Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6960 jäsentä  •  418037 viestiä  •  19985 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi milkavainamo, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Kohtauspaikan tilanne  (Luettu 18358 kertaa)

rasvis

• Lentävä kynä
Re: Kohtauspaikan tilanne
« Vastaus #30 : Syyskuu 22, 2009, 15:09:39 ip »

vain totaalisten (diabetes) pelkureitten tarttee PEITELLÄ mielipiteitään useampien nimimerkkien taakse.
Vain yx nimierkki kiitos jokaiselle,jos tilanne on käynyt liian "kuumaksi",niin vaihtakaa sitten,mutta käyttäkää vain sitä yhtä.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #31 : Syyskuu 22, 2009, 17:51:36 ip »

Nooh, mulle se on ihan hallelujaa ja aivan sama, kuinka monena persuunana kukanenkin täällä haluaa keikkua, jos se KP:n puitteissa on mahdollista, mutta SE minua todellakin kiinnostaa, että mistä joku muu kuin ylläpito voi tietää käyttäjien IP-osoitteita edes siinä määrin, että voi esittää asiasta vaikutelmiaan. Se on nimittäin semmonen juttu, että jos joku niitä iltapuhteikseen omaksi kivakseen onkii selville, ollaan lain sillä puolen, että ylläpidon on todellakin syytä puuttua asiaan. Ja oman yksityisyyden suojaaminen on jokaisen palstalaisen oikeus ja asia. Toisaalta, eikös rekisteröityessä pidä esittää henkilötietonsa (muutakin kuin eemeliosoitteen), niin eikö se useampi nikkiys ole mahdotonta? Mun omasta (ainoastani) rekisteröitymisestä on niin paljon aikaa etten muista, ja minutkin on varmaan jo tuomittu niiksi vanhoiksi, joiden olisi syytä häipyä takavasemmalle...   Mutta enpä rupia, hähäää!!!  
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

dadda

• Lentävä kynä
  • DM1v.-91->/Veo+humalog+metformiini/KHH
« Vastaus #32 : Syyskuu 22, 2009, 18:13:04 ip »

Mullakin kesti pitkään tajuta, vielä lainauksenkin jälkeen; se "VAIKUTTAA olevan sama ip" tarkoitti ilmeisesti vaan että tuntuupa että on samalla henkilöllä kaksi nikkiä, että jäljet johtaa samalle sylttytehtaalle. Noin nöräkielellä ilmaistuna.
Kirjattu
Minulla on kaksi silmää, kaksi korvaa ja yksi suu. Kun vielä oppisin käyttämään niitä samassa suhteessa..

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #33 : Syyskuu 22, 2009, 18:22:08 ip »

No, minä en tajua vieläkään, miksi pitää sitten käyttää tuollaista ilmaisua, joka viittaa vahvasti jonkun ip-osoitteeseen. Koska olen aikamoisen kiinnostunut tietoturva-asioista, juttu kiinnitti huomioni. Miksi joku puhuisi ip:stä jos tarkoittaa kirjoitustyyliä tai jotain...? Nöräkielessä nikki ja ip on kaksi Aivan Eri Asiaa.
Kirjattu

eskoo

• Matkailija
« Vastaus #34 : Syyskuu 22, 2009, 18:23:02 ip »

Lainaus:

Lainaus:

tässä sulle perustietoa: ip-tä ei saa kun sivuston ylläpitäjät. tuo *vaikuttais olevan sama ip jne* tarkoittaa tietysti tuplanikkiä. räntäsade on selvästi tuplanikki. rekisteröityikin vasta.

Niin, siksi minä sitä kysyinkin YLLÄPIDOLTA, koska tunnut olevan niin varma asiastasi ja minunkin tietääkseni ip-osoitteet ovat vain ylläpidon tiedossa. Mistä tarkalleen ottaen sait "vaikutelman" räntäsateen ip-osoitteen yhtäläisyydestä johonkin toiseen nimimerkkiin, miksi mainitsit nimenomaan ip-osoitteen, ellei se ole sinun tiedossasi? Ja mistä olet niin varma, että tuo räntäsade on tuplanikki, ellei sinulla todella ole jostain tietoa tästä ip-osoitteesta? Siitäkö, että nikki on uusi? Niinhän sinullakin on, onko omasi siis tuplanikki? Eikös tuonne vähän väliä putkahtele uusia nikkejä, mistä erotat tuplat ja sinkut? Vai onko sinulla ylläpitäjän oikeudet tähän sivustoon - eikö sen pitäisi silloin käydä sinun tiedoistasi ilmi?

rasviksen kanssa olen samaa mieltä. mitä varten kukaan viittisi edes kaivella toisten ip-tä kun ei siitä ole mitään hyötyä. räntäsateen käyttäytymisestä huomasi heti et se on tuplanikki ja rekisteröity just kesken kirjottelun vain kiusatakseen ja siihen sit vaan vähän arvausta perään hyvällä tuurilla. enempää ei tarvittu. sekö sua ottaa noin pattiin kun homma paljastui? meikäporukoissa nyt satutaan käyttämään tuollasta sanontaa tuplanikistä kun se on paljon helpomppi.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #35 : Syyskuu 22, 2009, 18:28:33 ip »

Lainaus:

sekö sua ottaa noin pattiin kun homma paljastui? meikäporukoissa nyt satutaan käyttämään tuollasta sanontaa tuplanikistä kun se on paljon helpomppi.

Ei... viittaatko siihen, että tuo olisi minun tuplanikkini? No, se on sitten sinun veikkauksesi ja kaikista maailman veikkauksista yksi. Koska minulla ei ole tuplanikkiä, ei minua kyllä ota mikään sinun veikkailusi pattiin. Ja jos teikäporukoissa tykätään sekoittaa käsitteitä ihan vain sen takia ettei jakseta asioita ilmaista siten, että se teikäporukoiden ulkopuolellakin tulee kerrasta selväksi, niin sehän on ihan teikäporukoiden häpeä. Jos nyt edes sitä käsitettä teikäporukoissa tunnetaan.

Ja ps. SE minua kyllä huolettaa tosiaan, jos tämän palstan tietosuoja on niin huono, että täältä pääsisi niitä ip-osoitteita onkimaan joku ulkopuolinen ihan omaksi kivakseen. Siksi herätit kiinnostukseni. Mutta sitähän sinä kaipaatkin, ilmeisesti.
Kirjattu

eskoo

• Matkailija
« Vastaus #36 : Syyskuu 22, 2009, 18:37:44 ip »

Lainaus:

Lainaus:

sekö sua ottaa noin pattiin kun homma paljastui? meikäporukoissa nyt satutaan käyttämään tuollasta sanontaa tuplanikistä kun se on paljon helpomppi.

Ei... viittaatko siihen, että tuo olisi minun tuplanikkini? No, se on sitten sinun veikkauksesi ja kaikista maailman veikkauksista yksi. Koska minulla ei ole tuplanikkiä, ei minua kyllä ota mikään sinun veikkailusi pattiin. Ja jos teikäporukoissa tykätään sekoittaa käsitteitä ihan vain sen takia ettei jakseta asioita ilmaista siten, että se teikäporukoiden ulkopuolellakin tulee kerrasta selväksi, niin sehän on ihan teikäporukoiden häpeä. Jos nyt edes sitä käsitettä teikäporukoissa tunnetaan.

Ja ps. SE minua kyllä huolettaa tosiaan, jos tämän palstan tietosuoja on niin huono, että täältä pääsisi niitä ip-osoitteita onkimaan joku ulkopuolinen ihan omaksi kivakseen. Siksi herätit kiinnostukseni. Mutta sitähän sinä kaipaatkin, ilmeisesti.  

hah hah en ainaskaan sun huomiota kaipaa
jos noin huolissas olet niin eihän sun mikään pakko ole täällä kirjottaa.
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #37 : Syyskuu 22, 2009, 18:42:28 ip »

Jaa, eikös se ip-osoite käy ilmi vanhoistakin kirjoituksista? Mä en todellakaan sitä puolta tunne NIIN hyvin. Mutta ihan miten sovitaan kultapieni, et sinäkään minun huomioni ykköskohde tavallisesti ole. Jos minulla on kysyttävää ip-asioista, käännyn suoraan ylläpidon puoleen niin kuin alunperin heiltä asiaa kysyinkin. Tämä söpöily sinun kanssasi oli ihan vain sivujuonne. Ja ei, ei minun ole pakko tänne kirjoittaa, teen sen ihan vapaaehtoisesti...
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #38 : Syyskuu 22, 2009, 18:44:58 ip »

Tää meni niin mielenkiintoiseksi, että mun täytyi oikein käydä lukemassa tuota ketjua tarkemmin

Huomasin, että mehän olimme tainneet keskenämme parikin viestiä vaihtaa juuri ennen tuota uutta nikkiä.

"Juuri kesken kirjoittelun" - mielikuvitus taitaa lentää... Minä esim. en vielä tähän päivään mennessä ole tarvinut KP:llä muuta kuin yhden nikin

Tosin moni-nikkisiäkin henkilöitä täällä taitaa olla... Ja harhaluuloja herää helpolla, itsekin olen yhden aloittamani ketjun kohdalla miettinyt ketjuun osallistujien "tulpa-nikekyden" mahdollisuutta Mutta maailmani ei siitä seonnut, oikeastaan huvittuneisuus vain kasvoi, joko omaa harhaluuloisuuttani tai sitten "tuplanikkeilijää" ajatellen.
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #39 : Syyskuu 22, 2009, 18:48:28 ip »

Salaliittoteoriat... mitä olisi salaliittoteoreetikkojen elämä ilman niitä  
Kirjattu

eskoo

• Matkailija
« Vastaus #40 : Syyskuu 22, 2009, 18:49:19 ip »

Lainaus:

Jaa, eikös se ip-osoite käy ilmi vanhoistakin kirjoituksista? Mä en todellakaan sitä puolta tunne NIIN hyvin. Mutta ihan miten sovitaan kultapieni, et sinäkään minun huomioni ykköskohde tavallisesti ole. Jos minulla on kysyttävää ip-asioista, käännyn suoraan ylläpidon puoleen niin kuin alunperin heiltä asiaa kysyinkin. Tämä söpöily sinun kanssasi oli ihan vain sivujuonne. Ja ei, ei minun ole pakko tänne kirjoittaa, teen sen ihan vapaaehtoisesti...

sinä ja sun pieni kultasi  
mitähän kicksejä säkin saat tosta kaikesta.
antaisit toisten kirjottaa vaikka se ei sua miellutäkkään. mua ei haittaa vaikka sulla olis miljoona nikkiä. ite kuiteskin kirjottelen tällä yhellä enkä häviä vaikka kuinka yrität savustaa
Kirjattu

Antsu1

• Lentävä kynä
« Vastaus #41 : Syyskuu 22, 2009, 18:53:32 ip »

Lainaus:

Salaliittoteoriat... mitä olisi salaliittoteoreetikkojen elämä ilman niitä  

Ne tuntuvat olevan aina välillä esim. työpaikan kahviporukoissa se keskustelujen "suola". Mitä hurjempia teorioita, mitä ihmeellisemmistä asioista
Kirjattu
Antsu1
D1 vuodesta 1966 - Accu-chek Spirit ja Novorapid 09/2007 alkaen

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #42 : Syyskuu 22, 2009, 18:54:56 ip »

päinvastoin, minähän jopa kannustin sinua kertoilemaan tapahtumistasi tuossa toisessa ketjussa jota niin paheksuit. Kyllähän minä kicksejä saan mutta en kyllä sinusta. Ja totta kai täällä saa kaikki kirjoittaa, en todellakaan ole ketään ollut täältä savustamassa pois, en edes sinua, vaikka tuo savustamissalaliitto vaikuttaisi antavan sinulle kicksejä, muruliini   Mutta nyt minä taidan keskittyä ihan johonkin muuhun kuin sinuun, niin ihana ja söpö virtuaalipersoona kuin tunnut olevankin  
Kirjattu

eskoo

• Matkailija
« Vastaus #43 : Syyskuu 22, 2009, 19:04:28 ip »

Lainaus:

päinvastoin, minähän jopa kannustin sinua kertoilemaan tapahtumistasi tuossa toisessa ketjussa jota niin paheksuit. Kyllähän minä kicksejä saan mutta en kyllä sinusta. Ja totta kai täällä saa kaikki kirjoittaa, en todellakaan ole ketään ollut täältä savustamassa pois, en edes sinua, vaikka tuo savustamissalaliitto vaikuttaisi antavan sinulle kicksejä, muruliini   Mutta nyt minä taidan keskittyä ihan johonkin muuhun kuin sinuun, niin ihana ja söpö virtuaalipersoona kuin tunnut olevankin  

sulla on hyvä mielikuvitus   mut ymmärrys ei tainnu riittää tajuamaan kuka paheksui ja mitä. katsii ehkä lukea nää viestit alusta asti kun vastasin toiselle kirjottajalle enkä sulle. enkä ees paheksunut. muut nosti jostain syystä sopan. joko sulla on muutes päiväkoti käytynä  
Kirjattu

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #44 : Syyskuu 22, 2009, 19:12:45 ip »

Sinähän senkin parhaiten tiedät, oletan.
Kirjattu

Linkkejä

Puolustusvoimat ei muuta päätöstään diabetesta sairastavien varusmiespalveluksesta

Puolustusvoimat vahvisti tänään päätöksensä, että diabetesta sairastavat vapautetaan palveluksesta rauhan aikana. Käytännössä päätös hautaa monen nuoren diabeetikon toiveet asevelvollisuuden suorittamisesta.

Julkaistu 07.02.2020 | 13:29