Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6900 jäsentä  •  416933 viestiä  •  19922 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Tyypin 1, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Terveysterrorismi  (Luettu 8248 kertaa)

**DONOTDELETE**

• Vieras
Terveysterrorismi
« : Syyskuu 29, 2009, 12:39:56 ip »

Kuulin sanan eilen televisiossa mainittavan.
Terveysterrorismi on sitä että tuputetaan toisille itse terveellisinä pitämiään ajatuksia ja ohjeita!
Ei oteta huomioon toisen lähtökohtia vaan käännytetään ja   jopa vaaditaan että muiden on elettävä samalla tavalla.

Samassa ohjelmassa puututtiin "itseaiheutettujen" sairauskulujen maksajiin.
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
Re: Terveysterrorismi
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2009, 12:47:18 ip »

Harmi, kun en nähnyt. Olen tässä kipristellyt kaikkien muiden lisäksi vatsataudin kourissa. Joku sanoisi, että minullahan tuo vatsatautikin ottaa koville, kun sitä on noin paljon?

No, ihan asiaan, olen euro, kaheksankymmentä senttiä lyhyt. Painoa on (saanut kaloreita vähentämällä, vaikken oikeastaan voisi, kun alkaa tulla hypot)  Niin - minä yhä edelleen pieksisin noita tupakkaterroristeja. Väittävät, että se on heidän oma asiansa. Mutta, kun se EI ole niin kauan, kun tuprutellaan yleisillä paikoilla (bussipysäkit jne.)

Pitäisi saada rikoslainalaiseksi kaikki tupakkaterrorismi. Piste. Kaksoispiste. Piste pisteen perään ja vielä kaksoispiste.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2009, 12:48:22 ip »

Nyt kun vielä muistaisi, miksi laitoin pituuteni ja painoni tuohon
Kirjattu

kriisikko

• Vieras
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2009, 21:22:54 ip »

Minulla on työtoveri, joka vahtii syömisiäni.Kerran kerroin, miten paljon minulla on marjoja pakastimessa. Sain kuulla,että syön liikaa marjoja, koska diabeetikko ei saa syödä marjoja, koska niissä on liikaa turhia hiilihydraatteja. Diabeetikon pitää syödä kaalia ja muita kasviksia, koska diabetes (minulla ykkönen) on itse hankittu.
En vastannut nätisti.
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2009, 21:27:39 ip »

Kuullostaa hieman samalta kuin minun pomoni, hänkin vahtii syömisiäni Hän tekee kuulema itse voin, minunkin pitäisi kai tehdä, harmi että olen laiska ja ostan voini kaupasta
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2009, 09:51:05 ap »

Ostakaa pomolle joululahjaksi oma kirnu.  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

d1-nainen

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Syyskuu 30, 2009, 10:05:14 ap »

Enemmän mua on kyl haukuttu siitä, että syön muka yliterveellisesti. Ei auta, vaikka yritän sanoa, että juon kyl punaista maitoa, käytän paljon kermaa ja voita ja leivonnaisiakin uppoaa. Se riittää, kun on nähty, että joskus menee kasa vihanneksia, niin voi kamala, ei kai tuollaisella kukaan elä  
Kirjattu
Hyvin menee, mutta tilanne ei ole toivoton. (puolalainen sananlasku)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Syyskuu 30, 2009, 11:09:30 ap »

Lainaus:

Ostakaa pomolle joululahjaksi oma kirnu.  

Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Syyskuu 30, 2009, 11:15:25 ap »

Äsken tekstiteeveetä katsoessani oli Hese haastateltavana. Noin fiksu nimi bEI voi olla huonolla ihmisellä. Eihän?

Hän ihmetteli samaa, mitä minäkin (vaikkei ole tuon Hesen kanssa mitään tekemistä).

Siis asiaan: Jos joku syö naudanjauhekihapihvin ruisleipäviipaleen kanssa, niin se on jossakin terveysruokaa. Mutta, jos sen syö pikaruokarvintolassa, se onkin roskaruokaa?

Tätä minä olen ihmetellyt ja ihmettelen edelleenkin.

Jos syö eaim. pizzaa. Mikä siitä tekee roskaruokaa? Taikka hampurilaisen? Siinä mon leipää, vihanneksia, lihaa, juustoa. Mikä tekee siitä roskaruokaa?

Tässä - anteeksi vaan - asia, jota en voi ymmärtää.
Kirjattu

E O J

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Syyskuu 30, 2009, 11:25:46 ap »

Lainaus:

Jos joku syö naudanjauhekihapihvin ruisleipäviipaleen kanssa, niin se on jossakin terveysruokaa. Mutta, jos sen syö pikaruokarvintolassa, se onkin roskaruokaa?

Katos ku tosta pikaravintola-annoksesta saaduista voitoista osa varmaan menee ylikansallisille kappi-talisteille Ja se on hirveen epäterveellinen juttu se
Kirjattu
D1, Lantus & NovoRapid.
Oli vain pelottavaa ja masentavaa havaita, miten kokonaan ruumis sittenkin johti henkeä   (Waltari)

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Syyskuu 30, 2009, 11:27:50 ap »

No joo. Selvisihän tuokin.
Kirjattu

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #11 : Syyskuu 30, 2009, 12:10:01 ip »

Lainaus:

Jos syö eaim. pizzaa. Mikä siitä tekee roskaruokaa? Taikka hampurilaisen? Siinä mon leipää, vihanneksia, lihaa, juustoa. Mikä tekee siitä roskaruokaa?

Leipä.

Jos mulla on pakko syödä pikaruokapaikoissa niin jätän leivän ja perunan pois. Pizzaan en koske ollenkaan.

ps. roskaruoka on ymmärretty Suomessa väärin. On kysymys roskaavasta ruoasta.
Kirjattu

Yogi

• Veteraani
« Vastaus #12 : Syyskuu 30, 2009, 12:26:50 ip »

Katso Maissin luvattu maa niin ehkä ymmärrät, mistä teollisessa ruuantuotannossa on kysymys. Ei roskaruuassa sinänsä mitään vikaa ole. Se on puhdasta energiaa. Juu ja kapitalismia se on. Tuotetaan mahdollisimman halvalla.
Kirjattu
Aina napit vastakkain ollaan Pöystin kanssa. Ei ole hyvä tämä Pöysti.

tyyppi2

• Vieras
« Vastaus #13 : Syyskuu 30, 2009, 13:00:28 ip »

Lainaus:

Juu ja kapitalismia se on. Tuotetaan mahdollisimman halvalla.

Roskaruokaa myyvä Mäkkäri on tuottanut Suomessa tappiota koko 20 vuoden ajan. Hyvin on suomalaiset kilpailijat pystyneet pitämään monikansalliset aisoissa.
Kirjattu

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #14 : Syyskuu 30, 2009, 13:07:13 ip »

Lainaus:

Lainaus:

Juu ja kapitalismia se on. Tuotetaan mahdollisimman halvalla.

Roskaruokaa myyvä Mäkkäri on tuottanut Suomessa tappiota koko 20 vuoden ajan. Hyvin on suomalaiset kilpailijat pystyneet pitämään monikansalliset aisoissa.

Vaan roskaavat enemmän! Satutaan asumaan sellaisen vieressä. Joka päivä joudutaan keräilemään niiden roskia meidän pensasaidasta ja pihalta.  
Lisäksi vielä melusaaste kun on auki 24h!

Ympäristö on joskus niin siivottoman näköinen että hävettää. Ollaan oltu yrittäjään yhteydessä ja välillä on ollut siistimpää. Mutta taas on repsahtanut.

Että sellaista terveysterroria me harrastetaan; siivotaan niiden jälkiä ja annetaan reklamaatiota.
Eikä käytetä heidän palvelujaan!  
Kirjattu

Linkkejä