Kohtauspaikka

Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus
Tarkempi haku  
6989 jäsentä  •  418480 viestiä  •  20020 aihetta

Kirjoittaja Aihe: "tuuletusta"  (Luettu 3796 kertaa)

Jonde

• Matkailija
"tuuletusta"
« : Toukokuu 05, 2009, 10:13:46 ap »

Moi!

On pakko tuulettaa....Meidän kohta 9v poitsu PISTI ekan kerran!!! D.tä takana kohta 2v  ja alkoi usko loppua että joskus itse pistäisi. Kiitos hus:n polin hoitsulle joka pyysi näyttämään miten pistetään ja siitä se sitten lähti. Samana iltana ja siitä eteenpäin, kyllä olo on kuulkaas huojentunut =).
Ne jotka painivat saman asian kanssa niin voin lämpimästi suositella että otatte polilla puheeksi asian. Meillä ainakin toimi.

Hyvää kesää kaikille, nautitaan elämästä!
Kirjattu

TbT

• Aktiivinen
Re: "tuuletusta"
« Vastaus #1 : Toukokuu 05, 2009, 16:17:28 ip »

Hieno juttu .

Jokainen pienikin edistysaskel lämmittää mukavasti äidin ja isänkin sydäntä .
Kirjattu
Asioilla on tapana järjestyä...

hipsu

• Matkailija
« Vastaus #2 : Toukokuu 05, 2009, 16:35:38 ip »

Hienoa! Meillä harjoiteltiin jo kovasti pistämistä, mutta pojan motivaatio loppui kuin seinään ja hän ilmoitti, että ei pistä enää koskaan itse =(

Emme viitsi painostaa, joten odottelemme rauhassa ensi kesän d-leiriä. Jospa sieltä saisi uuden kipinän.
Kirjattu

Scorpio_80

• Intoilija
« Vastaus #3 : Toukokuu 05, 2009, 23:19:35 ip »

Moro

Mut sai aikoinaan pistämään siinä about 7 vuoden iässä se kun isä meni uudestaan naimisiin ja mä en ois voinu osallistua häihin ellen osannu pistää itse, joten se motivoi opettelemaan

Pitää vaan löytää se juttu joka siihen motivoi, on se sitten itsenäisyyden lisääminen tai joku palkinto
Kirjattu

InsuMamma

• Intoilija
« Vastaus #4 : Toukokuu 06, 2009, 00:08:46 ap »

Hyvää kevään jatkoa, todella upeeta yhdeksän vuotiaalta. Jätskituutti hänelle ja kaikkea hyvää koko muulle perheelle.

Kirjattu
D pojan (D 07/06) äiti
* Pojalla Pumppu, Piuha plus Puhtia *

applefigure

• Lentävä kynä
« Vastaus #5 : Toukokuu 06, 2009, 09:00:46 ap »

Hei hienoa!  

Minä olin aikanaan sairastuessani sen verran iso, että alusta asti opetettiin itse pistämään, joten en voi kertoa mitään mehukasta omasta "ekakerrasta", mutta tuo on hieno saavutus itsenäistymisen tiellä pikkumiehelle! Syytä juhlia!
Kirjattu
I don't care what you think as long as it's about me.....

Henrietta

• Jäsen
« Vastaus #6 : Toukokuu 06, 2009, 14:51:11 ip »

Äiti lupasi minulle ja isosiskolleni korviin reiät, jos alan pistää itse. Siltä istumalta otin ampullin ja ruiskun käteen ja tuikkasin. Korvakorut ovat killuneet korvissa yli kaksikymmentä vuotta ja piikki pysynyt kädessä yhtä pitkään.
Kirjattu
Heppatyttö

Toukokuu1965

• Lentävä kynä
« Vastaus #7 : Toukokuu 07, 2009, 10:16:15 ap »

Hienoa! Niin ne vaan asiat loksahtelee oikeille paikoilleen!  

Itse olin jotain 10-11v. kun aloin itse pistää. Halusin vaan näyttää että osaan...  

Joskus voi kavereittenkin esimerkki innostaa esim. d-leirillä. Tsemppiä kaikille opettelijoille ja heidän vanhemmilleen!  
Kirjattu
"Luoja, anna minulle kärsivällisyyttä, ja heti!"

Pumppu 5/2007, Paradigm Veo 4/2013.

Linkkejä