Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6983 jäsentä  •  418367 viestiä  •  20017 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Humpy Dumpy, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Outo juttu  (Luettu 8007 kertaa)

rasvis

• Lentävä kynä
Re: Varoitus - Re: Outo juttu
« Vastaus #30 : Helmikuu 02, 2010, 13:33:48 ip »

NYT HILJAA !!!
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Helmikuu 02, 2010, 13:43:12 ip »

toi oli niin vanhaa nice-to-know-tietoa, että en mä ehkä siitä vaikeuksiin joudu... mutta ketä noi hattupäiset berberiukot on, jotka parveilee tuossa käytävällä ja kuiskailee rannekelloihinsa ja kenkäpuhelimiinsa? Pitäisköhän mun.....aaaapppp........
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Taitsa

• Vieras
« Vastaus #32 : Helmikuu 02, 2010, 22:09:24 ip »

OI,ei kai vaan...

Mä löysin syksyllä monta maon syömää omenaa,ei siinä mitään,mutta kun tuo "kiinakeskus" vai mikälie sentteri,on lähellä mua.Mä epäilen,että ne ovat tarkkaillet mua,vaan en ole nyt talviaikana löytänyt maon syömiä omenoita.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Helmikuu 03, 2010, 11:27:54 ap »

tän tv 2:ssa sitten dokumenttia Suposta...myös d1 liittyy siihen ohjelmaan,selvitelkääpä ja kertokaa sitten löysittekö sen siitä ohjelmasta.
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #34 : Helmikuu 03, 2010, 19:03:42 ip »

Lainaus:

.

Muistan vaan miten itse jossain vaiheessa aloin saamaan sähköpostia ihan järkeviltä henkilöitä (oli mm. HUS, Eduskunta, KYS, Diabetesliitto, ... Ja sitten aloin saamaan myös vastausviestejä, että olin muka lähettänyt postia sellaiseen osoitteeseen, jota ei löytynyt (eli tuli viesti "vastaanottajaa ei tavoitettu" tai suunnilleen noin).

.

kun saat vastausvietejä osoitteesi on vain laitettu roskapostin lähettäjän lähettäjäksi, sen voi laittaa omaan sp systeeminsä miksi tahansa ei tartte olla oma sp osoite. Myös mun sp osoitetta on käytetty näin.

valitettavasti firmani kone on 2 kertaa kaapattu lähettämään roskapostia, onneksi huomattiin nopeasti ja saatiin putsattua (tosin jo vuosia sitten)

tämäkin kone kaapattiin viime vuonna kun formatoin koneen ja asensin käyttiksen uudestaan nettiyhteys päällä ennen kuin kytkin palomuurin, jatkossa sitten osaan asentaa käyttiksen ja kytkeä palomuurin ja sitten vasta netti yhteyden. kaikkea sitä vanhana oppii..

eli netissä vaanii jokin koko ajan kaikkia yhteyksiä vaikkei edes itse tietäisi olevansa netissä
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Helmikuu 03, 2010, 19:23:52 ip »

Juu, tuon toki tiesinkin.

Tuo tapahtui mulla työkoneella ja työsähköpostilla, jota olin käyttänyt äärimmäisen vähän mihinkään muuhun. Ja kaikki palomuurit ym. suojaukset olivat kyllä mahdollisimman täydelliset (siihen aikaan täydelliset ) johtuen jo ihan työnantajastani ja alaan liittyvistä tietoturvavaatimuksista.

Siis mun sähköpostiosoite oli vaan kaapattu jostain (ja lähinnä epäilen joitain noista muutamasta kohteesta, joihin olin töistä sähköpostia lähettänyt). Koko roskaposti kasaantui ihan muutamasta osoitteesta, siis se "at"-merkin jälkeinen osa ja jotenkin kaikki epäilyni suuntautuivat yhteen pisteeseen, jonka kanssa jopa asiasta keskustelin (että oisko syytä ajaa vähän ylimääräisiä tsekkejä)...

Kotikoneeni on toistaiseksi ainakin pysynyt "mun hallinnassa", mutta eihän sitä koskaan tiedä milloin tulee tehtyä esim. joitain päivityksiä tai vastaavia väärässä järjestyksessä... Tarkkana yritän toki olla ja kyllähän ne ohjeetkin usein painottavat noita juttuja. Nyt pitäisi turvajutut päivittää uudempaan version ja kyllä jo ekana ohjeessa taidetaan sanoa, että älä poista vanhaa ennenkuin uusi on saatu asennetuksi.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Konrad

• Vieras
Re: Outo juttu
« Vastaus #36 : Helmikuu 05, 2010, 19:56:32 ip »

Tarkistitko, että ei ollut kyseessä oma ip-osoitteesi? Joskus tulee harhalaukauksiakin. En nyt muista tältä palstalta kuitenkaan tuleen.
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Helmikuu 05, 2010, 20:22:02 ip »

En tarkistanut, mutta:

"joku on erehdyksessä tilannut väliaikaisen salasanan käyttäjätunnukselle Hese."

Minulla ei ikinä, milloinkaan eikä koskaan ole ollut asiaa tuollaiseen kohtaa, josta tuon voisi tilata.

Ihme juttu, mutta minähän olenkin ihme koko mies: Opettaja nimittäin jo koulussa sanoi, että 'jos tuo poika elämässä pärjää, niin se on ihme.'

Olen ainakin jotenkin pärjännyt.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

liitäjä

• Vieras
« Vastaus #38 : Helmikuu 22, 2010, 18:29:38 ip »

http://www.ripe.net/db/whois.html

Tuosta vois saada vinkkiä kuka on ip:n takana, tai sitten ei.
Kirjattu

Linkkejä