Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6949 jäsentä  •  417751 viestiä  •  19976 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi w1byra5, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: Diabeteliitto on herkkänahkainen?  (Luettu 4880 kertaa)

Konrad

• Vieras
Diabeteliitto on herkkänahkainen?
« : Heinäkuu 07, 2009, 22:05:40 ip »

Aloitin jo jokunen kuukausi sitten ketjun, jossa kyselin D-liiton mielipidettä Richard K. Bernsteinin kirjasta Diabetes Solution. Kerrottiin, että ylilääkäri on perehtynyt kirjaan ja antaa lausunnon siitä. Viestiketjussa oli paljon viestejä asiasta. Nyt olen huomannut, että ketju on noin viikko sitten lausuttujen viimeisten mielipiteiden jälkeen hävinnyt. Onko se hävinnyt vahingossa vai miksi? Miksi pitkään ollut ketju on kokonaan hävinnyt eivätkä vain viimeiset viestit? Onko ylilääkärin jo kuukausia sitten luvattu lausunto kirjasta tulossa vai ei?

Konrad
Yhteistyötä rakentaen
Kirjattu

Konrad

• Vieras
Re: Diabeteliitto on herkkänahkainen?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 08, 2009, 00:35:16 ap »

Kysyin syytä viestiketjun poistoon pääsivulla ilmoitetusta ylläpito-osoitteesta tiedotus@diabetes.fi .

Sain vastauksen:

Lainaus:

Kiitos viestistä. Olemme kesälomalla 3.8.2009 asti.
Kiireellisissä asioissta lähetä viesti osoitteeseen diabetesliitto(at)diabetes.fi.

Diabetesliiton tiedotus

Onko D-liitto ehtinyt ennen kesätaukoa poistaa ketjuni ja häipyä ulottumattomiin? Vai onko joku muu ollut asialla? Onko palsta hakkeroitu kenties?

Mitä täällä oikein tapahtuu? Jos vastuuhenkilöitä on vastaamaan, niin vastausta mielellään tännekin.
Kirjattu

kimalainen

• Vieras
« Vastaus #2 : Heinäkuu 08, 2009, 01:24:49 ap »

Ketjuistasi en tiedä. Mutta.
Avasin toisen linkeistäsi. Nyt kaduttaa, koska en tiedä oliko tarkoitus, että linkkisi avaa kauniisiin 60-luvun taistolaislauluihin. Ei se diabetesteemaa käsitellyt.
Täällä liikkuu kaikenmoista, joka uhkaa varmasti sivustoa! Mikä on tarkoitus, mikä on tahatonta? Onko koneesta tullut autom.lähetin. Sellaiseen olen törmännyt, ja se on tuottanut paljon riesaa.
Kirjattu

Lupita

• Vanha tekijä
« Vastaus #3 : Heinäkuu 08, 2009, 09:39:31 ap »

Minuakin kiinnostaa.

Kirja vaikuttaa mielenkiintoiselta, samoin arvio siitä.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #4 : Heinäkuu 08, 2009, 09:43:23 ap »

suomalaisen DIABETES kirjan uudistettu painos on valitet.myöhässä...siinä tullaan luultav.sivuamaan myös näitä täällä velloneita rasvantuputus juttuja ym.vast.
"Parempi,ku Suomalaiset hoitaa Suomalaisten diabetesta"...Tero KUNKKU Kangas on paras (erik.lääkäri,jolla myös omakoht.kokemus d1 yli 50 v.ajalta).
Kirjattu

Pirpana

• Intoilija
« Vastaus #5 : Heinäkuu 08, 2009, 09:56:08 ap »

Näyttäisi olevan tallessa sivulla 2.
Kirjattu
D1 pojan äityli (2/2003, diab.7/2004)

Konrad

• Vieras
« Vastaus #6 : Heinäkuu 08, 2009, 12:05:03 ip »

Ei ole kysymys tuosta viestiketjusta. Poistetun viestiketjun nimi oli "Vastaako Diabetesliiton tiedotus" tai jotakin sinne päin. Ketjussa oli linkattu tuohon mainitsemaasi ketjuun ja kysyttiin asian perään selvemmin, koska mainitsemasi ketju ei ollut saanut mitään kommenttia D-liiton taholta. Tuntomerkkinä ketjulle oli myös se, että Bernsteinin kirjaan luvattiin kommenttia useaan otteeseen. Nyt on siis ketju hävinnyt ja ilmeisesti kommenttia on turha odottaa enää.

Muistaakseni poistetun ketjun viimeinen viesti oli rasviksen kirjoittama. Seköhän tuon poiston aiheutti?
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #7 : Heinäkuu 08, 2009, 12:12:55 ip »

Lainaus:

Ketjuistasi en tiedä. Mutta.
Avasin toisen linkeistäsi. Nyt kaduttaa, koska en tiedä oliko tarkoitus, että linkkisi avaa kauniisiin 60-luvun taistolaislauluihin. Ei se diabetesteemaa käsitellyt.
Täällä liikkuu kaikenmoista, joka uhkaa varmasti sivustoa! Mikä on tarkoitus, mikä on tahatonta? Onko koneesta tullut autom.lähetin. Sellaiseen olen törmännyt, ja se on tuottanut paljon riesaa.

Poistin itse tuon mainitsemasi viestin. Vaikka kappaleet olivat hyviä, päätin säästää ne sopivampaan yhteyteen. Viestin sisällössäkään ei ollut mitään lisäinfoa aiheelle.

Spammit ovat tosiaan ilmestyneet viime kuukausien aikana KP:n kiusaksi. Onneksi ne erottaa jo otsikkotasolla.
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Heinäkuu 08, 2009, 12:24:58 ip »

Minäkin muistan tuon ketjun. JOS ja KUN D - LIITTO toimii näin, olisikohan syytä mennä peilin eteen`????

Olen ollut vuosikausia liton aktiivijäsen, mutta - mutta.... jos se tosiaan alkaa mennä tähän, ettei saa eikä voi olla eri mieltä  - sitä minä en voi hyväksyä.

Minäkin perään liitolta kommenttia - en pelkästään vaikenemista.

Minäkin otan liittokokouksessa esiin asian: Miksi JOTKUT (huom. jotkut)ovat saaneet VHH:lla hyviä tuloksia, kun se taas meille joillekin (siis jOILLEKIN) voi olla hengenvaarallinen?

Jkuhan täällä viestitti, että minä periaatteessa olen VHH:a vastaan. Mikään ei voisi olla kauenpana totuudesta. Miksi ihmeessä täällä VHH - intoilijat sortuvat valehteluu?

Olen sanonut monta kertaa, että kokeilkaa hyvät ihmiset. Muta - MUTTA olkaa varovaisia, koskapa se voi minunlaisilleni olla hengenvaarallinen. Tämäkö totuus pimahta kiihkoilijoille yli?

Näytäppä hyvä ihminen, missä milloin ja miten olen vastustanut VHH:a.

Nojoo. Jokainenhan voi löytää selaamalla, mitä minä TODELLA iolen sanonut.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Lupita

• Vanha tekijä
« Vastaus #9 : Heinäkuu 08, 2009, 12:46:37 ip »

Vaarallinen, minkälaisille ?
Kirjattu

Misty

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Heinäkuu 08, 2009, 13:41:16 ip »

Lainaus:

Vaarallinen, minkälaisille ?

Pienille lapsille
Kirjattu

Konrad

• Vieras
« Vastaus #11 : Heinäkuu 08, 2009, 14:04:50 ip »

Sain yksärin, jossa eräs KP:n nimimerkki kertoi pyytäneensä poistamaan  yhden epäsopivaksi kokemansa viestin ketjusta. Ei ollut muuten lähettämäni. Tuloksena oli, että koko ketju hävisi. Kirveellä saa osaamattomissa käsissä paljon tuhoa aikaan.

Lopetan omalta osaltani tämän asian käsittelyn.
Kirjattu

rasvis

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Heinäkuu 08, 2009, 16:55:45 ip »

HA HA HA...joo,"jollekin" oli ilm.liikaa (ha ha),kun totesin Bernsteinin valehtelijaksi,hän kun kertoo olevansa d1,jolla hba jatkuvasti 5:n pinnassa,mut ei kuulemma kokenu hypoja vuosikausiin ha ha...lisäksi Bernsteinin "klassikoihin" kuuluu neuvo juoksijoille:nauttikaa glukoosia 10 min.välein juoksun aikana. Anteeks vaan hirveesti,jos mua naurattaa mm.noi jutut,sinänsä mitä olen jonk.verran Bernsteinin juttuja lukenu,niin siellä on asiaakin seassa.
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #13 : Heinäkuu 08, 2009, 17:06:42 ip »

Minunlaisilleni.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

Diabetesliiton tiedotus

• Administrator
  • Veteraani
« Vastaus #14 : Heinäkuu 13, 2009, 12:23:59 ip »

Näin kesäloma-aikaan Kohtauspaikan seuranta on sovittu Diabetesliitossa useammalle eri henkilölle. Itse olen ollut viimeiset kolme viikkoa lomalla, ja muut viestijämme ovat nyt vuorostaan poissa. En siis tiedä, miksi kyseinen ketju on poistettu. Mistään herkkänahkaisuudesta ei missään nimessä ole kyse. Bernsteinin kirjaan kyllä vielä palataan, ja kaikenlainen keskustelu Kohtauspaikan sääntöjen puitteissa on sallittua, ja erittäin toivottavaa: sitä vartenhan Diabetesliitto ylläpitää tätä foorumia osana verkkopalveluaan.

ystävällisin kesäterveisin
Tarja Sampo
viestintäpäällikkö
Kirjattu

Linkkejä

Tule meille toimistoassistentiksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:22

Tule meille suunnittelijaksi!

Julkaistu 13.01.2020 | 12:16