Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: Mitä teille kuuluu? (Osa 2)  (Luettu 2003667 kertaa)

RAR

• Lentävä kynä
Mitä teille kuuluu? (Osa 2)
« : Lokakuu 02, 2009, 09:01:52 ap »

Olen kimalaisen kanssa samaa mieltä että tuo fillarin aloittama ketju alkaa olla aika raskas, joten tehdään nyt kuten HbA1c-ketjussa ja aloitetaan uudella otsikolla.

Eli mitä teille kuuluu?
Kirjattu

zebra1

• Lentävä kynä
Re: Mitä teille kuuluu? (Osa 2)
« Vastaus #1 : Lokakuu 02, 2009, 10:03:25 ap »

Vähän vaihtelevaa kuuluu. Kielteisistä ei voi nyt kirjoittaa, koska ne koskee enemmän muita kuin mua. Mutta tosi iloinen olen työkuvioista, kerrankin.

Muutan parhaillaan uuteen työhuoneeseen, jossa on ikkuna ulos ja ihmisiä käytävällä. (Pienet on ilot, eikö vaan. ) Ja erityisen iloinen olen
siitä, että mua pyydettiin suomalaiseksi pääpuhujaksi yhden brittiläisen Ison Nimen rinnalle. Myönnän, kyllä hivelee itsetuntoa.
Kirjattu
Levemir, Humalog ja metformiini
Keinotekoisesti hengissä, mutta tiukasti elämässä kiinni

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Lokakuu 02, 2009, 10:30:35 ap »

Huomasin, että viime perjantai-iltana ostamani 100 kpl teepussilaatikko on loppu  eli mulla menee siis 6 päivässä 100 teepussia ja laitan toki vain yhden pussin/kuppi. Eli 16 pussia/päivä. Onkohan tämä teenjuonti ehkä mennyt överiksi ? No oli se ainakin hyvä, että lopetin sen kahvinjuonnin.
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #3 : Lokakuu 02, 2009, 11:09:20 ap »

Lainaus:

Olen kimalaisen kanssa samaa mieltä että tuo fillarin aloittama ketju alkaa olla aika raskas, joten tehdään nyt kuten HbA1c-ketjussa ja aloitetaan uudella otsikolla.

Eli mitä teille kuuluu?

Siitähän silloin aikoinaan tehtiin puolileikillään sellainen periaatepäätös, että ei katkaista eikä lopeteta ketjua, vaan yritetään päästä ennätysten kirjaan maiilman pisimmällä kohtauspaikalla tehdyllä viestiketjulla.

Mutta tottahan tuo on. Alkaa olla melkoinen mammuttidinosaurus koko ketju.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #4 : Lokakuu 02, 2009, 13:48:02 ip »

iha hyvää kuuluu, pääsin sairaalasta kotilomalle ja palaan sunnuntaina takas.
Kirjattu

MiniMi

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Lokakuu 02, 2009, 14:07:33 ip »

Voi kun kiva kuulla, Tanjaleena !
 Itse tein periaatepäätöksen olla lähtemättä mihinkään viikonloppuna (muuta kuin ehkä Silakkamarkkinoille sunnuntaina ) ja vaan nukkua ja ladata pattereita. Tulin just 45 minsan hieronnasta ja olo oli niin raukee, että oli pakko käydä pummimassa kaffet meidän henkilöstöravintolasta kun ei ois jaksanu muuten loppupäivää töissä
ps. saatoin avittaa yhtä söpöä poikaa saamaan työpaikan sieltä henkilöstöraflasta. Mä nimittäin rynnin sinne heti kun poika oli työhaastattelustaan lähteny ja kehuin, miten fiksusti nuorukainen oli ovesta sisään tullessaan esitellyt itsensä, kertonut asiansa ja kysynyt tietä. Minuun tekee aina iskemättömän vaikutuksen hyvinkäyttäytyvät nuoret miehet . Saattaapi tätä nähdä jatkossakin, jolloin silmätkin saa syödä kupuansa täytellessä
Kirjattu
D1 vuodesta -72 + "kaikki" liitännäiset + vähän muitakin juttuja
Kokemus on hyvä opettaja,joka lähettää sikamaisen kalliita laskuja

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #6 : Lokakuu 02, 2009, 14:09:32 ip »

pitäs kuulemma pitää sokerit samanlailla kuosissa ku tuolla osastolla mut saa nähä et onnistuuko se sit kuitenkaan.
Kirjattu

Kaisa81

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Lokakuu 02, 2009, 15:28:09 ip »

Kiva kuulla susta, Tanjaleena! Millaista siellä osastolla on ollut? Toivottavasti olet viihtynyt siellä ja muutenkin menee ihan mukavasti. Masennuksesta parantuminen vie tietysti aikaa, mutta ainakin olet nyt toivottavasti päässyt hyvään alkuun. Vietä oikein mukava viikonloppuloma kotona!
Kirjattu

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #8 : Lokakuu 02, 2009, 16:04:08 ip »

Lainaus:

Kiva kuulla susta, Tanjaleena! Millaista siellä osastolla on ollut? Toivottavasti olet viihtynyt siellä ja muutenkin menee ihan mukavasti. Masennuksesta parantuminen vie tietysti aikaa, mutta ainakin olet nyt toivottavasti päässyt hyvään alkuun. Vietä oikein mukava viikonloppuloma kotona!

ihan mukavaahan siellä on ja rentoo. Saa käyä ulkona ja olla kavereiden kaa sovittuna aikana. Kyllä mä siellä viihyn ku oon saanu olla kahen hengen huoneessa nyt yksin päälle viikon.
Kirjattu

päiviö

• Jäsen
« Vastaus #9 : Lokakuu 02, 2009, 17:37:01 ip »

Jos nyt saa avautua niin ettei se liity mitenkjään muiden teksteihin niin tässäpä tulee:

On nyt viimeisen kk ajan ottanut pannuun että valuu jo turhautuminen korvista lattialle.
En ollenkaan ymmärrä miten on mahdollista tämä sokerien heittely, aamulla matalaa, päivällä korkeaa ja illalla jompaakumpaa. Mittaan yli 6 kertaa per päivä mutta ei auta.
Virtsatieinfektioon söin tossa kuurin mutta ei sekään hirmuisesti auttanut.
Retinopatiakaan ei tästä tykkää, verta on tullut aika reippahanlaisesti lasiaiselle.
Anteeksi jos tän oli tarkoitus olla hyvien uutisten palsta mutta oli pakko saada vuodattaa jonnekkin tunnontuskat.
Toivottavasti teille muille kuuluu parempaa oman d:nne kanssa pimenevään syksyyn  
Kirjattu
20. v d1 vuodesta -99, lantuksella ja humalogilla eteenpäin

mimmi1

• Lentävä kynä
  • Ei päivää ilman kipinää...
« Vastaus #10 : Lokakuu 02, 2009, 17:40:03 ip »

Eli tähän ketjuun jatketaan? Niinköstä?

Täällä käyty polilla ja kaikki ok, tai siis inskoja taas tipautettu reilusti. Mutta Hobis oli hyvä. Silmäpuolen jutuista ei tietoa, koska kuvia ei ollut lausuttu (yli kk sitten kävin kuvauksessa)! Argh  

Mutta uunista tuli juuri otettua ihanan muhkea suklaakakku! Ja eilen siivottu, joten tervetuloa viikonloppu! Tosin mies töissä ja itse olen lasten kanssa kotosalla. Kivaa silti.

Ja ihanaa nää kuulaat ilmat Pientä pakkasta aamuisin. Tää tykkää
Kirjattu
Mimmi1
DM1, pumppuhoito, Humalog

mimmi1

• Lentävä kynä
  • Ei päivää ilman kipinää...
« Vastaus #11 : Lokakuu 02, 2009, 17:42:22 ip »

Auts!  

Tottakai saat vuodattaa tunnontuskat! Tsemppiä sinulle ja voimia taisteluun sokereiden kanssa. Toivottavasti syykin heitteleviin sokereihisi löytyy. Rutistus!
Kirjattu
Mimmi1
DM1, pumppuhoito, Humalog

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #12 : Lokakuu 02, 2009, 18:41:29 ip »

pitäsköhän sitä lämmittää sauna vai ei?
tuolla osastolla ne on laittanu mun sokerit ainakin ojoon  
Kirjattu

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Lokakuu 02, 2009, 20:51:46 ip »

Lainaus:

Vähennettiinkö annoksia vielä lisää?
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #14 : Lokakuu 02, 2009, 20:57:56 ip »

Lainaus:

Lainaus:

Vähennettiinkö annoksia vielä lisää?

no joo, suoraan sanottuna menee niin vähän ruuallakin ettei mitään rajaa, vähimmäismäärä on 6 yks mitä meni yks päivä ruualla.
Kirjattu

Linkkejä