Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6974 jäsentä  •  418246 viestiä  •  20001 aihetta
Toivottakaa tervetulleeksi Riikka Lindholm, uusin jäsenemme.

Kirjoittaja Aihe: juhannus urpot taas liikenteessä  (Luettu 2481 kertaa)

Pete²

• Lentävä kynä
juhannus urpot taas liikenteessä
« : Kesäkuu 21, 2009, 21:50:41 ip »

UH UH

onneksi kaaharit on likimain kadonneet

jos vielä saatais jononkerääjät oppimaan ajamaan niin jopa juhannus liikenne voisi sujua

t nimim. kuutostiellä tänä(kin) vuonna....
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Ultsi

• Lentävä kynä
Re: juhannus urpot taas liikenteessä
« Vastaus #1 : Kesäkuu 21, 2009, 22:12:24 ip »

Oliks paljon venäläisrekkoja liikenteessä? Kahden sellaisen väliin ei parane mennä.
Kirjattu
Määrittämätön diabetes

äskoo

• Lentävä kynä
« Vastaus #2 : Kesäkuu 21, 2009, 22:28:36 ip »

Lainaus:

jos vielä saatais jononkerääjät oppimaan ajamaan niin jopa juhannus liikenne voisi sujua

Ilahduttavia poikkeuksiakin oli! Ajaessani torstaina valtatie 12:ta mökille päin saavutin pitkän autojonon hännän. Jonon kärjessä häämötti vanha Kupla, joka ystävällisesti koukkasi bussipysäkille päästämään jonon ohitseen.  
Kirjattu
“Allways Look on the Bright Side of Life”

Nainen
D1 vuodesta 1991
Pumppu Spirit 10/2006 - Veo 04/2011 - MiniMed 640G 10/2015
KHH - Humalog

jester

• Veteraani
« Vastaus #3 : Kesäkuu 22, 2009, 02:09:13 ap »

monet pienet ja keski kokoiset autot muuttuu vaarallisiksi,yli 80 km vauhtissa.muutama kuorma auton painama kuoppa,raiteet paalysteessa tai sora tiessa.niin tulee mieleen,Sua kohti Herrani.on myos vaarallisia kumeja ja pyoria.
Kirjattu

jester

• Veteraani
« Vastaus #4 : Kesäkuu 22, 2009, 02:22:17 ap »

mummolla ja papalla ei ole kiiretta.elakkella olijoilla on myos runsaasti aikaa.aiti pikku lasten kanssa.huonon ajotaiton omaavia...ei niita saa hairita..
Kirjattu

Tanjaleena

• Vieras
« Vastaus #5 : Kesäkuu 22, 2009, 18:17:39 ip »

näitähän urpoja nyt on aina liikenteessä oli mikä päivä tahansa.
Kirjattu

Pete²

• Lentävä kynä
« Vastaus #6 : Kesäkuu 22, 2009, 20:20:41 ip »

Lainaus:

Oliks paljon venäläisrekkoja liikenteessä? Kahden sellaisen väliin ei parane mennä.

ei eilen, mutta olen nähnyt kuinka ne ohittelee toisiaan, siitä kannattaa pysyä kaukana
Kirjattu
D2 tod 98,
ennen paljon pillereitä nyt vain pikaa ja pitkää
YHH max 100 g/vrk miel alle 50 g/vrk

Yuza

• Vieras
« Vastaus #7 : Kesäkuu 22, 2009, 21:25:56 ip »

Lainaus:

Lainaus:

Ilahduttavia poikkeuksiakin oli! Ajaessani torstaina valtatie 12:ta mökille päin saavutin pitkän autojonon hännän. Jonon kärjessä häämötti vanha Kupla, joka ystävällisesti koukkasi bussipysäkille päästämään jonon ohitseen.  

Tuon kun osaisivat muutkin autoilijat tarpeen tullen, mutta ei. Kerätään vaan jonoa. Monesti itsekin koukkaan bussipysäkin kautta ja päästän yksittäisenkin kiireisen ohi, jos ajelen rauhassa maisemia katsellen
Kirjattu

Friita

• Lentävä kynä
« Vastaus #8 : Kesäkuu 22, 2009, 21:46:00 ip »

Mullakin on tapana seurata taustapeilistä sitä takanatulevaa liikennettä ja mikäli joku tahtoo ajaa kovempaa kuin minä, koukkaan bussipysäkille, jossei ole ohituspaikkoja
Kirjattu
D1 vuodesta 1986,
Veo 2/2012 - >
MiniMed 640G 5/2015
MiniMed 670G 6/2019
+ humalog sekä joitakin tabletteja

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #9 : Kesäkuu 23, 2009, 10:20:13 ap »

Joopajoo.

Täälläkin joskus sanotiin, että minä olen se, joka kokoan jonoja. Minä, joka tasan ja tarkkaan (pitkillä matkoilla tasanopeussäädin) ajan rajoitusten mukaan. Ne, jotka ajavat ylinopeutta, syyllistivät minua.

Väitettiin jopa, että 10%:n ylinopeus olisi ihan laillista????? Miksi ihmeessä nyt sitten puhutaan nollatoleranssista?

Tälle eräälle rekkakuskille jäi vastaamatta, että et pääse pätkääkään nopeammin, jos tulet perälautaan kiinni, taikka pidät turvavälin. En toki ole NIIN tyhmä, ettenkö ymmärtäisi mäkisessä maastossa raskaan kaluston kuljettajien ottavan vauhtia seuraavaan mäkeen. Nyt ei vaan ollut kyse siitä, vaan siitä, miksi te tuletta ylensäkään niin lähelle perälautaa, ettei sunnuntain hesari mahtuisi väliin? KUN minä ajan rajoitusten mukaan?
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #10 : Kesäkuu 23, 2009, 13:29:34 ip »

Me lähdettiin mökille hyvissä ajoin viime torstaina, mutta liikennettä oli silti melkoisesti.
Ajetaan nelos/vitostietä melkein joka viikonloppu mökille ja aina sieltä löytyy joku urpo, jonka on pakko päästä mökille kaksi minuuttia aikaisemmin. Siis perjantai-iltana. Ja sunnuntaina tuntuu olevan yhtä kova kiire takaisin.

Ohitukset ovat todella uhkarohkeita ja eniten hirvittää nämä perskärpäset, jotka roikkuvat tosiaan ihan takapuskurissa kiinni vaikka vauhtia olisi yli 120 motarilla.  

Ammattiautoilija mieheni on onneksi melko rauhallinen, myös ajaessa. Mutta kyllä sieltä suustä pari ärräpäätä pääsi näiden urpojen vuoksi torstaina...  
Kirjattu

Hese

• Lentävä kynä
« Vastaus #11 : Kesäkuu 23, 2009, 13:33:46 ip »

Entäs ne, kun minä yritän pitää  turvavälin edellä ajavaan. Joka ikinen kerta perässä tulevan pitää tulla siihen väliin, vaikka jonoa on silmänkantamattomiin sekä edessä, että takana.
Kirjattu
Tunne itsesi - mutta älä VAAN kerro kenellekkään.

RAR

• Lentävä kynä
« Vastaus #12 : Kesäkuu 23, 2009, 13:35:32 ip »

Lainaus:

Entäs ne, kun minä yritän pitää  turvavälin edellä ajavaan. Joka ikinen kerta perässä tulevan pitää tulla siihen väliin, vaikka jonoa on silmänkantamattomiin sekä edessä, että takana.

Ihmetystä nekin aiheuttaa ja jos pitää taas siihen eteen kiilautuvaan turvavälin, niin kohtahan sitä on taas kotiovella takaisin kun joutuu jo peruuttamaan..  
Kirjattu

Linkkejä