Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (Osa 2)  (Luettu 2002917 kertaa)

santsu.

• Veteraani
Vs: Mitä teille kuuluu? (Osa 2)
« Vastaus #8460 : Kesäkuu 18, 2011, 21:47:59 ip »

Wau Kivitatti! Olipa melkoinen suoritus :)   
Ihan kateeksi käy.Mun liikunnat on lähinnä kävelyä metsässä ja siinä ei kyllä kaloreita ihan noin paljoo pala   ;D

Hyvä Antsu että lääkkeet pelittää :)

Mä oottelen jo huomista ja reissua Kotkan Sapokan puistoon ja ehkäpä Varissaaressa käyntiä,jos sää vaan suosii meitä.
Tuo Sapokan puisto on niin kaunis,sinne on päästävä vähintään kerran kesässä ;)
Kirjattu
*Saat sen mistä luovut*

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #8461 : Kesäkuu 18, 2011, 22:29:11 ip »

Antsu, mä ostin joku aika sitten Sievin kengän sandaalit. Hyvät on. Paksupohja.
Riekeriltä mulla on kahdet kävelykengät tosin toiset pitäis nk. kävellä sisään ettei tulis laastarin tarvetta.
Kirjattu
Määrittämätön diabetes

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #8462 : Kesäkuu 18, 2011, 22:42:56 ip »

Jonkinlaista sisäänajoa mullakin nuo Reikerit vaatii eli sama homma, Ultsi, edessä ;). Nahkaa kun ovat, niin pitäisi saada se "muokautuminen" aikaan ainakin ennen pidempiä pitotovia, jottei tulisi sitä laastarin tarvetta. Muuten ei ongelmia, mutta tosiaan nahkaisena se kantapään osa on uutena vähän kovan tuntuinen. Klarksit ovat niin vaimennetut ja pehmeät ym.ym., että niiden kanssa ei ongelmia tule, mutta kun piti sitten saada jotkin sellaset vähän kesäisen nätitkin "mekkosandaalit" ::)
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #8463 : Kesäkuu 19, 2011, 07:47:59 ap »

Tuli sitten sässittyä viime yönä sokerit oikein olantakaa ??? Kun mä olin käynyt päivällä vanhemmilla hoitamassa niiden asioita, kun ovat Pärnussa, niin oli jotakin evästä mukana ja juostua tuli portaissa ja etsittyä paria juttua ja kannettua kesä+sisäkukille vettä, yms. No, illalla oli sitten sokerit 5:n pinnassa iltapalan jälkeen useamman tunnin ja iski semmonen, että en mä noilla uskalla nukkumaan käydä ja pakko on syödä. Olin kyllä illallakin syönyt suklaapatukan ilman inskaa ja iltapalan (eikä sokerit nousseet). No, kun söin hieman lisää, niin johan ne yhden aikaan oli 12 pinnassa :P Pari ky:tä inskaa ja nukuin kolmisen tuntia ja sokerit eivät olleet liikkuneet mihinkään. Ei muuta kuin lisää inskaa ja aamulla ne olikin sitten ihan normeissa :) Rikkonen yö, onneksi on viikonloppu ;D Viinaksia piti sensorin kanssa kokeilla, mutten mä uskaltanut, kun iltapäivästä oli hypo ja reaktiivinen ei noussut kunnolla, siis sokerit nousi piirun verran alle 10, eli ei mulla normisti ja muutenkin ilta oli ei-normaali.
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #8464 : Kesäkuu 19, 2011, 10:23:09 ap »

Santsu, Sapokka on minunkin lempipaikkani! kerrohan sitten, oliko ruusut jo kukassa?  :)

Mä oon käynyt Varissaaressa. Se on ihan mukava paikka aurinkoisella kelillä. Paljon ihania kallioita ja meri ympärillä ja ne kivien koloissa kasvavat kukat!  :) Ihanaa!

Mä sain käsisäryn vähän laantumaan Voltaren-geelillä ja yritän nyt ainakin juhannuksen yli sinnitellä. Olisi niin kurjaa sotkea työkavereitten juhannussuunnitelmat kun olen itse toivonut juhannustöitä!  ::) Eikä tässä ole enää kuin 7 päivää töitä lomaan ja välissä kuitenkin vielä vapaapäiviä.  ;)
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

HeikkiJ

• Vanha tekijä
« Vastaus #8465 : Kesäkuu 19, 2011, 10:55:27 ap »

Onnea kivitatille onnistuneesta soutelusta. Ei treenaaminen menny hukkaan.
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #8466 : Kesäkuu 19, 2011, 11:35:38 ap »

Mä sain käsisäryn vähän laantumaan Voltaren-geelillä ja yritän nyt ainakin juhannuksen yli sinnitellä. Olisi niin kurjaa sotkea työkavereitten juhannussuunnitelmat kun olen itse toivonut juhannustöitä!  ::) Eikä tässä ole enää kuin 7 päivää töitä lomaan ja välissä kuitenkin vielä vapaapäiviä.  ;)

Luuletko, että helpottaa itsekseen (siis esim. juuri tuolla Voltarella) ihan kokonaan? Tarkoitan vaan, ettet sitten aloita lomaasi sairastellen ja etenkin vietä koko lomaasi särystä kärsien... ::) Ettei vaan käy niin, että sun pitää sitten yrittää "lomankin yli vaan sinnitellä". Varo nyt kuitenkin, ettet lisää jotenkin saa kipeytymään - tosi hyvä sanoa, mutta vaikea varmaan toteuttaa ::)
Kirjattu
Antsu1

kivitatti

• Lentävä kynä
« Vastaus #8467 : Kesäkuu 19, 2011, 11:41:06 ap »

Hih. Kiitos Heikki. :) Mukavaa oli ja ens vuonna ehdottomasti uudestaan.
Nyt istun kaupungissa streetcafen pöydällä ja odotan että kello tulee 12 ja kaupat aukeaa. Nälkä kurnii. Käytiin äsken katsomassa pyöräkisoja. Pikkusiskolla ja -veljellä oli kortteliajo. Nuoremmalla 4km, vanhemmalla 20km. Hienosti ajoivat. Oon niin ylpeä! :) Haaveissa on päästä itse ens kesänä mukaan kisaamaan. Tiukkaa treeniä vaan. :)
Kirjattu
- D1, hypotyreoosi, astma, ibs - ♀
- Accu-Chek Spirit Combo Humalogilla, Thyroxin ja Pulmicort -

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #8468 : Kesäkuu 19, 2011, 13:35:44 ip »

Mulle kuuluu oikein hyvää. Ihana kesä. Vähensin mielialalääkitystäkin, kun menee nyt niin hyvin ja olen onnellinen. :D
Kirjattu

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #8469 : Kesäkuu 19, 2011, 13:59:21 ip »

Mulle kuuluu oikein hyvää. Ihana kesä. Vähensin mielialalääkitystäkin, kun menee nyt niin hyvin ja olen onnellinen. :D

Hieno juttu :) mä en syö enää mitään masennuslääkkeitä, ku en tällä hetkellä tarvi (:
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #8470 : Kesäkuu 19, 2011, 14:51:52 ip »

Hieno juttu teillä molemmilla, Kaisa-kasiykkösellä ja Tanjaleenalla :) Toivotaan, että jatkokin on yhtä aurinkoista :D
Kirjattu
Antsu1

Ultsi

• Lentävä kynä
« Vastaus #8471 : Kesäkuu 19, 2011, 16:05:41 ip »

Sauvakävelylle lähtiessä molemmissa sauvoissa oli asfalttitassut paikallaan. Kopina kuului asfaltilla joten vasemmanpuoleinen tassu oli haljennut. Kotiin tultua huomasin, että oikeanpuoleinen oli jäänyt jonnekin matkan varrelle. Reitilläni oli sekä asfalttia että hiekkatietä. Että niin sitten kävin ostamassa uudet tassut.
Kirjattu
Määrittämätön diabetes

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #8472 : Kesäkuu 19, 2011, 18:45:25 ip »

Hienoa, molemmille ;D

Mä olen aika-ajoin miettinyt, että olisiko ks. lääkkeille tarvetta, ehkä olisi, mutta katsellaan nyt syksyyn :)
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #8473 : Kesäkuu 19, 2011, 21:51:12 ip »

Antsu, yritin saada reumapolille aikaa jo viime viikolla mutta kaikki ajat olivat menneet ja ennen mua on jonossa 6 asiakasta. Reumapoli on kiinni melkein koko heinäkuun ja ihan kenen hyvänsä en anna itseeni kortisonia pistää, sen verran ilkeää hommaa mokoma on.  :o

Menen työterveyteen näyttämään kättäni heti juhannuksen jälkeen vaikka Voltaren vielä tehoaisikin.  :)

Helppoa ei ole olla pois töistä kun vuorossa on vaan yksi ihminen kerrallaan. Siitä ei lähdetä edes lääkäriin kesken päivän.

Mutta kohta helpottaa ja nenä on jo kohti uusia suunnitelmia!  :D
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #8474 : Kesäkuu 20, 2011, 02:33:31 ap »

Tänään pitäis olla aamuseiskalta langon kyydissä PK-seudulle vanhempieni luota, mutta uni ei vaan tuu >:( Saatan jättää suosiolla kotiinpaluun tuonnemmaks, kun ei sinne oikeastaan mikään kiirus ole :-\  Kulkeehan ne bussit ja junat päivemmälläkin ja langolle joka asuu naapurssa riittää, ku pistän tekstarin että jatkan nukkumista (toivottavasti herään että saan tekstarin matkaan ::)
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Linkkejä