta  (Luettu 7419 kertaa)

Hese

• Lentävä kynä
Re: Galluppia ja kysymyksiä VHH, NHH, RHH:sta
« Vastaus #30 : Maaliskuu 10, 2010, 21:16:34 ip »

Joo, sinä oletkin sinä ja minä minä. Kyllä minä olen monesti ja vieläpä usein täältä lukenut, miten VHH:lla elävän pitää jättää määrätyt ruuat pois. Ja korvata ne rasvalla. Nain sitä vaan täälläkin tolkutetaan.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Dad

• Vanha tekijä
Re: Galluppia ja kysymyksiä VHH, NHH, RHH:sta *DELETED*
« Vastaus #31 : Maaliskuu 11, 2010, 00:49:06 ap »

Viestin poistanut: Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu
"Well managed diabetes is the leading cause of nothing", Dr. William Polonsky

"It never ceases to surprise me at the infinite capacity of the human mind to resist the introduction of useful knowledge." Thomas Raynesford Lounsbury

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #32 : Maaliskuu 11, 2010, 07:54:12 ap »

En arvioinut hh-määrää, vaan katsoin muistiinpanoista. Pidän itseäni normaalina, myös hh:n suhteen. En kannata mitään ääriliikkeitä. Niistä ei hyvä seuraa.
Kovaa rasvaa en käytä siksi, että se jää iljettävänä tahmana kitalakeen.
Epämiellyttävinä täällä KP:lla koen nuo henkilökohtaisuuksiin menevät laukomiset nimimerkin suojista, kuten nyt esim. nimimerkki Dad Heselle. Tämän pitäisi olla vertaisTUKIpalsta.
Itse pidän Hesen tyylistä.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Maaliskuu 11, 2010, 09:44:09 ap »

Vastasin tuon 101-150, koska se lienee lähinnä totuutta. Joskus menee reippaasti yli, joskus aika lailla alle. Joka tapauksessa yleensä se keikkunee tuossa satasen tienoilla.

Ja mulle on aivan se ja sama, onko se VHH, NHH, RHH, ÖHH, AHH vai ÄHH. Kunhan on hyvää ja tekee kylläiseksi.
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #34 : Maaliskuu 11, 2010, 10:31:09 ap »

Poistettu otsikkoon liittymättömiä viestejä.
Keskustelu Kohtauspaikan säännöistä ja keskusteluetiketistä on tervetullutta osioon Kohtauspaikan toiminta.

Diabetesliiton tiedotus
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Maaliskuu 11, 2010, 14:45:20 ip »

Lainaus:

Minä laskuissani joka tapauksessa suhteutan syömieni hiilareiden määrän siihen kokonaisravintomäärään, jonka suuhuni laitan. Vai eikö sillä ole sinun mielestäsi mitään merkitystä?

en elä prosenteilla, hh grammat vaikuttaa tutkitusti mun vs tasoon. (jos syön vain pari palaa leipää/hedelmää päivässä syön 100 % hh ja silti VHH)

toisaalta kroppani osaa näköjään tuottaa glukoosia rasvasta (omasta eläin rasvasta) kun kalorittoman golfkiekan jälkeen vs on aina n 8. Kun monet syödä puputtavat tai juovat  (nimen omaan hh) koko kierroksen ajan vähän väliä ettei vs laskisi "liian alas". Tahdon vaan sanoa että mun kroppa ei tartte sitä hiilaria edes tuollaisen 4 -5 tunnin kohtuullisen hikoiluttavan suorituksen takia (en tankkaa myöskään etukäteen).  

Kun on mukana "omaa evästä" n n 225 000 kcal ihan oikeana eläin rasvana niin ei ole kaloreista pulaa.

tiedän tosin että monet tarvitsevat esim. liikunnan aikana tankkausta, enkä kiellä heiltä moista.

PS laitetaan nyt tämäkin tähän niin saadaan taas muutamat hiukset nousemaan kauhusta pystyyn:

Jos eläinrasvan käyttö ravinnossa ei ole toivottavaa, EI kukaan ylipainoinen SAA MISSSÄÄN NIMESSÄ LAIHTUA, sillä se edellyttää eläinrasvan käyttöä ravinnoksi  . Vain rasvaimu on sallittu läskin poisto keino. Mars mars imuun kaikki ylipainoiset.    
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #36 : Maaliskuu 11, 2010, 14:47:49 ip »

gallupion tämän hetken tilanteen mukaan n 64 % syö hiilaritietoisesti (max noin 150) noin puolet karppaa (VHH allke 100) neljännes jopa alakarppaa (alle 50 liki getogeenistä)

aika rajut prosentit kun huomioidaan mitä lääkäri suosittelee
Kirjattu
D2 tod 98,

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Maaliskuu 11, 2010, 14:55:59 ip »

Lainaus:

gallupion tämän hetken tilanteen mukaan n 64 % syö hiilaritietoisesti (max noin 150) noin puolet karppaa (VHH allke 100) neljännes jopa alakarppaa (alle 50 liki getogeenistä)

Kyllä minusta koko 100% syö hiilaritietoisesti, koska tietää paljonko hiilareita menee Eihän sitä muuten voisi edes tälläiseen kyselyyn vastata
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Maaliskuu 11, 2010, 20:54:56 ip »

Lainaus:

Lainaus:

Kyllä minusta koko 100% syö hiilaritietoisesti, koska tietää paljonko hiilareita menee Eihän sitä muuten voisi edes tälläiseen kyselyyn vastata

ykkösillä asia on hieman erilainen kuin kakkosilla
Kirjattu
D2 tod 98,

Linkkejä

Osallistu Diabetes arjessa -kyselyymme

Julkaistu 07.08.2020 | 10:59